هشت برنامه سفر فوق العاده برای تور ایتالیا

به گزارش دور زمین، ایتالیا ممکن است کشور خیلی بزرگی نباشد، ولی در این فضای کوچک تعداد زیادی جاذبه‌های گردشگری جمع شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را تور ایتالیا ببینید. حتی پر انرژی‌ترین گردشگران نیز نمی‌توانند انتظار داشته باشند تمام آنها را در مدت یک سفر ببینند. در یک سفر یا می‌توانید مهمترین و اصلی‌ترین جاذبه‌های این کشور را ببینید یا می‌توانید سفر خود را بر روی یک منطقه متمرکز کنید تا بتوانید با عمق بیشتری آن نقطه را بگردید.

هشت برنامه سفر فوق العاده برای تور ایتالیا

وقتی در حال برنامه‌ریزی برای تور ایتالیا هستید، توجه داشته باشید که زمان‌هایی که شما در سفرتان از یک نقطه به نقطه دیگر می‌روید، همان زمان‌هایی خواهد بود که شما برای دیدن گوشه‌های جذاب توقف‌گاه‌هایتان از دست خواهید داد. این جا است که شبکه قطارهای پر سرعت و کارآمد و البته سر وقت ایتالیا، به کمک شما خواهند آمد. ولی یک نکته وجود دارد و آن این است که قطارها بهترین راه برای دیدن و تجربه کردن یکی از فریبنده‌ترین جاذبه‌های این کشور یعنی دهکده‌ها و شهرهای کوچک ایتالیا نیستند. روستاهایی که بر فراز تپه‌ها نشسته‌اند و دور تا دورشان را تا چشم کار می‌کند مناظری از زمین‌های سرسبز و چمن‌زارهایی رنگارنگ فرا گرفته‌اند. این روستاهای کوچک تاریخ را نفس می‌کشند و در خیابان‌های مملو از احساسشان شما بهترین فرصت برای ملاقات و روبرو شدن با بزرگترین گنجینه این کشور را خواهید داشت: ایتالیایی ها. وقتی به تور ایتالیا می‌روید گزینه‌ها برایتان نامحدودند. در این برنامه سفرها شما هم مشهورترین جاذبه‌های گردشگری این کشور زیبا را خواهید دید (برج پیزا، کانال بزرگ ونیز، کولوسئوم رم و دیگر مکان‌های معروف)؛ هم پیشنهادهایی را در برابر خود می‌بینید که شما را به قلب ایتالیا خواهند برد و مهمتر از همه به مکان‌هایی که هیچ یک از دوستانتان در عمرشان ندیده‌اند.

بازدید از ونیز، فلورانس و رم در مدت تور ایتالیا با قطار

در هر یک از این شهرهای ایتالیا، آن قدر جاذبه‌ی گردشگری وجود دارد که می‌تواند یک هفته از سفرتان را به بازدید از تنها یکی از آن‌ها اختصاص دهید، با این حال با یک برنامه‌ریزی خوب می‌توانید برجسته‌ترین جاذبه گردشگری این شهرها را در یک مدت یک هفته ببینید. زمان سفر کلی بین ونیز و رم تنها سه ساعت و نیم است، بنابراین شما می‌توانید بیشترین استفاده را از زمان خود داشته باشید. البته که شما در مدت تور ایتالیا می‌خواهید اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری این شهرها را ببینید، ولی در این شهرهای زیبا مقداری از زمان خود را به گشت و گذار در محله‌ها و کوچه‌های شهرها و نشستن در یک کافه و نوشیدن یک قهوه و البته اتمسفر محیط اختصاص دهید. برای مثال وقتی در ونیز بودید، بعد از این که طول کانال بزرگ ونیز را قایق سواری کردید و میدان سینت مارک و قصر Doge را گشتید، از پل ریالتو عبور کرده و به کوچه‌های باریک San Polo ونیز بروید. در این محله‌ی ونیز شما می‌توانید سازندگان ماسک، مغازه‌های کوچک، کلیساهایی پر شده از آثار هنری و میدان‌هایی را ببینید که در آن‌ها بچه‌های محله در حال گل‌کوچیک بازی کردن هستند. وقتی به رم رفتید، بعد از بازدید از کولوسئوم و میدان سن پیتر، در جنوب واتیکان گشتی در خیابان‌های محله سابقا یهودی نشین Trastevere بزنید. در فلورانس بعد از دیدن باغ‌ها و موزه‌های هنری قصر پیتی، در خیابان‌های محله Oltrarno فلورانس قدم زده و تجربه‌ای خارق‌العاده در تور ایتالیا برای خودتان فراهم کنید.

یقینا هر چه مدت سفرتان بیشتر باشد بهتر خواهد بود، بنابراین با داشتن دو یا سه روز اضافه، می‌توانید این سه شهر بزرگ را بهتر ببینید یا این که می‌توانید توقفی بین راهی داشته باشید و از بولونیا (Bologna) و سیه‌نا (Siena) دیدن کنید. خطوط اصلی قطارهای ایتالیا بین شهرهای بزرگ، در مسیر خود درست از این دو شهر عبور می‌کنند. لازم نیست یک شب را به ماندن در این شهرها اختصاص دهید، چمدان و اسباب سفر خود را در ایستگاه راه‌آهن به امانت بگذارید و یک گشت یک روزه در این شهرهای زیبا داشته باشید. برای این که بهترین بهره را از زمان خود ببرید، بلیت جاذبه‌های گردشگری و موزه‌های این شهرها را از قبل رزرو کنید.

گشتن شهرهای بالای تپه‌ای توسکانی با اتومبیل در مدت تور ایتالیا

شهرهای بالای تپه‌های توسکانی برای زیبایی، تاریخ و فضای رمانتیک خاصشان در چشم تمامی گردشگران تور اروپا افسانه‌ای هستند. بسیاری از این شهرهای ایتالیا، همچنان دیوارها و قلعه‌هایی که در زمان قرون وسطی و رنسانس، ابزارهای دفاعی‌شان بوده‌اند را حفظ کرده‌اند. کارهای هنری که در کلیساهای این شهرها می‌بینید منعکس کننده قدرت و ثروت توسکانی هستند. کرایه یک اتومیبل، بهترین و گاهی اوقات تنها راه دیدن تعداد زیادی از این شهرها و صومعه‌های دور افتاده‌ای است که بخشی از میراث توسکانی هستند. شما به راحتی می‌توانید یک هفته از تور ایتالیا خود را به گشت و گذار در مناطق روستایی توسکانی و چشیدن طعم زندگی روستایی این منطقه اختصاص دهید؛ با این حال در مدت 4 یا 5 روز نیز می‌توانید تجربه‌ای عالی از این بخش از کشور داشته باشید.

از جنوب غرب فلورانس و از شهر Volterra شروع کنید، شهری که مرکز تاریخی‌اش خانه‌های برج شکل خودش از قرن‌های 12 و 13 را حفظ کرده است. با فاصله کوتاهی به سمت شمال شهر San Gimignano قرار گرفته است. این شهر زیبا یکی از شناخته شده‌ترین شهرهای بالای تپه در توسکانی برای مسافران تور ایتالیا است. این شهر عمده شهرت خود را از برج‌های بلند و مناظر زیبای مناطق اطراف به دست آورده است. منطقه قدیمی Colle di Val d'Elsa، هنوز برخی از دیوارهای قرن سیزدهمی خود را دارد. به سمت جنوب که بروید، شهر کوچک Monteriggioni را در پیش رو خواهید داشت که در داخل مجموعه‌ای از دیوارهای قرن سیزدهمی و به خوبی حفظ شده و 14 برج مربعی قرار گرفته است. بازدید از این شهر با یک سفر یک روزه از سیه‌نا برایتان مهیا خواهد بود.

سیه‌نا ارزش توقف یک یا دو روزه در تور ایتالیا را دارد. سیه‌نا پر شده است از ساختمان‌های قرون وسطایی و رنسانسی و یکی از بهترین کلیساهای جامع توسکانی را در خود جای داده است. در جنوب سیه‌نا و در موزه باستان‌شناسی کومونه Asciano، می‌توانید آثار باقی‌مانده از تمدن اتروسک را ببینید. صومعه بزرگ Monte Oliveto Maggiore در نزدیکی این شهر زیبا، در سال 1313 ساخته شده و همچنان فعال است. شهر Montalcino آن قدر بزرگ نیست، ولی به نظر می‌رسد که یک راست و بدون هیچ تغییری از قرون وسطی به این زمان منتقل شده است. در کنار دیوارهای قدیمی به خوبی حفظ شده شهر پیاده‌روی کنید، اتاق‌های داخل دژها را ببینید و در بالای قلعه از نمای مناطق روستایی توسکانی لذت ببرید. شهر دیوار کشیده شده Montepulciano یکی از شناخته‌شده‌ترین شهرهای روی تپه در توسکانی است که می‌توانید در سفرتان ببینید.

رفتن از میلان به ونیز با قطار در تور ایتالیا

اگر چه که سفر از میلان به ونیز با قطار، در دو ساعت و نیم قابل انجام است؛ ولی در همین مسیر سفر با قطار می‌توانید با بازدید از مهمترین و تاریخی‌ترین جاذبه‌های توریستی ایتالیا، یک بازدید فوق‌العاده از شمال این کشور داشته باشید. در این مسیر می‌توانید اصلی‌ترین قلعه‌های نظامی رومی، مراکز فرهنگ‌های رنسانسی و قرون وسطایی و جاذبه‌های گردشگری مذهبی را ببینید. برای دیدن این جاذبه‌های گردشگری همراه با بازدید از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری میلان و ونیز حداقل به 10 روز زمان نیاز خواهید داشت؛ ولی می‌توانید از میان آنها گلچین کنید تا بتوانید در یک سفر کوتاه‌تر در مدت تور ایتالیا و تور اروپا آنها را ببینید. در مدت سفرتان می‌توانید هر کدام از این شهرهای بین راهی را بدون سپری کردن یک شب در آنها ببینید. می‌توانید چمدانهای خود را در ایستگاه راه‌آهن گذاشته و به بازدید از شهرها بپردازید. شهر Brescia که اولین توقف‌گاه شما در این مسیر خواهد بود، بیشتر گذشته رومی‌اش را حفظ کرده است. بخش‌هایی از معبد، تئاتر و میدان رومی این شهر همچنان پابرجا مانده‌اند. اگر زمان اجازه بدهد، توقف در Desenzano del Garda شانس خوبی در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید دریاچه Garda را از طریق سواری با قایق ببینید. جاذبه‌های اصلی نزدیک این دریاچه، کومونه Sirmione با قلعه زیبای کوچکش و اسپای رومی‌اش و کومونه Malcesine با قلعه سنگی و مناظر زیبایش از سواحل شیبدار هستند.

از اصلی‌ترین جاذبه‌های Verona می‌توان به یکی از بهترین محوطه‌های رومی (Forum) در ایتالیا، قلعه کنار رودخانه و البته خانه ژولیت اشاره کرد. شهره‌ترین بناهای Vicenza که در یونسکو نیز ثبت شده‌اند، آثار معماری معمار مشهور Andrea Palladio هستند. در کنار شاهکار هنری‌اش یعنی Basilica Palladiana، می‌توانید Teatro Olimpico و Villa La Rotonda را هم ببینید. در شهر Padua (روی تابلوها Padova نوشته می‌شود) جاذبه‌هایی که نباید دیدن آنها را از دست دهید، زیارتگاه St. Anthony و نقاشی‌های دیواری بی‌مانند Giotto در Cappella degli Scrovegni هستند. اگر در ونیز زمان داشتید، یک سفر جانبی در تور ایتالیا برای خودتان ترتیب دهید و در کنار کانال Brenta ویلاها و باغ‌های با شکوه اطراف را ببینید. اگر می‌توانید، زمانی اضافی برای ونیز در نظر بگیرید تا مزه La Dolce Vitaیی این شهر را در بهترین حالتش بچشید.

بازدید از فلورانس، پراتو، پیستویا، لوکا و پیزا با اتوبوس یا قطار در مدت تور ایتالیا

در حالی که می‌توانید یک هفته کامل از سفر خود را به بازدید از عجایب رنسانسی فلورانس اختصاص دهید با این حال می‌توانید پیزا و دو یا سه شهر دیگر از شهرهای توسکانی را هم به برنامه سفر خود اضافه کنید. خوشبخانه این شهرها مانند دانه‌های تسبیح در طول یک مسیر کشیده شده‌اند و می‌توانید در مدت تور ایتالیا به راحتی و با استفاده از اتوبوس یا قطار آنها را ببینید. به این خاطر که قطارهای محلی نیازی به رزرو صندلی ندارند، شما می‌توانید بلیت خود را در ایستگاه قطار فلورانس خریده و هر زمانی که تمایل داشتید به دیگر شهرها سفر کنید. به یاد داشته باشید که قبل از سوار شدن بلیت خود را روی سکوی قطار مهر کنید. این شهرها تنها به فاصله 15 تا 25 دقیقه‌ای هم قرار دارند.

بعد از این که دو روز از سفر خود را در فلورانس سپری کردید، می‌توانید جاذبه‌های اصلی Prato و Pistoia را به سادگی در یک روز ببینید. کلیسای جامع پراتو با دو نقاشی دیواری قرن پانزدهمیش اوج هنر نقاش ایتالیایی Filippo Lippi را نشان می‌دهد. وقتی از کلیساهای قرون وسطایی Pistoia دیدن می‌کنید ممکن است با خود فکر کنید که چرا این مکان‌ها برای توریست‌ها کمتر شناخته شده هستند. شما می‌توانید کلیسای جامع قرن سیزدهمی و خارق‌العاده Pistoia را تقریبا در خلوت کامل ببینید. شهر Lucca جایی است که بهتر است حداقل یک شب را در آن بمانید. این شهر زیبا شما را با برج‌های قرون وسطایی‌اش، نماهای زیبای کلیساهای قرن دوازدهمیش و دیوارهای محاصره کننده‌اش افسون خواهد کرد. آهنگساز معروف ایتالیایی Giacomo Puccini در این شهر به دنیا آمده است. بالای دیوارهای شهر هم اکنون به پارک تبدیل شده‌اند. در مدت سفرتان می‌توانید با مردم محلی همراه شده و در این پارک پیاده‌روی یا دوچرخه سواری کنید. می‌توانید به بالای برج Guinigi بروید و علاوه بر لذت بردن از خود این برج زیبا از نمای خارق‌العاده شهر نیز بهره ببرید. وقتی به تور ایتالیا می‌روید نیازی نیست هیچ کس به شما بگوید جاذبه دیدنی شهر پیزا چیست. بنابراین سخن را کوتاه می‌کنیم و می‌گوییم که بعد از بالا رفتن از برج کج پیزا (قبل از رفتن بلیت خود را رزرو کنید)، مطمئن شوید که کلیسای جامع باشکوه این شهر را که در Campo dei Miracoli (زمین معجزه‌ها) قرار گرفته است خواهید دید.

گشتن در سیسیل با اتومبیل در مدت تور ایتالیا

در تور اروپا با قطار می‌توانید شهرهای اصلی سیسیل (مسینا، تائورمینا، کاتانیا، سیراکوس، تراپانی و پالرمو) را ببینید و با اتوبوس محلی به چند شهر دیگر بروید. ولی وقتی بخواهید به این صورت سفر کنید محدود به برنامه‌های زمانی قطارها و اتوبوس‌ها هستید و برای دیدن مکان‌های تاریخی مناطق حومه‌ای و بیرون شهر نیز مشکل خواهید داشت. یک تور رانندگی در اطراف جزیره سیسیل و توقف برای دیدن جاذبه‌های اصلی شهرهای سیسیل می‌تواند دو هفته از تور ایتالیا شما را پر کند. شما می‌توانید این زمان را فشرده‌تر کنید و با صرف نظر کردن از بعضی مکان‌ها، تنها جاذبه‌های اصلی هر شهر را در مدت سفرتان ببینید.

قبل از این که برای دیدن تئاتر و معبد ناتمامش، به سمت غرب و به شهر باستانی یونانی Segesta بروید، باید یک یا دو روز از سفر خود را برای پالرمو و Monreale کنار بگذارید. کمی جلوتر بندر تاریخی Trapani و پرتگاه و شهر روی تپه Erice قرار دارند. در این منطقه همان طور که در کنار ساحل به سمت جنوب می‌روید، در مسیر Selinunte، جایی که می‌توانید از یکی از بزرگترین معبدهای یونانی به جا مانده در دنیا دیدن کنید، می‌توانید به شهرهای Marsala و Mazara del Vallo رفته و از این شهرهای زیبا نیز لذت ببرید. یکی دیگر از بهترین معبدهای یونان باستان که می‌توانید در مدت تور ایتالیا ببینید خیلی جلوتر در ساحل جنوبی، در دره معبدها در Agrigento قرار دارد.

از Agrigento، شما می‌توانید مسیر این سفر حماسی را در کنار ساحل ادامه دهید یا دل به جاده‌های کوهستانی بزنید و از یکی از میراث فرهنگی یونسکو یعنی Villa Romana del Casale در شهر Enna دیدن کنید. این مکان یکی از بهترین و حفاظت‌شده‌ترین ویلاهای امپراتوری روم است که می‌توانید در مدت تور ایتالیا ببینید. به جنوب برگردید و با یک پرش یک هزار ساله و قبل از رسیدن به شهر سیراکوس از شهرهای باروکی Ragusa و Modica دیدن کنید. در محوطه باستان‍‌شناسی این منطقه یکی از بزرگترین و حفظ‌شده‌ترین تئاترهای یونانی، یکی از بزرگترین آمفی‌تئاترهای رومی و یک معدن سنگ باستانی را خواهید دید. بعد از آن در کاتانیا توقف کرده و معمارهای باروکی باشکوه این شهر را ببینید. از شهر زیبای Taormina می‌توانید به سمت بزرگترین آتشفشان فعال اروپا رفته و از Etna دیدن کنید. مسینا نزدیک‌ترین مکان به سرزمین اصلی ایتالیا است و معمولا نادیده گرفته می‌شود، ولی قبل از برگشتن به سمت پالرمو از مسیر ساحل زیبای شمال، ارزش بازدید و ماندن را دارد.

سفر در خط ساحلی Italian Riviera با قطار یا قایق در مدت تور ایتالیا

ساحل مدیترانه‌ای بین Sanremo تا Portovenere تنها زیبا نیست؛ این مسیر زیبا با اقامتگاه‌های فریبنده کنار دریا، دهکده‌های ماهیگیری، جاذبه‌های تاریخی و گنجینه‌های هنری پر شده است و در سفرتان می‌توانید به تمام آن‌ها به راحتی با قطار یا قایق دسترسی داشته باشید. اگر در این مسیر، با بیشتر از یک کوله‌پشتی سفر می‌کنید احتمالا باید چندین توقفگاه در مسیر برای خودتان انتخاب کنید. البته اگر برای این سفر کارت چند سفره با قطار داشته باشید مشکلی نخواهد بود (کارتی که در یک محدوده زمانی اجازه چندین سفر را به شما می‌دهد). برای مثال می‌توانید کل منطقه اطراف Portofino را به راحتی و با قایق از Santa Margherita ببینید و منطقه Cinque Terre را به راحتی از Portovenere یا Sestri Levante بگردید. در ایستگاه‌های بین جنوا و La Spezia امکاناتی برای به امانت گذاشتن چمدان‌ها وجود ندارد. از نزدیک مرز فرانسه و از Sanremo شروع کنید، جایی که به مرکز گل Riviera معروف است. در تور ایتالیا و در این نقطه از سفرتان یک دوچرخه کرایه کنید و به برخی از بهترین و خلوت‌ترین سواحل Riviera بین Sanremo و San Lorenzo بروید. بیشتر این ساحل‌ها رایگان هستند.

جنوا شاید نادیده گرفته‌شده‌ترین شهر ایتالیا در نظر گردشگران باشد. قصرهای باشکوه در خیابان‌های جنوا به خط شده‌اند و کلیساها و موزه‌های جنوا با گنجینه‌های هنری بی‌قیمت پر شده‌اند. از جنوا می‌توانید قایق سوار شده و بندرگاه کارت پستالی Portofino را ببینید. بعد از آن یک قایق محلی کرایه کرده و به Santa Margherita بروید و در گردشگاه ساحلی‌اش قدم زده و در اتمسفر مطبوع و دنیای قدیمی‌اش از آفتاب لذت ببرید. اگر در تور ایتالیا به Sestri Levante بروید مکانی عالی یافته‌اید که می‌توانید از آن برای گشتن در Cinque Terre استفاده کنید. می‌توانید یکی از پنج شهر این منطقه را انتخاب کرده و با قایق و قطار به آنها سفر کنید. این شهرها همراه با Portovenere در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده‌اند. شما می‌توانید این مسیر به سمت Portovenere را با قطار طی کنید ولی یک مسیر بسیار خوش منظره‌تر نیز برای رسیدن به این شهر وجود دارد. می‌توانید با قایق از یکی از شهرهای Cinque Terre به آن سمت حرکت کنید و از پایین صخره‌های باشکوه عبور کرده و به یکی از زیباترین بندرهای ایتالیا برسید. در خیابان‌های باریک این شهر قدم زده، از کنار خانه‌های قرن دوازدهمی عبور کرده و به دژ بالای شهر برسید.

سفر از بولونیا به فلورانس با اتومبیل در مدت تور ایتالیا

مسیرهای رانندگی کمی در ایتالیا وجود دارند که به اندازه مسیر خوش‌منظره بولونیا به فلورانس در کنار ساحل Adriatic و از روی کوه‌های Apennine، این مقدار تنوع و زیبایی داشته باشند. اگر یک هفته در این کشور باشید می‌توانید یک یا دو روز آن را به کلیساهای زیبا و برج‌های قرون وسطایی بولونیا اختصاص دهید و روزهای آخر سفر خود را به دیدن عجایب رنسانسی فلورانس اختصاص دهید. در این بین می‌توانید محوطه‌های رومی، کیلومترها ساحل زیبای Adriatic، یک دهکده ماهیگیری، قلعه‌ها و جمهوری کوچک و مستقل San Marino را ببینید. در این سفر زمینی در تور ایتالیا، از بولونیا به سمت شرق بروید و در Faenza که به خاطر سرامیک‌هایش معروف است توقف داشته باشید. در سفرتان در مورد این صنایع دستی بیاموزید و قبل از رفتن به Ravenna نمونه‌های ساخته شده توسط Picasso و Matisse را در موزه سرامیک این شهر ببینید. در Ravenna می‌توانید چندین کلیسای قدیمی باشکوه و زیبا را ببینید. در این سفر زمینی در امتداد ساحل به سمت جنوب به Cesenatico خواهید رسید، که بندر قدیمی ماهیگیری‌اش که با رستوران‌های غذاهای دریایی احاطه شده است، یک موزه روی آب از قایق‌های قدیمی را در خود جای داده است. گذشته رومی Rimini را می‌توانید با قدم زدن در خیابان‌هایش و گذر از کنار کشفیات باستانی متوجه شوید: میدان رومی، مجسمه‌های باستانی و پل 5 طاق این شهر. اگر در فصل مناسبی در تور ایتالیا و در این منطقه بودید در یکی از سواحل مشهور Rimini توقف کنید و از دریا و آفتاب لذت ببرید.

بعد از آن به کشور San Marino بروید. ماشین خود را ترک کنید و با اتوبوس‌های توریستی این شهر که برای گردشگران تور ایتالیا آماده شده‌اند، به مرکز تاریخی این شهر رفته و از قلعه‌های بالای کوه‌ها دیدن کنید. بعد از آن جاده قدیمی را دنبال کرده و به موازات بزرگراه ملی ایتالیا (Autostrada) از Cesena گذشته و به Forli بروید. در این شهر محصور شده با دیوار، بازدید از Abbazia di San Mercuriale در میدان اصلی شهر را از دست ندهید. از این جا مسیر خود در این سفر فوق‌العاده زیبای جاده‌ای را ادامه داده، جاده SS67 را دنبال کرده و از روی کوه‌های Apennines به فلورانس بروید.

تور رانندگی جزیره Sardinia در مدت تور ایتالیا

ساردینیا ممکن است بخشی از ایتالیا باشد ولی وقتی در مدت سفرتان به این جزیره می‌روید خیلی زود این احساس به شما دست می‌دهد که انگار در کشور دیگری هستید. این منطقه حتی غذاهای مخصوص خودش را دارد. حداقل یک روز از سفرتان را در مرکز این جزیره در شهر Cagliari سپری کنید. با بازدید از جاذبه‌های اصلی این شهر اطلاعاتی مختصر از تاریخ منحصر به فرد این جزیره به دست خواهید آورد. برای درک نوراگه‌های عجیب این منطقه از ایتالیا (برج‌های سنگی مرموز که جای جای جزیره پخش شده‌اند)، موزه داخل دژ را ببینید. از Cagliari به سمت شمال حرکت کنید تا بهترین این نوع سازه‌ها را ببینید: Nuraghe su Nuraxi. بعد از آن به سمت غرب و به سمت Oristano بروید و از خرابه‌های رومی/کارتاژی/فنیقی Tharros دیدن کنید. سفر زمینی خود را با رانندگی به سمت شمال ادامه داده و به شهر زیبای Bosa بروید. سفر خود در امتداد سواحل زیبا را ادامه داده و به Alghero بروید و در خیابان‌های سنگی خاطره‌انگیزش پیاده‌وری کنید. یک قایق گرفته و به غارهای شگفت‌انگیز Grotta di Nettuno بروید، قبل از این که سفر خود را از Sassari ادامه دهید و به Castelsardo بروید.

مسیر ساحل شمال را ادامه داده و به صخره‌های زیبا و فوق‌العاده‌ی Santa Teresa di Gallura بروید. قبل از رسیدن به Costa Smeralda یک قایق سوار شوید و به سواحل زیبای و صورتی مجمع‌الجزایر Maddalena بروید. رانندگی به سمت جنوب در امتداد ساحل شرقی شما را به کوهستان‌های وحشی و بی‌سکنه Sardinia می‌رساند. از آنجا از طریق بزرگراه می‌توانید به Nuoro برسید. این جا جای خوبی است که می‌توانید در آن در یک گشت یک روزه شهرهای متروکه Barbagia را ببینید. در مسیر برگشت به Cagliari در Nuraghe Losa توقف کنید و چاه اسرارآمیز Santa Cristina را ببینید. شما می‌توانید این سفر جاده‌ای را در یک تور ایتالیا به مدت هشت روز انجام دهید، اگر از دیدن مکان‌های ما قبل تاریخ صرف نظر کنید. برای این که بخواهید در مدت تور اروپا با خیال آسوده سفر کنید و از فرهنگ منحصر به فرد Sardinia لذت ببرید به 10 روز زمان نیاز دارید. در این حالت زمان بیشتری برای سپری کردن در Cagliari خواهید داشت و می‌توانید یک سفر جانبی به شهر باستانی Nora داشته باشید.

انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2719

به "هشت برنامه سفر فوق العاده برای تور ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشت برنامه سفر فوق العاده برای تور ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید