لزوم اتخاذ راهکارهای کارشناسی گردیده برای برطرف مسائل گردشگری

به گزارش دور زمین، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: برای برطرف مسائل مربوط به گردشگری، باید در حوزه زیرساخت­ ها با اتخاذ راهکارهای کارشناسی گردیده، اقدامات کارآمدی را رقم بزنیم.

لزوم اتخاذ راهکارهای کارشناسی گردیده برای برطرف مسائل گردشگری

مهدی شیخ در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، اضافه نمود: توجه به حوزه گردشگری، یک ضرورت همیشگی برای کشور است که در شرایط کنونی با توجه به احتیاج به ارزآوری بیشتر، این ضرورت بیش ازپیش احساس می گردد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اگر به دنبال حل ریشه ای و برطرف مسائل مربوط به گردشگری هستیم، باید در حوزه زیرساخت ها با اتخاذ راهکارهای کارشناسی گردیده، اقدامات کارآمدی را رقم بزنیم.

او با اشاره به لزوم برطرف موانع پیش روی گردشگری برای رونق و پویایی بیشتر این حوزه، توضیح داد: ایجاد قوانین تشویقی و حمایتی در حوزه گردشگری و همچنین فرهنگ سازی برای ترویج و عمومیت بخشی به این صنعت در کشور، نباید مغفول واقع گردد.

شیخ اظهار داشت: زیرساخت هایی نظیر هتل ها، بناهای تاریخی و اقامتگاه های بوم گردی ازجمله مواردی است که هم اکنون احتیاجمند توجه جدی مسئولان برای نیل به اهداف ترسیم گردیده در گردشگری است چراکه با توجه به قانون ششم توسعه باید به نقطه قابل اتکایی درزمینهٔ گردشگری برسیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 11 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 966

به "لزوم اتخاذ راهکارهای کارشناسی گردیده برای برطرف مسائل گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم اتخاذ راهکارهای کارشناسی گردیده برای برطرف مسائل گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید