ایران ، آمریکا یکی از مجذوب کننده های جام جهانی

به گزارش دور زمین، به گزارش اسپورت بازر، طرفداران فوتبال برای تماشای بهترین بازی های جام جهانی 2022 قطر، لازم نیست تا مرحله حذفی منتظر بمانند. بازی های مجذوب کننده خوبی در مرحله گروهی انجام می گردد که در زیر به آنالیز این ملاقات ها می پردازیم:

ایران ، آمریکا یکی از مجذوب کننده های جام جهانی

فرانسه - دانمارک: بر اساس رده بندی فیفا، فرانسه تیم سوم و دانمارک تیم یازدهم در بین بهترین کشور های اروپا هستند. هر دو تیم در مرحله مقدماتی عملکرد بسیار خوبی داشتند و جدال دو تیم در این جام قطعا حساسیت بالایی خواهد داشت. فرانسه مدافع عنوان قهرمانی است، در حالی که دانمارک در مسابقات یورو 2020 سال گذشته به نیمه نهایی راه یافت.

اسپانیا - آلمان: این بازی دوئل بین دو تیم مدعی قهرمانی جام دنیای است. هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان گفت: اسپانیا یکی از مدعیان عنوان قهرمانی است. لوییس انریکه نیز گفت: این گروه گروه سختی است. آلمان یک تیم قدر است. اما ما اسپانیا هستیم، ما هم یک تیم کوچک نیستیم. البته همه بازی ها سخت خواهند بود. اما ما آلمان را به خوبی می شناسیم. آلمان در فینال یورو 2008 مقابل اسپانیا شکست خورد، در نیمه نهایی جام دنیای 2010 نیز شکست خورد تا در نهایت اسپانیا قهرمانی جام دنیای را در آفریقای جنوبی جشن گیرد. اسپانیا در لیگ ملت های اروپا 2020 نیز با 6 گل آلمان را شکست داد.

پرتغال - اروگوئه: حداقل انتظار این دو کشور صعود به مرحله یک چهارم نهایی است. پرتغال با مسلما بهترین ترکیب تاریخ به قطر سفر می نماید و با قهرمانی در لیگ ملت ها در سال 2019 ثابت کرد که در بین تیم های برتر اروپا قرار گرفته است. از سوی دیگر برای اروگوئه، احتمالاً آخرین تورنمنت با حضور بهترین نسل خود یعنی دیگو گودین، لوییس سوارز و ادینسون کاوانی خواهد بود. جوانان تیم دیگو آلونسو را نیز نباید دست کم گرفت. فدریکو والورده هافبک رئال مادرید و داروین نونیز مهاجم بنفیکا در تیم اروگوئه هستند.

ایران - آمریکا: از نظر ورزشی، این بازی شاید در بین بازی های بزرگ نباشد با این حال این ملاقات از نظر سیاسی بسیار حساس است و باعث می گردد این بازی از حساسیت و اهمیت زیادی برخوردار باشد. دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران توضیح داد: من و تیمم فقط روی بخش ورزشی تمرکز می کنیم و کوشش می کنیم به بهترین شکل برای جام دنیای آماده شویم.

لهستان - آرژانتین: بهترین فوتبالیست های دنیا در مرحله گروهی به مصاف هم خواهند رفت. روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ با لهستان به مصاف آرژانتین و لیونل مسی می رود. لواندوفسکی دو عنوان اخیر بهترین بازیکن سال فیفا را کسب نموده، مسی نیز اخیرا بهترین بازیکن سال دنیا از دید فرانس فوتبال شد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 خرداد 1401 بروزرسانی: 1 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5616

به "ایران ، آمریکا یکی از مجذوب کننده های جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران ، آمریکا یکی از مجذوب کننده های جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید