ناظم الشریعه: برکناری ام را به من اعلام نکردند اما ناراحت نیستم، شمسایی یادمان پُرافتخار فوتسال ایران است

به گزارش دور زمین، سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت که از انتها کار خود در این تیم و انتصاب برترین گلزن تاریخ تیم ملی کشورمان به جای خودش ناراحت نیست.

ناظم الشریعه: برکناری ام را به من اعلام نکردند اما ناراحت نیستم، شمسایی یادمان پُرافتخار فوتسال ایران است

محمد ناظم الشریعه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره سرانجام فعالیت خود در تیم ملی فوتسال ایران که دوره پُرافتخاری برای این تیم محسوب می شد، گفت: عزت و ذلت دست خداست و پیروزیت ها حاصل لطف خدا، دعای مردم و کوشش بازیکنان و مربیان بوده است. دو قهرمانی جام ملت های آسیا، سومی جام جهانی 2016 و صعود به یک چهارم نهایی جام جهانی 2021، بیانگر کوشش های اجرا شده است و امیدوارم تیم ملی فوتسال در ادامه راه پیروز باشد.

وی در خصوص انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان توضیح داد: وحید یکی از یادمان های پُرافتخار فوتسال کشورمان است. او زحمات زیادی برای فوتسال ایران کشیده است و امیدوارم بتواند افتخارات تیم ملی را تداوم ببخشد. نفرات تازه افراد کاربلدی هستند و دعای خیر ما هم پشت تیم ملی خواهد بود. هر جا احتیاج به یاری باشد، حتماً به تیم ملی یاری می کنم.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا از برکناری خود از این سمت آگاه بوده است یا خیر، گفت: به من نگفته بودند که برکنار می شوم، اما از این موضوع ناراحت نیستم. فعالیت به عنوان سرمربی تیم ملی، عشق و علاقه زیادی به همراه دارد. با این حال این مسئولیت سنگینی روی دوشم بود و ناراحت نیستم. کسانی که مربیگری بلد هستند، می دانند که مربیگری همین است و هر مربی باید آماده رفتن باشد؛ پس چه بهتر که با عزت بروی.

ناظم الشریعه در واکنش به نقدها کارشناسان فوتسال از خودش و اینکه آنها معتقد بودند سرمربی تازه تیم ملی کار سختی بابت جوانگرایی پیش رو دارد، به خبرنگاران گفت: همه مسائل مورداحتیاج تیم ملی به موقع اجرا شده و همه چیز آماده است. شمسایی کارش را بلد است و کمیته فوتسال از او حمایت می نماید. امیدوارم اتفاقات خیلی خوبی رخ دهد تا مردم راضی شوند.

وی درباره قرارداد خودش با فدراسیون فوتبال که تا سرانجام سال 1400 است گفت: من تا سرانجام اسفند با فدراسیون قرارداد دارم و فدراسیون می داند باید چه کند. با این حال از همه مردم و پیشکسوتان فوتسال تشکر می کنم که در این راه از من حمایت کردند. بعلاوه به صورت ویژه از همکاران خودم و بازیکنانی که در این چند سال به تیم ملی یاری کردند تا دل مردم را شاد نمایند، ممنونم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5068

به "ناظم الشریعه: برکناری ام را به من اعلام نکردند اما ناراحت نیستم، شمسایی یادمان پُرافتخار فوتسال ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: برکناری ام را به من اعلام نکردند اما ناراحت نیستم، شمسایی یادمان پُرافتخار فوتسال ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید