بلیط هواپیما به 4 مقصد ماجراجویی در شرق آسیا

به گزارش دور زمین، آیا تا به حال به سرتان زده است تا همان شهرها و کشورهایی را که تا به امروز چند مرتبه سفر کرده اید و هر ساله، تعداد زیادی گردشگر و طرفدار به خود جلب می کنند را دوباره اما این بار با سبک و سیاقی متفاوت سفر کنید؟ پس اگر دوست دارید تا از خریدن بلیط هواپیما به مقصد آسیای جنوب شرقی و رزرو هتل در شهرهای کوچک و بزرگ یکی از کشورهای این منطقه، تجربه ی منحصربفردی داشته باشید، با وب سایت خبرنگاران همراه باشید تا با برنامه ا ی کاملا متفاوت به گشت و گذار در مناطق سرسبز جنوب شرق آسیا بپردازیم.

بلیط هواپیما به 4 مقصد ماجراجویی در شرق آسیا
  1. بلیط هواپیما به اندونزی، فرصتی برای کشیدن بادبان ها

جزایر باندا در کشور اندونزی، برای کسانی که حاضر باشند برای تجربه های خاص در سفرها هزینه های گزاف بپردازند، سواحلی اختصاصی تدارک دیده است. سواحل آرامی که دریاچه ی نیلگونش، لذت سواری بر روی عرشه ی قایق های بادبانی را دو چندان می کند.

هزینه ی اجاره ی ساحل در جزایر باندای ادونزی برای هر روز 12500 دلار است.

  1. بلیط هواپیما به تایلند و تجربه ی ناشناخته ها

اگر به دنبال ساحلی خلوت در کشور تایلند می گشت، یکی از بهترین انتخاب هایتان ساحل Thung Mamao در این کشور می باشد. تنها هتلی که در این منطقه برای اقامت پیدا می کنید هتل X2 Kui Buri Resort که احتمالا یکی از پر زرق و برق ترین هتل هایی است که تا به امروز در آن اقامت داشته اید. اگر به تایلند سفر کردید و گذارتان به ساحلX2 Kui Buri Resort افتاد، قایق سواری را فراموش نکنید.

  1. بلیط هواپیما به لائوس و جهانگردی بدون حد و مرز

لائوس کشور نه چندان بزرگی است که تمام ماجراجویی های سفر را به صورت فشرده به جهانگردانی که در سفرهایشان زمان زیادی ندارند اما همچنان در جست وجوی تجربه های جدید هستند، عرضه می کند. با سفر به لائوس می توانید در میان شالیزارهای برنج دوچرخه سواری کنید، با قایق در رودخانه ها سواری کنید، برای ملاقات با آبشارهای خروشان صخره نوردی کنید و دست آخر سری هم به مزارع کشت قهوه و معابد مذهبی بزنید. مسافران لائوس این فرصت را نیز بدست می آورند تا با روستاهایی که یادگار دوران استعمار این کشور توسط فرانسه هستند نیز ملاقاتی داشته باشند.

  1. بلیط هواپیما به ویتنام و اقامت در هتلی بر روی آب

اگر تا به امروز بخت کروز سواری بر روی رودخانه ی طویل آمازون در امریکای جنوبی را پیدا نکرده اید، می توانید به جای برزیل بلیط هواپیما برای سفر به ویتنام را بخرید و تجربه ا ی مشابه بر روی رودخانه ای که هوشی مین پایتخت ویتنام را به پنوم پن پایتخت کشور کامبوج متصل می کند، داشته باشید. کروزهایی که برای طی کردن این راستا آماده شده اند توسط شرکت مشهور Aqua Expeditions طراحی شده اند و راهنمایانی دارند که در مورد جزء به جزء مناظر طبیعی که در طول راستا ممکن است با آن ها روبرو شوید برای شما سخن خواهند گفت. به این نکته نیز توجه داشته باشید که برای سه شب کروزسواری بر روی این رودخانه باید مبلغی در حدود 4000 دلار هزینه کنید.

برای جستجو و خرید بلیط هواپیما به شرق آسیا به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

منبع:

outsideonline.com

منبع: سفرستان
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2566

به "بلیط هواپیما به 4 مقصد ماجراجویی در شرق آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به 4 مقصد ماجراجویی در شرق آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید