ده شهر برتر برای بازدید در تور ایتالیا

به گزارش دور زمین، اولین چیزی که با آوردن اسم ایتالیا به ذهن می رسد غذا است. بر همگان آشکار است که غذاهای ایتالیایی از بهترین غذاهایی هستند که می توان در تور اروپا یافت. اما تنها پیتزا، پاستا و نوشیدنی های ایتالیایی نیستند که شما را به سفر با تور ایتالیا وسوسه خواهند کرد. ایتالیا برخی از مشهورترین شهرهای دنیا را در خود جای داده و آکنده از هنر، چشم اندازهای ساحلی و فرهنگی منحصر به فرد است که غذا را تنها به یک تفریح جانبی تبدیل کرده است.

ده شهر برتر برای بازدید در تور ایتالیا

1. سفر به میلان (Milan) با تور ایتالیا

اگر عاشق مد یا طراحی هستید باید به شهر میلان سفر کنید. میلان مرکز اصلی عمده معروفترین برندهای عرصه مد و فشن است به گونه ای که پایتخت جهانی طراحی، مد و معماری خوانده شده است و اگر یک خوش گذرانی بسیار به روز چیزیست که به دنبالش می گردید رفتن به میلان در تور ایتالیا یک گریزگاه تمام عیار است.

2. سفر به ونیز (Venice) با تور ایتالیا

همانند میلان، ونیز هم برای هنر و معماریش شناخته شده است و به عنوان یکی از زیباترین شهرهای دنیا مطرح است. موسیقی و فرهنگ غنی ونیز با جزایر کوچک منفک شده اش توسط کانال های آبی و متصل شده توسط پل ها یک مقصد مجلل برای گردشگران تور ایتالیا به شمار می آید.

3. سفر به ناپل (Naples) با تور ایتالیا

اگرچه ظاهر این شهر چندان دوست داشتنی نیست، ناپل شهری با تاریخچه ای بسیار غنی است. فرهنگ آن بواسطه مجسمه ها، موزه ها و قلعه هایی که در بردارنده کل تاریخچه شهر هستند توصیف شده است، اما اگر فرهنگ آن به اندازه کافی برای شما جاذب نیست، قطعاً غذاهای آن شما را وسوسه خواهد کرد.غذاهای ناپل به واسطه اینکه شامل بهترین پیتزاها، پاستاها و قهوه‌های کشور ایتالیا می شود بسیار سرشناسند و طعم غذای ایتالیایی را به گونه ای که هیچ وقت در زندگیتان تجربه نکرده اید ارائه می دهند.

4. سفر به فلورانس (Florance) با تور ایتالیا

فلورانس در مجله فوربز (Forbes Magazine) به عنوان یکی از زیباترین شهرهای دنیا معرفی شده است و یک مرکز اصلی گردشگری به شمار می رود. در هر گوشه فلورانس شما با تمام چیزهایی که انتظار دارید در سفر با تور ایتالیا ببینید روبرو خواهید شد. از قلعه ها گرفته تا کلیساها، چشم اندازها همه و همه بسیار تحسین برانگیز هستند و فرهنگ و رسوم های بسیاری در این مکان وجود دارند که شما با آن ها برخورد خواهید کرد.

5. سفر به ورونا (Verona) با تور ایتالیا

همانند نمایشنامه رومئو و ژولیت، ورونا یک مکان تمام عیار برای عشق است و حتی خصایص رومئو ژولیتی را نیز در خود دارد. در تور ایتالیا وقتی به این شهر می روید، ورونا لذتی بی انتها در سالن های اپرا، تئاتر و آثار هنری به همراه کافه های پنهان شده در کوچه های قرون وسطی ایش ارائه می دهد.

6. سفر به پارما (Parma) با تور ایتالیا

پارما که شهرتش را از پنیرش دارد، مکانی ایده‌آل برای چشیدن طعم واقعی ایتالیا است. یک راز سر به مهر در صنعت گردشگری پارما، ظرفیت قابل توجه آن برای اسکان گردشگران تور ایتالیا است و این امر آن را به مکانی ایده‌آل برای تعطیلات آخر هفته تبدیل کرده است. پارما به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای چشیدن طعم غذاهای ایتالیایی معرفی شده است و قطعا هر ذائقه ای را اغنا خواهد کرد.

7. سفر به بولونیا (Bologna) با تور ایتالیا

بولونیا یکی از ثروتمندترین شهرهای ایتالیا به شمار می آید و به عنوان شهری با بالاترین سطح کیفی زندگی در ایتالیا شناخته شده است. در بولونیا شهری با دو نیمه، برای هر کس چیزی برای تجربه و دیدن وجود دارد تا حدی که می توان برای تمام طول عمر چیزهای جدیدی را در آن تجربه کرد. یک نیمه آن رستوران های لوکس، سالن های اپرا و تئاتر را در بر می گیرد و نیمه دیگر یک شهر بسیار به روز را که بواسطه سبک گوتیکش شناس است را شامل می شود و به شما این اطمینان را خواهد داد که تجربیات متفاوتی را در بولینا خواهید داشت.

8. سفر به پیزا (Pisa) با تور ایتالیا

پیزا شهری است که بیشتر به واسطه برج کجش معروف است. با این حال نباید فراموش کرد که این شهر در برگیرنده آثار معماری بسیار تاریخی است. اگر در تو ایتالیا به دنبال مکانی هستید که در آن تعداد افراد بومی بر تعداد گردشگران غالب باشد، قطعاً پیزا مقصد مطلوب شما خواهد بود. چشم اندازهای شکل گرفته از بارهای محلی سرزنده و ارزان به شما این امکان را می دهد که تجربه ای کاملاً واقعی از ایتالیا را داشته باشید.

9. سفر به تورین (Turin) با تور ایتالیا

تورین بستر تعدادی از بهترین دانشگاه‌‌ها و سیاستمداران نامی است و یک تجربه ایتالیایی بسیار منحصر به فرد را برای گردشگران تور ایتالیا به همراه دارد. بناهای تاریخی، سایت ها و موزه‌های تحسین برانگیز این مکان آن را به محلی ایده‌آل برای گردشگران تبدیل کرده است. اگر آنچه گفته شد شما را برای پیوستن به تور ایتالیا و بازدید از تورین وسوسه نکرده است، باید بدانید که تورینی ها اولین تولید کنندگان شکلات سخت در جهان هستند و این امر تورین را به مکانی با ارزش برای بازدید عاشقان شکلات تبدیل می کند.

10. سفر به رم (Rome) با تور ایتالیا

رم بیشترین جمعیت را در ایتالیا و جایگاهی جهانی در میان شهرهای دنیا دارد. رم مقام سوم را به عنوان پربازدید شهر ایتالیا دارد. این شهر قطعاً یکی از محبوبترین انتخاب‌ها برای گردشگران تور اروپا است. خرابه های باستانی آن، فروشگاه‌های غیر معمول و منظره پر هیاهو شهر رم آن را به مکانی ایده‌آل برای آن دسته از گردشگرانی تبدیل کرده است که می خواهند ایتالیا را در فرم واقعی گردشگریش تجربه کنند. رم با مرکز سیاسی و عقیدتیش به عنوان یکی از جالب‌ترین مکان‌ها برای بازدید به شمار می‌رود و مجموعه‌ بزرگی از آثار و جاذبه های جهانگردی را به گردشگران تور ایتالیا ارائه می‌دهد و فرصت بزرگی برای فراگرفتن چیزهای جدید نیز به شمار می‌آید.

انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2704

به "ده شهر برتر برای بازدید در تور ایتالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "ده شهر برتر برای بازدید در تور ایتالیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده شهر برتر برای بازدید در تور ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید