سفیر انگلیس در تهران: مواضعمان درباره ایران و برجام تغییری نمی کند

به گزارش دور زمین، سفیر انگلیس در تهران عنوان نمود که مواضع این کشور درباره ایران و برجام مستقل از عضویت این کشور در اتحادیه اروپا، بدون تغییر خواهد ماند.

سفیر انگلیس در تهران: مواضعمان درباره ایران و برجام تغییری نمی کند

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، راب مک ایر سفیر انگلیس در تهران با اشاره به اظهارات اخیر حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مبنی بر اینکه با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، مواضع این کشور علیه ایران تندتر می گردد، در صفحه توئیترش نوشت: حرف های جناب فلاحت پیشه نشان می دهد درباره مواضع بریتانیا در خصوص ایران و برجام که همواره تاکید نموده ایم مستقل از عضویت ما در اتحادیه اروپا بدون تغییر خواهد ماند، سوء برداشت وجود دارد.

وی اضافه نمود: مانند گذشته، برای تبادل نظر درباره سیاست هایمان با ایشان و دیگر نمایندگان محترم مجلس در دسترس هستم.

به گزارش فارس، حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تبادل نظریی عنوان نموده بود که بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا برای بازتعریف صندلی این کشور به آمریکا احتیاج دارد، بنابراین مواضع انگلیس با خروج از اتحادیه اروپا علیه ایران تندتر می گردد.

وی عنوان نموده بود: اکنون که انگلیسی ها در حال خروج از اتحادیه اروپا هستند نیز سیاستشان هر روز منفی تر می گردد. آنها در تلاشند صندلیی برای خود بعد از خروج از اتحادیه تعریف نمایند و برای بازتعریف صندلی خود به آمریکایی ها احتیاجمند هستند از این رو در خصوص موضوعات مختلف به آمریکایی ها امتیاز می دهند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2046

به "سفیر انگلیس در تهران: مواضعمان درباره ایران و برجام تغییری نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر انگلیس در تهران: مواضعمان درباره ایران و برجام تغییری نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید