همه جاذبه های پاتایا

به گزارش دور زمین، پاتایا از زیباترین شهرهای ساحلی کشور تایلند با سواحلی زیبا، جاذبه‌های تاریخی متنوع، تفریحات آبی بی‌نظیر و طبیعتی شگرف یکی از بهترین شهرهایی است که به شما توصیه می‌کنیم با تور پاتایا به آن سری بزنید.

همه جاذبه های پاتایا

مینی سیام پاتایا

مینی سیام (Mini Siam)، یکی از جاذبه‌های جالب تور پاتایا برای بازدید است. این مجموعه از سال 1980 تاسیس گردید که در سراسر این زمین بزرگ، حدود 100 ماکت از ساختمان‌های تاریخی و مدرن دنیا با مقیاس 1 به 25 ساخته شده است. برای هریک از ساختمان‌ها یک تابلو اختصاص دارد که شما را راهنمایی خواهد کرد.

جزیره مرجان پاتایا

این جزیره یکی از بهترین جاذبه‌های شهر پاتایا به شمار می‌رود که تنها 7 کیلومتر با شهر اصلی پاتایا فاصله داشته و یکی از جاذبه‌های رویایی تور پاتایا به شمار می‌رود. گردشگران در این جزیره می‌توانند با قایق‌های کف شیشه‌ای، به تماشای این مرجان‌ها مراجعه کنند. شنا، غواصی، حمام آفتاب، ورزش‌های آبی مثل اسکی روی آب و موج سواری از امکانات تفریحی پاتایا برای تجربه لحظات خوش و ماندگار است.

آکواریوم دنیای زیر آب پاتایا

آکواریوم دنیای زیر آب (underwater world)، بزرگترین و مدرن‌ترین آکواریوم در آسیا می‌باشد که در جنوب پاتایا قرار گرفته است و به شکل یک تونل استوانه‌ای شیشه‌ای به طول 100 متر بوده که 4000 آبزی در 200 گونه برای بازدید دارد.

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

باغ دیدنی nongnooch tropical garden در فاصله 18 کیلومتری جنوبی از شهر اصلی پاتایا قرار گرفته است، این باغ زیبا پر از انواع گل‌های ارکیده، نخل‌های زیبا، گیاهان تزیین شده و گل‌های گوناگون از نقاط مختلف جهان است. همچنین گروهی از خانه های سنتی تایلندی در این باغ به چشم می‌خورند که هر روزه نمایش‌های فرهنگی و شوی فیل‌ها در این مکان برای بازدید وجود دارد.

انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 367

به "همه جاذبه های پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه جاذبه های پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید