امید ابراهیمی: مسائل تیم ملی قبل از جام جهانی وجود داشت و حالا ادامه دارد

به گزارش دور زمین، امید ابراهیمی هافبک تیم ملی فوتبال گفت: متاسفانه مشکلاتی قبل از جام جهانی وجود داشت که الان هم ادامه دارد.

امید ابراهیمی: مسائل تیم ملی قبل از جام جهانی وجود داشت و حالا ادامه دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران امید ابراهیمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر از چند روز قبل اردو آغاز شده و نفرات اردو کامل شده و انشاالله اردوی خوبی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: شرایط خودم به لحاظ بدنی خوب است، انشاالله با تمرینات خوبی که انجام می دهیم آماده بازی با بولیوی می شویم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد دیدار تدارکاتی با بولیوی نیز توضیح داد: این بازی خیلی مهم است. بولیوی یک تیم چغر آمریکای جنوبی است. ما به خاطر مسائلی که داشتیم یک بازی را از دست دادیم، اما بازی با بولیوی می تواند به ما یاری کند. انشاالله این بازی های تدارکاتی ادامه داشته باشد تا در جام ملت ها موفق شویم.

ابراهیمی در واکنش به این موضوع که رقبای ایران در آسیا از تمام امکانات استفاده می نمایند اما تیم ایران بازی های تدارکاتی زیادی را انجام نداده است، گفت: در هر صورت شرایط اینطور است و همیشه این مسائل وجود داشته است. بهتر بود این مسائل حل می شد، اما متاسفانه این مسائل قبل از جام جهانی هم بوده و الان هم ادامه دارد. تیم های دیگر در آسیا خیلی راحت بازی های تدارکاتی با تیم های بزرگ برگزار می نمایند، باید واقعیت را قبول کنیم تیم های دیگر هم خوب کار می نمایند اما ان شاالله با همدلی و اتحاد بازیکنان و کادرفنی بتوانیم نتایج خوبی در جام ملت ها کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش تیم ایران می تواند قهرمان آسیا گردد، عنوان نمود: خیلی سخت است، اما امیدواریم با کوشش و غیرت این مهم شدنی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1018

به "امید ابراهیمی: مسائل تیم ملی قبل از جام جهانی وجود داشت و حالا ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امید ابراهیمی: مسائل تیم ملی قبل از جام جهانی وجود داشت و حالا ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید