اروپا از پیشنهاد اعطای جایزه صلح نوبل به کادر پزشکی کوبا حمایت کرد

به گزارش دور زمین، بیش از 40 سازمان، نهاد و اتحادیه در اروپا از پیشنهاد اعطای جایزه صلح نوبل به کادر پزشکی کوبا که در سراسر دنیا برای یاری به کشورهای مختلف در مقابله با کرونا اعزام شده اند، حمایت نموده اند.

اروپا از پیشنهاد اعطای جایزه صلح نوبل به کادر پزشکی کوبا حمایت کرد

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرگزاری پرنسالاتینا، انجمن ها و گروههای اجتماعی و سیاسی در فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، مجارستان، بلژیک، ایرلند و سوئیس از این ابتکارعمل پیشنهادی که اخیرا در محافل رسانه ای مطرح شده، حمایت نموده اند.

کادر پزشکی کوبا از زمان شیوع کرونا در دنیا به کشورهای مختلف در اروپا و آفریقا برای یاری به دولتها و ملت ها اعزام شده اند.

بعضی از این اقدام کوبا به عنوان راهی برای همبستگی با کشورهای دنیا در راستا مقابله با کرونا و دیپلماسی پزشکی دولت هاوانا یاد نموده اند.

کوبا پیشتر بیش از یک هزار و 200 عضو از اعضای کادردرمانی خود را به کشورهای آسی ب پذیر آفریقا و حوزه کارائیب وهمچنین بعضی کشورهای غربی از جمله ایتالیا اعزام نموده است.

در حالیکه کوبا با این اقدامش به دنبال همبستگی و یاری به کشورهای دنیا در مقابله با کرونا بوده اما دولت دونالد ترامپ به دلیل دشمنی با کوبا، این اقدامات بشردوستانه هاوانا را تحمل ننموده و از کشورها خواسته هیات های پزشکی کوبا را نپذیرند. این در حالی است که این کشورها نسبت به این درخواست واشنگتن بی توجه بوده و از حضور اعضای کادردرمانی و یاری های درمانی کوبا استقبال نموده اند.

دولت ترامپ درصدد قطع درآمدهای کوبا با ایجاد شرایط سخت مالی به وسیله تحریم های طولانی مدت است.

تا به امروز بیش از پنج میلیون و 592 هزار نفر در سراسر دنیا به کرونا مبتلا شده اند که نزدیک به 348 هزار فوتی داشته است.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2684

به "اروپا از پیشنهاد اعطای جایزه صلح نوبل به کادر پزشکی کوبا حمایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپا از پیشنهاد اعطای جایزه صلح نوبل به کادر پزشکی کوبا حمایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید