چهره نامدار کشتی ایران در ICU بستری شد

به گزارش دور زمین، دارنده مدال برنز دنیا و مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد بدلیل سکته مغزی در بخش ICU بیمارستان پاستورنو تهران بستری شد.

چهره نامدار کشتی ایران در ICU بستری شد

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا نوایی مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد و دارنده مدال برنز دنیا بدلیل سکته مغزی در بخشICU بیمارستان پاستورنو تهران بستری است.

آرش نوایی فرزند این پیشکسوت کشتی ایران در مصاحبه با خبرنگاران، درباره این اتفاق اظهار کرد: پدرم چند روزی است بدلیل سکته مغزی در بخش ICU بستری است و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته است. او یک ماه پیش نیز سکته خفیفی داشت اما به خیر گذشت تا اینکه 4 - 5 روز پیش پس از خوردن صبحانه حالت تهوع پیدا کرد. ما او را به بیمارستان بردیم که پزشکان گفتند سکته مغزی نموده و باید فورا بستری گردد.

وی درباره آخرین وضعیت پدرش گفت:خدا را شکر یک روز است صحبت های دیگران را متوجه می گردد اما فعلا نمی تواند براحتی صحبت کند. قرار است پزشکان امروز MRI او را آنالیز نمایند تا اگر شرایط لازم را داشت به بخش منتقل گردد.

فرزند محمدرضا نوایی گفت: به همراه پدرم 3 روز در هفته در استادیوم شیرودی به کشتی گیران تمرین می دادیم و پدرم یکی دو بار در هفته نیز به باشگاه بدنسازی می رفت و ورزش می کرد.

وی در انتها در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان یا اهالی کشتی به عیادت پدرش رفته اند یا خیر گفت: ما نخواستیم کسی متوجه این موضوع گردد تا به زحمت بیفتند اما منصور برزگر پس از اطلاع از این موضوع روز گذشته به عیادت پدرم آمد و از امروز نیز بسیاری از اهالی کشتی با ما تماس گرفتند تا جویای حال پدرم شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 744

به "چهره نامدار کشتی ایران در ICU بستری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره نامدار کشتی ایران در ICU بستری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید