برترین کشور ها برای مهاجرت

به گزارش دور زمین، رویای زندگی در کشوری دیگر و آغاز مرحله ای تازه در مقصدی که خودمان انتخاب می کنیم، یکی از شیرین ترین و هیجان انگیز ترین انتخاب های ما درباره سبک زندگیمونه. تصمیمی که راستا زندگی تون رو به طور کامل عوض می کنه و شمارو توی جاده تازهی از تجربیات قرار میده. زندگی در محیطی متفاوت با آب و هوا و فرهنگی که با همه اون چیزی که تا بحال تجربه کردید فرق داره و قوانینی که شرایط تازهی رو توی زندگیتون رقم میزنه…

برترین کشور ها برای مهاجرت

چالشی که درس های زیادی از زندگی به شما یاد میده و باعث رشد فردیتون میشه و شمارو به سوی آینده ای درخشان تر سوق میده… اما مهم ترین موضوعی که در این مورد وجود داره انتخاب یک مقصد درست با توجه به قوانین حاکم بر کشور و شرایط شما برای مهاجرت کردنه… خیلی از کشور ها از ورود مهاجران با خوش آمدگویی استقبال می نمایند و برخی ها هم علی رغم قوانین سختگیرانه شرایط واقعا ایده آلی رو برای افرادی که پیروز به مهاجرت بشن به وجود میارن. اما شما باید با توجه به علایق و آینده ای که توی ذهنتونه کشور درستی رو برای مهاجرت انتخاب کنید؛ چون تنها با در نظر گرفتن یک مقصد شانسی و دنبال کردن اقوام و آشناهاتون توی این موضوع بدون فکر کردن به هدفی که دارید، ممکنه شمارو با معنای متفاوتی از مهاجرت و سختی های اون روبرو کنه.

توی این مقاله خبرنگاران بهتون یاری می کنه تا با برترین کشور های جهان برای مهاجرت و دلایل برتر بودن این مقاصد بیشتر آشنا بشید و اطلاعات مفیدی در خصوص اون ها به دست بیارید تا با آگاهی بیشتری راستا زندگیتون رو به پیشرفت و بهتر شدن رو انتخاب کنید.

چرا مهاجرت می کنید؟

قبل از تصمیم به مهاجرت و انتخاب درست مقصدتون باید بدونید چرا می خواید مهاجرت کنید، در واقع ممکنه همه ما با هدف های متفاوتی اقدام به زندگی در کشور دیگه ای کنیم. عده ای دوست دارند برای کار و عایدی بیشتر و طبق حرفه و تحصیلاتی که دارند برای اقامت کاری و انواع سرمایه گذاری به کشور های دیگه برند. برخی ها با هدف درس خوندن و پیشرفت های تحصیلی در دانشگاه های بین المللی مهاجرت می نمایند و عده ای هم در پی کسب آرامش و لذت بردن بیشتر از زندگی هستند… بهتره قبل از اینکه به طور جدی تری به این موضوع فکر کنید در این مورد تصمیمتون رو بگیرید و بعد کشور درستی رو برای اهدافتون انتخاب کنید و در کنار همه این ها باید بدونید کدوم کشور ها امکانات و خدمات خوبی به مهاجران ارائه میده و در رده امن ترین و راحت ترین کشور های جهان باشه؛ چون هدف همه ما در زندگی اینه که بتونیم موقعیت بهتری رو برای زندگیمون به وجود بیاریم و شرایط زندگیمون راحت تر و آرامش، عایدی و امنیتمون هم بیشتر باشه… در ادامه خبرنگاران شمارو با برترین کشور ها برای مهاجرت بیشتر آشنا میکنه.

برترین کشور ها برای مهاجرت:

همواره انتخاب برترین ها به معیار های ما بستگی داره و اینکه چه هدفی رو دنبال می کنیم و بر اساس چه خصوصیاتی اون مقصد رو مورد سنجش قرار میدیم. در ادامه خبرنگاران شمارو با با برترین کشور ها از جوانب مختلف آشنا میکنه تا هوشمنداته تر در خصوص مهاجرتتون به خارج از کشور تصمیم بگیرید.

برترین مقصد جهان…

(استرالیا)

شاید این تیتر خیلی کلی به نظر برسه و منظور ما از برترین بدون شک یعنی برترین از همه لحاظ…کشوری که به شما امکان زندگی در برترین شرایط رو میده. طبق شاخص های کیفیت زندگی مِرکِر، شهر ویینا در استرالیا یکی از برترین شهر های جهان برای زندگی کردن به حساب میاد و فاکتور های مختلفی مثل اوضاع سیاسی، مالی و محیطی خوب از مهم ترین دلایل اون هستند. مرکز استرالیا و بعلاوه شهر ملبورن به عنوان یکی از 8 شهر برتر جهان برای اقامت و زندگی به شمار میان و آرامش و امنیت و احساس رضایت مردم در این شهرها نسبت به همه مقاصد، در صدر قرار گرفته.

مقرون به صرفه ترین مقصد جهان

(هند)

در این مورد شکی نیست که استرالیا علی رغم برترین بودن، کشور ارزونی هم به حساب نمیاد و خیلی از افراد در پی زندگید در کشوری واقعا ارزون هستند… و هند به عنوان ارزون ترین کشور جهان بر طبق معیار های اعلام شده در همه زمینه ها می تونه برای افرادی که دوست دارند توی کشور ارزونی زندگی نمایند گزینه مناسبی به حساب بیاد. بعلاوه نپال یکی از ارزون ترین مقاصد از نظر خرید آپارتمان و خونه و غذا به حساب میاد که در تموم جهان نظیر نداره!

محبت آمیز ترین مقصد جهان

(نیوزلند)

شاید از این تیتر کمی متعجب شدید اما بهتره بدونید زندگی کردن د رکنار مردمی که فوق العاده حس مهربانی و محبت آمیز ای دارند می تونه تجربه شگفت انگیزی باشه. نیوزلند کشوری که به عنوان مرکز ارتباطات و مردمانی اجتماعی معروفیت داره و مردم اون با هم برترین ارتباط رو دارند. حمایت شدن از طرف مردم و دریافت محبت و یاری از طرف اون ها موضوع مهمیه که بهتون یاری م یکنه توی کشوری که برای زندگی انتخاب می کنید، احساس غربت و غمگینی نکنید…

مقصدی با بیشتری فضای خالی!

(گرینلند)

کشوری که نسبت به وسعتش، افراد کمی در اون زندگی م ینمایند و گنجایش زیادی برای مهاجران داره…گرینلند د رواقع بزرگ ترین جزینه جهانست که تنها حدود 56000 نفر در اون زندگی می نمایند. اگه این کشور به عنوان مقصد انتخابی شما نیست میتونید فالکلند دومین مقصد با گنجایش زیاد در جهان و بعلاوه مغولستان به عنوان سومین مقصد رو هم انتخاب کنید.

امن ترین مقصد جهان

(فنلاند)

شاید برای خیلی از ما امنیت مهم ترین حسی باشه که با توجه به اون مکان زندگیمون رو انتخاب می کنیم…و کشوری که به عنوان امن ترین نقطه کره زمین شناخته میشه قطعا باید مکان فوق العاده ای برای آغاز یکی زندگی تازه و فوق العاده به حساب بیاد. علاوه بر فنلاند، نروژ به عنوان هفتمین کشور و سوئد شانزدهمین مقصد و بعلاوه امارات متحده عربی و ایسلند هم به عنوان دو مقصد امن جهان شناخته میشن که موتونید برای زندگی انتخاب کنید.

شادترین مقصد جهان

(کاستاریکا)

زندگی کردن توی شاد تریم نقطه جهان می تونه شمارو لحظه به لحظه به زندگی امیدوار تر و انگیزه شمارو برای ساختن یک زندگی ایده آل بیشتر کنه. کاستاریکا به عنوان شاد ترین کشور جهان بر طبق جمعیت این کشور و بعلاوه نروژ به عنوان مقصدی که شاد ترین مردم رو در سراسر اروپا داره و در ردیف 12 جهان قرار گرفته مقاصد خوبی برای زندگی کردن و مهاجرت به حساب میانو همنین مکزیک و کلمبیا و دانمارک هم سه مقصد شاد دیگه جهان هستند که زندگی در اون ها می تونه شادی بیشتری رو به زندگی شما القا کنه…

بهشتی برای مهاجران!

(کانادا)

کانادا یکی از مهاجر پذیر ترین مقاصد جهان به حساب میاد. کشوری با منابع طبیعی غنی و ثروت زیاد که یکی از برترین مکان ها برای زندگی به حساب میاد. این کشور با داشتن برترین دانشگاه ها و اندازه جرم و جنایت فوق العاده پایین و استاندارد های بالا برای زندگی نقطه مناسبی به حساب میاد.

منبع: گردگرد
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4879

به "برترین کشور ها برای مهاجرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین کشور ها برای مهاجرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید