خبرنگاران 8 طرح عمرانی در میاندوآب به بهره برداری رسید

به گزارش دور زمین، مهاباد- خبرنگاران- هشت طرح عمرانی در چهارمین روز از هفته دولت با حضور نماینده مردم در مجلس، فرماندار و شماری از مدیران دستگاه های اجرایی میاندوآب در این شهرستان به بهره برداری رسید.

خبرنگاران 8 طرح عمرانی در میاندوآب به بهره برداری رسید

جهت دریافت خدمات قیمت آلاچیق آماده سیمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

فرماندار میاندوآب در آیین افتتاح این طرح ها به خبرنگار خبرنگاران گفت: این طرح ها در حوزه آبخیزداری، مسکن و عمران روستایی و مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) اجرا شده است.

حسام شیرازه محبت اضافه نمود: 2 طرح آبخیزداری که مورد بهره برداری نهاده شد، با هزینه 12 میلیارد ریال در روستاهای حمید، قطار و تک آغاج با حجم عملیات یک هزار و 700 متر مکعب اجرا شده و در مهار سیل های احتمالی و ذخیره سازی آب نقش مهمی دارد.

فرماندار میاندوآب ادامه داد: به همین مناسبت همچنین 130 واحد مسکن روستایی با اعتبار 130 میلیارد ریال شامل 32 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات بانکی و 97 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز آورده متقاضیان با نظارت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان تحویل مالکان شد.

شیرازه محبت اضافه نمود: همزمان با این طرح سه طرح زیرسازی و آسفالت ریزی معابر روستایی نیز به مساحت 20 هزار مترمربع در روستاهای نصیرکندی، مظفرآباد و کوسالار از توابع بخش مرکزی با هزینه 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات بند (ه) تبصره یک قانون بودجه 98 و با مشارکت دهیاری ها و بنیاد مسکن افتتاح شد.

وی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت همچنین 10 واحد مسکن با 6 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه تحویل مددجویان بهزیستی این شهرستان شد که از این مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال به صورت بلاعوض و پنج میلیارد ریال هم از محل تسهیلات بانکی تامین شده است.

وی اعلام کرد: تحویل هشت واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان نیز از دیگر طرح هایی بود که امروز در این شهرستان افتتاح شد.

وی با بیان اینکه تحویل نمادین این مساکن در شهر باروق برگزار گردید، گفت: برای ساخت این واحدها نیز در مجموع هفت میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده که 500 میلیارد ریال آن به صورت بلاعوض توسط کمیته امداد و 2 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز توسط خیّران تامین شده است.

فرماندار میاندوآب همچنین گفت: در چهارمین روز از هفته دولت، عملیات اجرایی مدرسه چهار کلاسه نظام الملک روستای دوه چی این شهرستان با مشارکت 100 درصدی یکی از خیران مدرسه ساز بنام امین محمدی در روستای دوه چی از توابع بخش بکتاش این شهرستان به زمین زده شد.

وی اضافه نمود: این مدرسه در زمینی به مساحت بیش از 300 متر مربع و با برآورد اعتبار 10 میلیارد ریال ساخته می گردد.

به مناسبت هفته دولت 58 طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با هزینه حدود 600 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر در سال 1360 به نام هفته دولت نام گذاری شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3096

به "خبرنگاران 8 طرح عمرانی در میاندوآب به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 8 طرح عمرانی در میاندوآب به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید