آهنگساز آخرین مصایب مسیح برای کلمات خدایان نُت می نوازد

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم کلمات خدایان حاصل همکاری 9 کارگردان در ساخت فیلم هایی کوتاه با موضوع مذهبی در مفهومی بین المللی است.

آهنگساز آخرین مصایب مسیح برای کلمات خدایان نُت می نوازد

به این منظور 9 کارگردان از سراسر دنیا آثار خود را در این مجموعه ارایه می نمایند.

به گفته آلکس گارسیا و گیلرمو آریاژ تهیه نمایندگان این فیلم، گابریل که آهنگسازی آخرین مصایب مسیح ساخته مارتین اسکورسیزی را برعهده داشت، شخصیت مناسبی برای این دنیا مذهبی است. این فیلم با همکاری ماریو بارگاس یوسا ساخته می گردد که به عنوان مشاور در کنار مجموعه سازندگان فیلم حضور دارد.

امیر کاستاریکا کارگردان صرب فیلم زیر زمین، هایدئو ناکاتا کارگردان ژاپنی فیلم آب سیاه، بهمن قبادی از ایران کارگردان لاک پشت ها پرواز می نمایند، آریاگا کارگردان مکزیکی طرح سوزاننده در میان فیلمسازانی جای دارند که برای ساخت این فیلم مشارکت نموده اند.

این اولین خبری است که درباره فیلم های بلند با موضوع اجتماعی که در پروژه یا با نام ضربان قلب دنیا آغاز شده، منتشر می گردد. همه این فیلم ها حول محور مشترکی چون مذهب، جنسیت، سیاست و اعتیاد به مواد مخدر ساخته می شوند.

چنین همکاری ای منجر به ساخت فیلم مشترک پاریس دوستت دارم شد که در جشنواره کن 2006 به نمایش درآمد و تهیه نمایندگان این فیلم در حال مذاکره برای نمایش اول این فیلم در جشنواره ونیز، برلین یا تورنتو هستند.

در هر بخش از این فیلم، کارگردان سازنده اثر در جستجوی مفاهیم مهم مذهبی در دنیا است.

به گفته آریاگا مذهب در حالی که باید موجب وحدت انسان ها گردد، در دنیا امروز موجب افتراق شده است. او برنده بهترین فیلمنامه جشنواره کن برای فیلم سه تدفین ملکیداس استرادا به کارگردانی تامی لی جونز است. این فیلم برای سال 2014 برنامه پخش دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2505

به "آهنگساز آخرین مصایب مسیح برای کلمات خدایان نُت می نوازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آهنگساز آخرین مصایب مسیح برای کلمات خدایان نُت می نوازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید