تعطیلی خط پرواز وین - اصفهان

به گزارش دور زمین، مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان با اشاره به تعطیل شدن خط وین – اصفهان، گفت: ترمینال خارجی فرودگاه اصفهان با وجود هزینه بالای نگهداری هر سال شاهد کاهش پروازهای خارجی است.

تعطیلی خط پرواز وین - اصفهان

به گزارش خبرنگاران، حسن امجدی در دومین جلسه هیات رییسه کمیسیون گردشگری اتاق، با بیان اینکه صنعت گردشگری استان اصفهان گریبانگیر انسجام معکوس است، اظهار کرد: متاسفانه هر کسی یک بخش از گردشگری را بدون هماهنگی با سایر بخش ها دنبال می نماید و در بسیاری از اوقات بخش ها بر خلاف جهت یکدیگر حرکت می نمایند.

وی فرودگاه را دروازه طلایی ورود هر شهر برشمرد و اضافه کرد: فرودگاه از نظر مسئولیت شهر و استان و بخش خصوصی به عنوان دروازه اصلی ورودی گردشگران خارجی شناخته نمی گردد و هیچ حمایتی از آن نمی گردد.

مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان اضافه کرد: ترمینال خارجی فرودگاه اصفهان با وجود هزینه بالای نگهداری هر سال شاهد کاهش پروازهای خارجی است.

وی تاکید نمود: وظیفه هر سازمان در سند گردشگری اصفهان باید معین گردد تا توان و نیروی هر بخش در یک هدف متمرکز گردد و همدیگر را دفع ننمایند.

امجدی اظهار داشت: سازهای صنعت گردشگری اصفهان ناهمگون نواخته می گردد و در قالب یک ارکستر منظم و منسجم نواخته نمی گردد.

وی با اشاره به تعطیل شدن خط وین – اصفهان، گفت: به دلیل عدم همکاری آژانس ها و سایر بخش های گردشگری این خط هوایی که قرار بود نقش مهمی در جذب گردشگران اروپایی داشته باشد به دلیل خالی بودن پروازها تعطیل شد.

رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه استان اصفهان در این جلسه خواهان تمرکز گردشگری سلامت استان بر افغانستان، عراق و کشورهای حاشیه خلیح فارس برشمرد و گفت: این دفتر آماده رایزنی برای ارتباط با نمایندگی های ایران در این کشورهاست.

علیرضا سالاریان خواهان فراوری محتوا از خدمات گردشگری سلامت به زبان های مختلف از جمله انگلیسی و عربی شد و گفت: برای جذب گردشگران باید به زبان آنان خدمات را معرفی کرد.

رییس کمیسیون گردشگری و برندشهری اتاق بازرگنی اصفهان گفت: در صنعت گردشگری اغلب همایش و نشست ها به بیان مسایل و مشکلات صرف می گردد و راهکارهای اجرایی و زمان بندی گردیده اعلام نمی گردد.

محمدرضا رجالی توضیح داد: هم افزایی در صنعت گردشگری و حرکت حول یک محور مهمترین مساله این صنعت در استان اصفهان است.

وی برگزاری دوره های آموزشی برای ذینفعان گردشگری را یکی از رویکرد های کمیسیون اتاق بازرگانی اصفهان برشمرد و گفت: آموزش یکی از رکن های مهم صنعت گردشگری است تا نحوه برخورد با گردشگران از فرودگاه تا هتل، مراکز توریستی و رستوران ها به صورت صحیحی انجام گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 90

به "تعطیلی خط پرواز وین - اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی خط پرواز وین - اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید