اقامت در لوکس ترین هتل های ایتالیا

به گزارش دور زمین، برای داشتن بهترین اقامت در مدت تور ایتالیا می‌توانید این هتل‌ها را انتخاب کنید. این هتل‌های لوکس فرصت این را برای شما ایجاد می‌کنند که علاوه بر لذت بردن از جاذبه‌های گردشگری بی شمار ایتالیا در مکانی آرامش‌بخش و عالی از تعطیلات خود لذت ببرید.

اقامت در لوکس ترین هتل های ایتالیا

اقامت در هتل St. Regis Grand رم در تور ایتالیا

این هتل یکی از بهترین و بزرگترین هتل‌های ایتالیا به شمار میرود و با قرار گرفتن در کنار ایستگاه Stazione Termini، از سال 1890 مقصد شماره یک جهانگردان لوکس تور ایتالیا به حساب می‌آید

اقامت در هتل Hotel de Russie رم در تور ایتالیا

این هتل بوتیک شیک که به زیبایی طراحی و تجهیز شده، با موقعیت مکانی بی‌نظیر خود از مجاورت با باغ‌های تخت‌دار نزدیک میدان Piazza del Popolo در شهر رم بهره می‌برد. تقریبا سه چهارم اتاق های این هتل به سبکی مینیمالیستی و معاصر طراحی شده و به طرز شگفت‌انگیزی دنج و راحت بوده و به گردشگران تور ایتالیا خدمات جانبی مطابق با آخرین تکنولوژی روز ارائه می‌دهد.

اقامت در هتل The Inn at the Spanish Steps رم در تور ایتالیا

این هتل محبوب و مجلل، انتخاب خوبی برای گردشگران تور ایتالیا است. این مکان اقامتگاه سابق هانس کریستین آندرسن است که بطرز زیبایی تبدیل به هتل کوچکی مملو از جذابیت و زیبایی شده است. هر کدام از اتاق‌خواب‌های این هتل دکوری اصیل و ارزشمند مربوط به آن دوره همراه با اثاثیه مدرن دارند.

اقامت در هتل J.K. Place فلورانس در تور ایتالیا

این هتل بهترین هتلی است که با تلفیق ظرافت و زیبایی گذشته با تجهیزات مدرن امروز، میتوان در شهر فلورانس یافت. گردشگران تور ایتالیا در این هتل میتوانند در تختخواب‌هایی با چهار ستون در چهار گوشه آن و در مقابل شومینه‌ای متعلق به لویس شانزدهم (Louis XVI) به استراحت بپردازند.

اقامت در هتل Santa Caterina آمالفی در تور ایتالیا

این هتل پس از عبوری جادویی از میان درختان مرکبات و در مکانی بر فراز دریا قابل دسترس است. اتاق‌های این هتل با کفپوشی از کاشی سرامیک و اثاث آنتیک تزئین شده‌اند و با منظره‌ای زیبا به دریا، زیبایی خود را به رخ می‌کشند. با عبور از مسیری در باغ به آسانسوری میرسیم که گردشگران را به ساحل اختصاصی هتل منتقل میکند. قیمت پایین خدمات در فصل پایین بودن نرخ مسافرت (Shoulder season) و پیشنهادهای ویژه‌ی مناسبتی به طرز چشمگیری باعث پایین آمدن هزینه گردشگران تور ایتالیا می‌شود.

اقامت در هتل Villa San Michele در منطقه فیزوله در نزدیکی شهر فلورانس

گفته می‌شود نمای بیرونی این صومعه قرن پانزدهمی که هم اکنون به هتل تبدیل شده است، توسط میکل‌آنژ طراحی شده بوده است. بریژیت بوردو (Brigitte Bardot) خواننده و بازیگر و مدل سرشناس فرانسوی، این هتل را برای یکی از ماه‌عسلهایش انتخاب کرده بود (هیچ کس به یاد ندارد با کدام همسرش). این هتل با دکوراسیون داخلی بینظر خود که هیچکس توان همانندسازی آن را ندارد، شکوه یک مکان اشرافی را نمایان کرده است.

اقامت در هتل Certosa di Maggiano سیه‌نا در تور ایتالیا

این صومعه ساخته شده در اوایل قرن سیزدهم میلادی، به طرز بی‌عیب و نقصی بازسازی و تبدیل به هتل و اقامتگاهی مجلل شده است. طراحی منحصر بفرد اتاق‌های جادار این هتل، با اثاث آنتیک، آثار هنری و تخت خواب‌هایی مجلل تزئین شده‌اند و یکی از اتاق‌ها نیز دارای باغی محصور و اختصاصی است.

اقامت در هتل Villa Spalletti Trivelli رم در تور ایتالیا

اگر تجربه اقامت در یک هتل سطح بالا و شیک جزو برنامه شما در تور ایتالیا باشد، تمام خدمات منحصر بفرد این هتل شامل حال شما خواهد بود. خدمات بی نقص و غنی این هتل نسبت مستقیم با هزینه پرداختی دارد. چنانچه بلیط شانسمان برنده شود اقامت در این هتل انتخاب ما خواهد بود.

اقامت در هتل Cipriani ونیز در تور ایتالیا

این هتل با شکوه و خاص در باغی به وسعت 1.2 هکتار در جزیره Isola della Giudecca ساخته شده و از منطقه شلوغ توریستی ونیز جدا شده است. این هتل برای میهمانان خود محیطی شیک و مدرن را ارائه داده و دارای اتاق‌های بسیار مجلل بوده و دارای مکان‌های تفریحی متعدد شامل استخری با ابعاد استخرهای المپیک، کلوپ سلامتی درجه یک و صاحب تنها زمین تنیس ونیز می‌باشد. سرویس این هتل بهترین سرویس کل منطقه بوده و برای هر اتاق، دو کارمند آماده به خدمت می‌باشند.

اقامت در هتل Gritti Palace ونیز در تور ایتالیا

این هتل در منطقه‌ای باشکوه در کنار آبراه اصلی شهر ونیز واقع شده و قصر بازسازی شده داگ آندریا گریتی (doge Andrea Gritti) از قرن 15 میلادی است. این هتل دارای محیطی رسمی بوده و به سادگی زرق و برق و شکوه و عقبه تاریخی خود را نشان میدهد؛ با سرویس عالی و اتاق‌های مجلل همراه با وسایل مرغوب از جمله بالش‌های ضد آلرژی، آب آشامیدنی بسته‌بندی، دو خط تلفن برای هر اتاق و حمامی از جنس مرمر با وان‌هایی عمیق جهت استراحت

اقامت در هتل Four Seasons Hotel Milano میلان در تور ایتالیا

ساختمان این هتل در قرن 15 میلادی به عنوان صومعه ساخته شد و پس از آن محل اقامت فرماندار شمال ایتالیا منصوب شده در هابسبورگ در سال 1850 بود. گروه هتل‌های زنجیره‌ای 4 فصل، یکی از بهترین هتل‌های ایتالیا را با تلفیقی از ساختار بیرونی قرون وسطایی شامل نقاشی‌های دیواری، ستون‌های باستانی و جزئیات رهبانی اصیل و عمارتی مدرن با محیطی سنگ فرش و کابینت‌هایی از جنس چوب گلابی، لوسترهای سبک مورانو، استفاده از پارچه‌های مرغوب و گران قیمت در وسایل هتل بنا نهاد. اتاقهای هتل با سلیقه‌ای از دید لاکچری و هنر، بسیار جذاب و جادار و باشکوه میباشند. سرویس و خدمات این هتل بسیار مجلل و بی عیب و نقص است

اقامت در هتل Grand Hotel Villa d'Este شهر سرنوبیو (Cernobbio) در تور ایتالیا

این هتل در سال 1568 ساخته شده است. این قصر زیبا در منطقه Lake District یکی از بهترین هتل‌های اروپا میباشد. با قدم گذاشتن به داخل هتل با نقاشی‌های دیواری متعدد و آثار آنتیک چشم‌نواز و سایر جزئیات مجلل روبرو می‌شوید. این هتل در زمینی زیبا به وسعت 4 هکتار که بخشی از آن از سال 1500 همواره در حال رسیدگی و پرورش بوده، قرار دارد. گردشگران تور ایتالیا در این هتل از غذا خوردن در تراس‌های محیط باز و شنا کردن در استخرهای زیبا لذت برده و از مرکز سلامتی هتل استفاده کرده و از استفاده از چشمه آبگرم و خدمات مرتبط لذت میبرند. بدلیل مجاورت با دریاچه کومو همواره نسیم ملایمی در محدوده هتل در حال وزیدن است.

اقامت در هتل Hotel Splendido and Splendido Mare پورتوفینو در تور ایتالیا

این هتل در قرن 14 میلادی به عنوان صومعه ساخته شده و مدتی به دلیل حملات دزدان شمال آفریقا خالی از سکنه مانده بود تا اینکه در قرن نوزدهم میلادی یک بارن ایتالیایی این بنا را بازپس گرفته و تبدیل به محل اقامت تابستانی خود و خانواده‌اش کرد. این هتل مدرن در کنار تپه‌ای در منطقه Italian Riviera قرار گرفته، مطابق با سلیقه مردمانی سطح بالا و خاص از جمله ستارگان سینما است. منظره دریا از محوطه هتل و اتاق‌ها نفس‌گیر است. گردشگران تور ایتالیا میتوانند هم از استخر داخل هتل لذت برده و هم میتوانند به پناهگاه ساحلی اختصاصی هتل با استفاده از قایق توسط کارمندان هتل رفته و از محیط آنجا لذت ببرند. کابین‌های تعویض لباس و صندلی‌های ساحلی در آن مکان برای استفاده گردشگران مهیاست.

اقامت در هتل Grand Hotel Quisisana Capri کاپری ایتالیا

در تور ایتالیا این هتل بهترین هتل منطقه کاپری به شمار رفته و با مناظری شگفت انگیز و مطابق با مد روز، دارای اتاق‌هایی بسیار راحت میباشد.

اقامت در هتل Hotel di San Pietro در نزدیکی پوسیتانو (Positano) در تور ایتالیا

صومعه‌ای ساخته شده در قرن پانزدهم در کنار جاده‌ای پر پیچ و خم، تنها نشانه این هتل است. این هتل با لوکس‌ترین املاک و مناظری باشکوه بهترین هتل جنوب ایتالیا محسوب میشود. اتاقهای جادار این هتل بسیار باشکوه بوده و آسانسوری گردشگران مقیم هتل را به ساحل اختصاصی مجموعه منتقل میکند.

اقامت در هتل Palazzo San Domenico شهر تاورمینا در تور ایتالیا

این هتل بهترین هتل محدوده جزیره سیسیل و یکی از بهترین‌ها در ایتالیا به شمار رفته و موزه‌ای تمام عیار به حساب می‌آید. این هتل یک بنای ملی و یکی از مجلل‌ترین و راحت‌ترین و بیادماندنی‌ترین هتل‌های جنوب ایتالیا به شمار می‌رود. این بنا در قرن 14 میلادی به عنوان صومعه ساخته شده بود.

انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3012

به "اقامت در لوکس ترین هتل های ایتالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "اقامت در لوکس ترین هتل های ایتالیا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت در لوکس ترین هتل های ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید