راهنمای سفر به سوئد و هزینه های سفر

به گزارش دور زمین، تجربه سفر به سوئد یکی از تجربه های منحصر به فردی است که برای افراد زیادی خاطره انگیز خواهد بود این کشور که یکی از کشورهای ناحیه اسکاندیناوی است در میان کشورهای اروپایی از اعتبار و اهمیت زیادی برخوردار است. مرکز این کشور شهر زیبا و دیدنی استکهلم است شهری با جاذبه های متنوع و دوست داشتنی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است خیلی از گردشگران که تا به امروز به این منطقه سفر نموده اند این شر را به عنوان یکی از شهرهای لاکچری می شناسند و دلیل آن نیز به روز بودن امکانات تفریحی و جاذبه های توریستی آن می باشد شهری تشریفاتی با هزینه های بسیار بالا برای سفر کردن که تنها گردشگران لاکچری می توانند از آن خاطره داشته باشند. از این شهر زیبا و دیدنی که بگذریم باید اشاره ای که به خود کشور داشته باشیم کشوری با آب و هوای مناسب و 6 ماه شب و 6 ماه صبح اما اگر می خواهید در یکی از منطقه ها چهار فصل این کشور زندگی کنید باید به منطقه ها جنوبی تر آن بروید داشتن چنین اطلاعاتی درباره کشوری که می خواهید بدان سفر کنید می تواند بسیار یاری کننده باشد و انتخاب شما را برای سفر دقیق تر کند.

راهنمای سفر به سوئد و هزینه های سفر

راهنمای جامع شفر به کشور سوئد:

همه جهانگردان پیش از اینکه راهی سفر به منطقه ها دور دست جهان شوند ابتدا بهتر است تا اطلاعاتی را درباره مقصد خود به دست بیاورند اطلاعاتی همانند شرایط آب و هوایی، آداب و رسوم و نوع زندگی مردمان این منطقه در طول سفر بسیار با اهمیت است زیرا شما مدتی را برای بهتر شدن روحیه می خواهید از کشور خارج شوید و باید یکی از مقاصد گردشگری مناسب را برای سفرهای خود انتخاب کنید.

اطلاعات کلی درباره سوئد:

اطلاعات جامع و مفیدی که می توانید درباره کشور سوئد به دست بیاورید اطلاعات مختصری هستند که در طول مسافرت بسیار با اهمیت می باشند کشور سوئد از کشورهای واقع در شمال اروپا است دارای آب و هوایی نسبتا سرد است و دارای 4 ناحیه مختلف می باشد ارتباط این کشور از نواحی اطراف با دیگر شهرها و کشورها موجب اهمیت بیشتر آن ها شده است بوتنی، نروژ، بالتیک و دانمارک از نواحی نزدیک به این کشور می باشند که اهمیت جغرافیایی آن را دو چندان نموده اند. برای اینکه کشور سوئد و تاریخ آن را بهتر بشناسید بهتر است تا در ادامه این بخش همراه ما باشید.

زبان مردمان این کشور زبان سوئدی است واحد پول رایجی که در معاملات آن ها استفاده می گردد کرون می باشد امکانات عمومی در این کشور بسیار مناسب است برق شهری 230 ولت است و شماره های اضطراری برای برقراری تماس ها 112 می باشد. این کشور تا شهر تهران فاصله زمانی یک ساعت و نیمی دارد و دارای چندین فرودگاه مجهز و مدرن است که آماده خدمت رسانی به شما مسافران می باشد.

محاسبه هزینه های سفر:

یکی دیگر از گام های اساسی برای برنامه ریزی سفر به سوئد برآورد هزینه های جاری و احتمالی است هزینه های خوراک، اقامت، سرگرمی و گشت و گزار و دیگر هزینه ها که باید محاسبه ای از آن ها داشته باشید. بعضی از هزینه ها نیز متعلق به دریافت ویزای این کشور است که آشنایی با شرایط دریافت ویزای سوئد و میزان هزینه های در لینک می توانید در این زمینه یاری کننده باشد و اطلاعات جامعی را در اختیارتان بگذارد.

هزینه های اقامت:

همانطور که اشاره شد سوئد یکی از کشورهای پر هزینه است بنابراین برای محل اقامت خود باید هتل هایی را انتخاب کنید که هزینه های پایینی دارند هتل های سطح میانه و هاستل ها می تواند گزینه بسیار مناسبی برای اقامت شما عزیزان باشند. توجه داشته باشید که پایین بودن هزینه های این هتل ها به معنای کم بودن خدمات آن ها نیست بلکه این هاستل ها و هتل ها خدمات مناسبی را نیز ارائه می دهند. شما می توانید برای اطمینان خاطر بیشتر قبل از اینکه راهی سفر شوید هتل ها را رزرو کنید.

هزینه های خورد و خوراک:

از دیگر هزینه های جاری در طی سفر به سوئد می توان به هزینه های خورد و خوراک اشاره کرد شما برای صرفه جویی کردن در این هزینه ها می توانید مواد غذایی کلی را بخرید و خودتان وعده های غذایی را تهیه کنید در این صورت می توانید در هزینه های خود صرفه جویی داشته باشید. شما برای صرف یک وعده غذایی در یکی از رستوران های این کشور با قیمت مناسب باید هزینه 100 کرون پرداخت کنید. وعده های غذایی برای دو نفر در رستوران های میانه 600 کرون است بعلاوه منوه های رستوران های مک دونالدی 75 کرون است برای میان وعده های نیز باید هزینه 35 کرون را در نظر بگیرید.

هزینه های حمل و نقل:

بلیط های یک نفره 30 کرون، بلیط های ماهانه 800 کرون، هزینه تاکسی به ازای هر 15 کیلومتر 45 کرون و هزینه بنزین نیز 14 کرون می باشد شما برای کاهش در هزینه های حمل و نقلی نیز می توانید از موتورهای کرایه ای و دوچرخه های کرایه ای بهره ببرید.

جاذبه های گردشگری سوئد:

کشور سوئد دارای جاذبه های بسیار زیادی است در سفر به این کشور می توانید با جاذبه های مهمی آشنا شوید که هر یک از سوی گردشگران زیادی در جهان مورد توجه هستند. این کشور در شهرهای مختلف خود دارای مجموعه مراکز خرید لوکس و جدیدی است که می تواند یکی از مکان های گردشگری آن به شمار آید از دیگر مکان های دیدنی سوئد می توان به قصر دورت نینگ هولم، موزه واسا، قصر سلطنتی استکهلم، شهر گوتنبرگ و.. اشاره کرد که هر یک از این جاذبه ها به نوعی دارای جذابیت می باشند. جاذبه های توریستی و مکان های دیدنی گوتنبرگ از تنوع زیادی برخوردار است و یکی از مهم ترین مکان های دیدنی این کشور است.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5807

به "راهنمای سفر به سوئد و هزینه های سفر" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای سفر به سوئد و هزینه های سفر" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به سوئد و هزینه های سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید