راه اندازی سامانه گذرنامه های سلامت در فرانسه

به گزارش دور زمین، خبرگزاری خبرنگاران- سامانه گذرنامه های سلامت در خصوص همه گیری کووید-19 از امروز (چهارشنبه) در فرانسه راه اندازی شد.

راه اندازی سامانه گذرنامه های سلامت در فرانسه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نفل از شبکه فرانس 24؛ ارائه این گواهی بهداشت در فرانسه برای شرکت در رویداد هایی مانند جشنواره ها که تعداد شرکت کنندگان در آن بالای 1000 نفر باشد، اجباری خواهد بود.

این گواهی سلامت که قرار است در سطح اروپا همسان سازی شود، برای سفر به خارج از کشور هم اجباری خواهد بود. قرار است امروز در بروکسل هم درباره اجرایی شدن این سامانه در اروپا رأی گیری شود.

الزامی بودن تست پی سی آر در اسپانیا برای افراد بالای 12 سال

خبر دیگر درخصوص کرونا در اروپا اینکه، مقامات اسپانیایی روز چهارشنبه حداقل سنی را که ارائه آزمایش منفی کووید-19 برای ورود به خاک اسپانیا الزامی است، به 12 سال افزایش دادند. تا کنون هر فرد بالای شش سال که قصد ورود به اسپانیا را داشت، لازم بود آزمایش منفی کووید-19 ارائه دهد.

اسپانیا هم تست پی. سی. آر (PCR) را قبول می کند و هم آزمایش آنتی ژن را برای افراد بالای 12 سال؛ با در نظر گرفتن توصیه های کمیسیون اروپا که به منظور احیای جهانگردی توصیه کرد برای ورود مسافر اقداماتی هماهنگ در اتحادیه اروپا صورت گیرد، اسپانیا هم در خصوص حداقل سن دسترسی به واکسیناسیون و محدودیت های مشخص شده از سوی کشور های همسایه با اتحادیه اروپا هماهنگ شد.

بدین ترتیب در ایتالیا، واکسیناسیون برای افراد بالای 12 سال از روز پنجشنبه امکان پذیر خواهد بود. این در حالی است که در فرانسه افراد 12 تا 18 ساله می توانند از تاریخ 15 ژوئن در برابر ویروس کووید-19 واکسینه شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4468

به "راه اندازی سامانه گذرنامه های سلامت در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سامانه گذرنامه های سلامت در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید