دانشجویان دختر علوم پزشکی تبریز در همایش مجازی ورزش های همگانی پیروز به کسب مقام شدند

به گزارش دور زمین، دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در دومین همایش مجازی ورزش های همگانی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور پیروز به کسب مقام شدند.

دانشجویان دختر علوم پزشکی تبریز در همایش مجازی ورزش های همگانی پیروز به کسب مقام شدند

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، دومین همایش مجازی ورزش های همگانی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در 9 رشته ورزشی دارت (آنلاین)، آمادگی جسمانی، هنر های فردی، دوچرخه سواری، روپایی، لیوان چینی، طناب زنی، هدف زنی والیبال در آذر ماه سال 1400 به صورت مجازی برگزار گشت.

بر اساس این گزارش، دانشجویان دختر دانشگاه علوم پزشکی تبریز در تمامی رشته ورزشی دومین همایش مجازی ورزش های همگانی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور خوش درخشیدند و توانستند با اقتدار کامل سکو های اول تا ششم را به خود اختصاص دهند.

در رشته فریزبی، فاطمه سالمیان از دانشکده مدیریت، فریبا آبشاری و طاهره زارعی از دانشکده پرستاری به ترتیب مقام های اول، سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند. همچنین الهه قربانی از دانشکده مدیریت و بهار حبیبی از دانشکده دندان پزشکی به ترتیب در رشته هنر های فردی از بین 75 نفر شرکت کننده در سکو های اول و دوم ایستادند.

در رشته دوچرخه سواری، زهرا درخشانی از دانشکده پرستاری و مامایی و شبنم صادقی از دانشکده علوم نوین توانستند در میان 125 نفر شرکت کننده به ترتیب به مقام های اول و ششم نائل شوند. در رشته آمادگی جسمانی با تعداد 254 نفر شرکت کننده، سویل دهقان از دانشکده پیراپزشکی و آیسا محمودی از دانشکده پرستاری و مامایی توانستند صاحب مدال نقره و برنز شوند.

همچنین در رشته طناب زنی دختران، پریا پارسا از دانشکده داروسازی و زینب عباس زاده از دانشکده پرستاری و مامایی به ترتیب مقام های دوم و سوم را از میان 789 نفر شرکت کننده کسب کردند. در رشته دارت، فرزانه تقی نژاد از دانشکده توانبخشی مقام دوم را در میان شرکت کننده 87 به دست آورد و در رشته لیوان چینی با 162 شرکت کننده، صبا پیر طریقت از دانشکده علوم نوین در جایگاه چهارم قرار گرفت.

در رشته هدف زنی والیبال که 97 دانشجو شرکت کرده بودند، هیلا کریمی از دانشکده داروسازی و عاطفه سلمانی وند از دانشکده تغذیه به ترتیب به مقام های چهارم و پنجم نایل شدند و در رشته روپایی، مهتاب خمسه لویی از دانشکده پزشکی و سمیرا صفا از دانشکده دندانپزشکی در جایگاه پنجم و ششم قرار گرفتند.

گفتنی است، در دومین همایش مجازی ورزش های همگانی دانشجویان علوم پزشکی کشور، بزرگداشت شهدای دانشجو، دو هزار و 738 نفر در دو بخش پسران (1084 نفر) و دختران (1654 نفر) در 9 رشته ورزشی به رقابت پرداختند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5173

به "دانشجویان دختر علوم پزشکی تبریز در همایش مجازی ورزش های همگانی پیروز به کسب مقام شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دختر علوم پزشکی تبریز در همایش مجازی ورزش های همگانی پیروز به کسب مقام شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید