جاذبه های شگفت انگیز آسیا

به گزارش دور زمین، در هر کشوری از قاره آسیا که سفر کنید با جاذبه‌هایی روبرو خواهید شد که پر از شگفتی و زیبایی هستند. در این مقاله شما را با شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های قاره آسیا آشنا خواهیم کرد.

جاذبه های شگفت انگیز آسیا

کو جوم (Koh Jum) در تایلند

جزیره‌ی کو جوم تایلند که یکی از زیباترین جزایر دنیا و تور تایلند برای بازدید است. سفر جزیره به جزیره در تایلند در سال‌های اخیر بسیار مرسوم شده اما بیشتر کوله‌گردها و توریست‌ها جزایر جشن مثل کو فی فی (Koh Phi Phi) را ترجیح می‌دهند. اگر به دنبال ماجراجویی هستید حتما یک قایق بزرگ به جزیره‌ی که‌جوم بگیرید. مسلما بسیار رویایی‌تر و آرام‌تر از دیگر جزیره‌ها خواهد بود به‌گونه‌ای که یک خانه ییلاقی ارزان در کنار ساحل کرایه خواهید کرد که شما را در فضای محلی یکی از بکر‌ترین جزایر تایلند قرار خواهد داد.

تندیس بودای وین سین (Win Sein) در میانمار

از آنجایی که مرزهای میانمار به‌تازگی باز شده است، می‌تواند مقصد جدیدی برای توریست‌ها باشد. در حالی که «معبد یانگون» (Yangon) بین مردم بسیار مشهور شده است، چیزهای اسرارآمیز زیادی برای دیدن وجود دارد. به عنوان مثال می‌توانید مسیر شامل 100 مجسمه‌ راهب که در حال صدقه دادن هستند را طی کنید.

پارک ژانگجیاجی (Zhangjiajie) در چین

در این پارک، پلی شیشه‌ای قرار دارد که روی «تنگه‌ی عظیم ژانگجیاجی» با ارتفاع 300 متری ساخته شده است و طولانی‌ترین و مرتفع‌ترین پل شیشه‌ای جهان است که اوایل سال 2016 ساخته شده است. با قرار گرفتن روی این پل حس شناور ماندن در هوا به شما دست می‌دهد. در میان موج جدید جاذبه‌های گردشگری چین، این شاهکار معماری دیوانه‌وار از آخرین‌ها و بهترین‌های آن‌هاست.

هانگ سون دونگ (Hang Son Doong) در ویتنام

چگونه ممکن است یکی از بزرگ‌ترین غارهای جهان تا سال 1991 کشف نشود. این غار را یک کشاورز ویتنامی به طور اتفاقی وقتی که به دنبال پناهگاهی برای در امان ماندن از طوفان بود، پیدا کرد. در اصل تا سال 2009 کسی اطلاعی از این غار نداشت تا اینکه کاوشگران بریتانیایی دوباره آن را کشف کردند و امروز امکان بازدید از آن فراهم شده است.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3940

به "جاذبه های شگفت انگیز آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های شگفت انگیز آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید