تور ارزان هند: معرفی هتل 5 ستاره کراون پلازا روهینی در دهلی

به گزارش دور زمین، هتل کراون پلازا روهینی دهلی | Crowne Plaza New Delhi Rohini

این هتل 5 ستاره در محله زیبای روهینی شهر دهلی واقع شده است. هتل کراون پلازا روهینی دهلی Crowne Plaza New Delhi Rohini تنها 200 متر تا ایستگاه متروی ریتالا فاصله داشته و بدین وسیله رفت و آمد در شهر را برای شما آسان می نماید. محله روهینی برای اقامت علاقه مندان به نقاط باستانی و تاریخی، مناسب می باشد. در متن زیر، خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این هتل را تا نقاط دیدنی دهلی بیان می کنیم. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل کراون پلازا روهینی دهلی را مرور کنیم.

تور ارزان هند: معرفی هتل 5 ستاره کراون پلازا روهینی در دهلی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

امکانات رفاهی هتل کراون پلازا روهینی دهلی

در میز پذیرش شبانه روزی هتل، تبدیل ارز، خدمات نگهبانی، انبار چمدان، خدمات تور و بلیط و تحویل فوری اتاق برایتان در نظر گرفته شده است. تمام خدمات خشکشویی، اتوشویی و واکس کفش رایگان بوده و می توانید لباس های کثیف خود را به کارکنان خدماتی هتل بدهید. دسترسی به پارکینگ رایگان و بدون احتیاج به رزرو می باشد. از هتل کراون پلازا دهلی ماشین کرایه کنید تا به راحتی به اطراف شهر دسترسی داشته باشید. ترانسفر فرودگاهی و سرویس حمل و نقل مانند تاکسی هزینه مجزایی را در بر خواهد داشت.

ورود به هتل کراون پلازا روهینی دهلی از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 11:30 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به زبان های هندی و انگلیسی صحبت می نمایند. اگر با خانواده سفر می کنید، از خدمات نگهداری از بچه ها بهره مند می شوید. اگر هم به خاطر کار به این شهر سفر می کنید 4 اتاق دیدار، مرکز تجاری، فضای کنفرانس و امکانات فکس و فتوکپی در اختیارتان قرار داده می گردد. دیگر امکانات هتل نام برده می گردد:

  • آسانسور
  • روزنامه در لابی
  • خدمات عروسی
  • امکانات پذیرایی در لابی

امکانات تفریحی هتل کراون پلازا روهینی دهلی

حتما سری به استخر شنا و باشگاه سلامت هتل بزنید. استخر آن رو باز بوده و برای تمام فصول قابل استفاده است. در باشگاه تناسب اندام ورزش کنید یا اگر مایل بودید، در سونا به استراحت بپردازید. فضای آرایشگاه هتل روزها باز بوده و به جز این موارد، می توانید به فروشگاه و مغازه هتل سری بزنید.

رستوران هتل

صبحانه به شکل بوفه، بین ساعت 6:30 تا 10:30 صبح تهیه و سرو می گردد. خدمات پذیرایی از اتاق ها شبانه روزی بوده و می توانید وعده های غذایی تان را در اتاق سفارش دهید.

رستوران موزاییک Mosaïc: این رستوران متخصص در غذاهای بین المللی بوده و صبحانه، میان وعده، ناهار و شام را سرو می نماید. این رستوران هر روز باز می باشد.

رستوران اسپایس آرت Spice Art: این رستوران، در غذاهای هندی متخصص بوده و ناهار و شام را ارائه می دهد. هر روز می توانید در این رستوران غذا سفارش دهید.

کافه کانکسیون ConneXions: این کافه نیز، تنها غذاهای سبک را برای میان وعده سرو می نماید.

امکانات اتاق های هتل

تمام 183 اتاق هتل، به شما مهمانان، اینترنت وای فای و کابلی رایگان، خدمات شبانه روزی، تلویزیون صفحه تخت، روزنامه رایگان، تهویه مطبوع با کنترل از درون اتاق و سرویس خاموشی از راه دور را ارائه می دهند. برخی از اتاق ها دارای فضای نشیمنی با مبل های راحتی هستند که میز مطالعه نیز دارند. دستگاه چای و قهوه ساز، گاوصندوق دیجیتالی، امکانات اتوکشی، بطری آب معدنی رایگان و یخچالی کوچک هم در اتاق ها گذاشته شده است. امکانات درون حمام های خصوصی را نام می بریم.

  • سشوار
  • دوش و وان مجزا
  • وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان

اگر تخت نوزاد یا کودک درخواست دهید رایگان برایتان آورده می گردد و منویی نیز برای انتخاب بالشت خواهید داشت. برای رزرو اتاق در هتل کراون پلازا روهینی دهلی یا تماشا عکس های بیشتری از آن، سری به قسمت رزرو هتل، در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق در هتل کراون پلازا روهینی دهلی

  • سوئیت دولوکس: با مساحت 71 متر مربع بوده که سیگار کشیدن در آن ممنوع است. دارای یک تخت دو نفره و دوش و وان در حمام می باشد.
  • اتاق استاندارد: در این اتاق سیگار کشیدن آزاد است. 35 متر مربع متراژ آن است. دارای یک تخت دو نفره بزرگ کینگ به همراه دوش و وان در حمام می باشد. اتاق های استاندارد در نوع تخت با هم متفاوت بوده و در برخی دیگر یک تخت دو نفره ساده، یا دو تخت یک نفره قرار داده شده است.
  • سوپریر با تخت کینگ: با متراژ 35.14 متر مربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره کینگ دارد. اتاق دولوکس کینگ نیز همین شرایط را دارد.
  • اتاق دولوکس کینگ: با مساحت 30 متر مربع است که نمایی رو به شهر و یک تخت دو نفره دارد. سیگار کشیدن در این اتاق مانعی ندارد.
  • اتاق اکسکیوتیو: 35 متر مربع متراژ، یک تخت دو نفره بزرگ کینگ و دوش و وان در حمام دارد. سیگار کشیدن در این اتاق مانعی ندارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر دهلی

  • خانه میرانا: 10.2 کیلومتر است که با تاکسی 30 دقیقه ای به این جاذبه می رسید. با حمل و نقل عمومی حدود 45 دقیقه زمان می برد.
  • : دانشگاه دهلی تا هتل، 10.5 کیلومتر فاصله دارد که با تاکسی 45 دقیقه ای به این مکان می رسید. با حمل و نقل عمومی حدود یک ساعت و 11 دقیقه طی این راستا زمان می برد.
  • فاصله تا ایستگاه مترو پاچیم ویهار غربی: 1.6 کیلومتر است که با تاکسی 13 دقیقه ای به این ایستگاه می رسید. با پای پیاده حدود 30 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا ایستگاه مترو کانتونمنت دهلی: 11.3 کیلومتر دورتر است که با تاکسی 45 دقیقه ای به این ایستگاه می رسید.
  • بازار کارول باغ: 11.2 کیلومتر می باشد. با تاکسی 45 دقیقه ای به این بازار می رسید. با وسایل حمل و نقل عمومی حدود 55 دقیقه رسیدن به این مکان زمان می برد.
  • فاصله تا جنتار مانتار: این رصدخانه، 14.6 کیلومتر دورتر است که با تاکسی 50 دقیقه ای به این مکان می رسید. با اتوبوس حدود یک ساعت طی این راستا زمان می برد.
  • قلعه قرمز: این قلعه زیبای قرمز 14.6 کیلومتر تا شما فاصله دارد. با تاکسی 40 دقیقه ای به این قلعه می رسید. با وسایل حمل و نقل عمومی حدود 50 دقیقه در راه خواهید بود.
  • رشتراپاتی بهاوان: 14.6 کیلومتر است که با تاکسی 50 دقیقه ای به این بنا می رسید. با اتوبوس حدود یک ساعت تا این جاذبه راه خواهید داشت.
  • فاصله تا راج گات- یادبود مهاتما گاندی: این جاذبه، 15.7 کیلومتر تا شما فاصله دارد. با تاکسی یک ساعت طول می کشد تا به این بنای یادبود برسید. با مترو سریع السیر و یا اتوبوس، حدود یک ساعت در راه خواهید بود.
  • ورزشگاه کریکت فروز شاه کوتلا: 15.9 کیلومتر دورتر است. با تاکسی 45 دقیقه ای به این مکان می رسید. با اتوبوس یا قطار، حدود 52 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا دروازه هند: 16.7کیلومتر است که با تاکسی 50 دقیقه ای به این دروازه می رسید.
  • میدان پراگاتی: فاصله تا هتل، 17.4 کیلومتر است که با تاکسی 44 دقیقه و با حمل و نقل عمومی، بیشتر از یک ساعت زمان می برد تا به این میدان برسید.
  • آرامگاه همایون: فاصله تا آرامگاه، 19.7 کیلومتر است که با تاکسی یک ساعته به این آرامگاه می رسید. ابتدا با اتوبوس و سپس با عوض کردن دو خط قطار نیز، حدود یک ساعت و 20 دقیقه تا این محل در راه خواهید بود.
  • : 18.5 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی یک ساعت تا این هتل 5 ستاره راه خواهید داشت.
  • فرودگاه آگرا: 192.6 کیلومتر است که با تاکسی نزدیک به 4 ساعت و 20 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل کراون پلازا روهینی دهلی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

هند، دهلی 110085، دهلی نو، روهینی، بخش 10، مرکز ناحیه دوقلو

Twin District Centre, Sector 10, Rohini, New Delhi, Delhi 110085, India

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5751

به "تور ارزان هند: معرفی هتل 5 ستاره کراون پلازا روهینی در دهلی" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور ارزان هند: معرفی هتل 5 ستاره کراون پلازا روهینی در دهلی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: معرفی هتل 5 ستاره کراون پلازا روهینی در دهلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید