غریب آبادی: مدیرکل آژانس روز شنبه به تهران سفر می کند

به گزارش دور زمین، نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، گفت مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز شنبه به تهران سفر می کند.

غریب آبادی: مدیرکل آژانس روز شنبه به تهران سفر می کند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی در وین، خاطرنشان کرد رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز شنبه به تهران سفر می کند.

غریب آبادی افزود: این سفر به درخواست مدیرکل آژانس و به منظور گفتگوهای فنی با سازمان انرژی اتمی ایران درخصوص چگونگی اجرای مفاد نامه 27 بهمن ماه ایران به آژانس و ماده 6 قانون اقدام راهبردی مجلس شورای اسلامی و نحوه ادامه همکاری های دو طرف در چارچوب ترتیبات و تحولات جدید، انجام می شود.

پیشتر لارنس نورمن خبرنگار نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال در اروپا طی پیامی در توئیتر خاطرنشان کرد که رافائل ماریانو گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز سه شنبه در گزارشی آخرین تحولات مربوط به فعالیت های نظارتی و راستی آزمایی آژانس در ایران تحت برجام را به اطلاع کشورهای عضو رسانده است.

روز دوشنبه 27 بهمن ماه کاظم غریب آبادی نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین خاطرنشان کرد که ایران با ارسال نامه ای رسمی به مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، وی را از تصمیم خود برای انتها دادن به بازرسی های سرزده آژانس از تأسیسات هسته ای خود مطلع کرده است.

این اقدام ایران وفق بندهای 26 و 36 برجام و در پاسخ به کوتاهی های مکرر و مداوم طرف های اروپایی برجام در عمل به تعهدات خود انجام می شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4160

به "غریب آبادی: مدیرکل آژانس روز شنبه به تهران سفر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غریب آبادی: مدیرکل آژانس روز شنبه به تهران سفر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید