خبرنگاران 274 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی شناسایی شد

به گزارش دور زمین، ارومیه- خبرنگاران- مسوول کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با شیوع کرونا در آذربایجان غربی گفت: 274 بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده که با اضافه شدن این تعداد، مجموع مبتلایان به 111 هزار و 699 نفر رسید.

خبرنگاران 274 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی شناسایی شد

علی احمد آقاپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: از این تعداد، 64 نفر از جمله 23 نفر در شهر ارومیه بستری شدند که این آمار، اندکی نسبت به روز گذشته کمتر است.

وی افزود: در حالیکه طی روز گذشته بستری شدگان ناشی از کرونا از 500 نفر فراتر رفته بود، طی 24 ساعت اخیر به رقم 495 نفر بازگشت که از این تعداد نیز 254 نفر مشکوک و 241 نفر مبتلای قطعی به کرونا هستند.

مسوول کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی اظهار کرد: از کل بستری شدگان در استان، 136 نفر در بخش های مراقبت های ویژه بستری بوده و 31 نفر نیز با دستگاه ونتیلاتور، تنفس می نمایند.

آقاپور از فوت پنج فرد دیگر از جمله سه نفر از شهروندان ارومیه ای بر اثر ابتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته در آذربایجان غربی اطلاع داد و بیان نمود: با افزایش این تعداد، کل فوت شدگان به سه هزار و 597 نفر رسید.

به گزارش خبرنگاران، نشانه هایی از ورود آذربایجان غربی به خیز چهارم کرونا وجود دارد که با رعایت محدودیت ها و البته پروتکل های بهداشتی و پرهیز از دورهمی های خانوادگی، می توان تا حد زیادی این شرایط را مدیریت کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4201

به "خبرنگاران 274 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 274 بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید