برنامه های 13 آبان در شهرستان کنگان تشریح شد

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، شاکر محیسن صبح شنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی 13 آبان کنگان برای برقراری نظم و انظباط در راهپیمایی خواهان همراهی کادر مدارس، تشکل های دانش آموزی، شورای دانش آموزی، انتظامات با مدیران شد و گفت: کوشش کنید همچون سال های گذشته، این راهپیمایی خوب، منسجم و با هماهنگی مطلوب برگزار گردد.

برنامه های 13 آبان در شهرستان کنگان تشریح شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان ادامه داد: مدارس شیفت صبح تعطیل است و دانش آموزان دوره اول ابتدایی فقط با حضور اولیا خود می توانند در راهپیمایی 13 آبان شرکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه ساعت هشت و نیم صبح یکشنبه زمان آغاز راهپیمایی از محل آموزش و پرورش کنگان است، تاکید نمود: حضور به موقع دانش آموزان سبب می گردد به موقع در محل خوانش قطع نامه حاضر شویم.

محیسن در خصوص نواختن زنگ استکبار ستیزی گفت: به صورت نمادین زنگ استکبار ستیزی با حضور مسئولین شهرستان در مدرسه دخترانه فاطمه الزهرا راس ساعت هفت و ربع نواخته می گردد.

وی به استقرار صحیح دانش آموزان در راهپیمایی اشاره نمود و اضافه کرد: دانش آموزان پسر در ضلع شمالی پژوهش سرا به سمت خیابان استقلال و دانش آموزان دختر در ضلع جنوبی پژوهش سرا به سمت مدرسه فاطمه الزهرا مستقر شده تا مسیر تردد ماشین ها را قطع نکنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان با تاکید بر اینکه در انتها راهپیمایی والدین دانش آموزان خود را درب مدرسه تحویل بگیرند، ادامه داد: مدیران، خانواده ها را از تاریخ و ساعت برگزاری راهپیمایی مطلع سازند و از همراهی آنها با مدارس در راهپیمایی ممانعت نکنند.

محیسن اعلام نمود: مدارسی که مشکل بعد مسافت دارند با کارشناسان بخش خود هماهنگ شوند تا با همکاری خط واحد شهرداری بدون مشکل به محل ذکر شده برسند.

وی گفت: مدارس شیفت بعد از ظهر دایر است و کلاس ها به قوت قبل برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1148

به "برنامه های 13 آبان در شهرستان کنگان تشریح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های 13 آبان در شهرستان کنگان تشریح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید