محمدرضا مهاجری: بازیکنانم برای پیروزی مقابل سایپا هم قسم شدند، برای استارت بزرگ در نیم فصل دوم آماده می شویم

به گزارش دور زمین، محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: باید تا نیم فصل با کمبود های مان بسازیم و ان شاءالله در نیم فصل دوم با تغییرات لازم برای استارت بزرگ آماده می شویم.

محمدرضا مهاجری: بازیکنانم برای پیروزی مقابل سایپا هم قسم شدند، برای استارت بزرگ در نیم فصل دوم آماده می شویم

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا مهاجری درباره دیدار تیمش برابر سایپا گفت: بازی سختی در تهران با سایپا داریم. با توجه شرایط جوی و شرایط تیم سایپا امیدواریم که بازی خوبی را برگزار کنیم. متأسفانه طبق روال هفته های گذشته مصدومان زیادی داریم، ولی با وجود تعداد کم بازیکنان مان کیفیت بالایی داریم و این کیفیت به ما انگیزه می دهد. بچه ها در تمرینات خیلی خوب کار می نمایند و حاصل آن هم این بوده که تا الان در میانه های جدول قرار بگیریم.

وی ادامه داد: ما باید این شرایط را تا نیم فصل ادامه دهیم تا ان شاءالله در نیم فصل دوم با تغییرات تیم، برای استارت بزرگ آماده شویم. در نیم فصل دوم ان شاءالله نتایجی بگیریم که در خور فوتبال تبریز و ماشین سازی باشد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: فردا هم تمام کوشش مان را می کنیم. سایپا تیم شایسته ای است و مهره های با ارزشی دارد. ما فردا کنعانی زادگان را به علت حضور در اردوی تیم ملی به همراه نداریم، از این موضوع هم خوشحالیم که ماشین سازی بعد از مدت ها نماینده ای در تیم ملی دارد و خیلی ارزشمند است. از طرفی هم غیبت این بازیکن در کار ما تأثیر می گذارد، ولی بچه ها برای پیروزی مقابل سایپا هم قسم شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1214

به "محمدرضا مهاجری: بازیکنانم برای پیروزی مقابل سایپا هم قسم شدند، برای استارت بزرگ در نیم فصل دوم آماده می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدرضا مهاجری: بازیکنانم برای پیروزی مقابل سایپا هم قسم شدند، برای استارت بزرگ در نیم فصل دوم آماده می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید