لپ تاپ نوکیا PureBook پرو در مقدار های 15 و 17 اینچی معرفی گشت

به گزارش دور زمین، شرکت نوکیا که به تازگی در نمایشگاه MWC سال 2022 از گوشی های هوشمند جدیدش یعنی C21 و C21 پلاس رونمایی کرده، قصد دارد تا با عرضه یک لپ تاپ پس از مدت ها به بازار این محصولات برشود و به غیبت طولانی مدت خود خاتمه دهد. لپ تاپی که نوکیا آن را معرفی کرده، لپ تاپ PureBook پرو است که به تازگی اطلاعات و مشخصات کامل آن در فضای مجازی دست به دست می شود که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

لپ تاپ نوکیا PureBook پرو در مقدار های 15 و 17 اینچی معرفی گشت

لپ تاپ PureBook پرو نوکیا در 2 مدل با نمایشگر های 15.6 و 17.3 اینچی روانه بازار خواهد شد. باید خاطر نشان کنیم که شرکت فرانسوی OFF Global عرضه این لپ تاپ را بر عهده دارد که بر اساس توافقی که با نوکیا انجام داده قرار است که این محصول را در 22 کشور جهان برای فروش توزیع کند. لپ تاپ PureBook پرو نوکیا از جنس آلومینیوم ساخته شده که از لبه های گرد، ترک پد بزرگ و صفحه کلید با نور پس زمینه بهره می برد.

باید خاطر نشان کنیم که هر دو مدل این محصول مجهز به پنل های Full HD IPS با حداکثر روشنایی نور 250 نیت هستند اما تنها با یک گزینه پردازنده یعنی تراشه Core i3 1220P اینتل همراه با 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه SSD در اختیار کاربران قرار می گیرند. منبع تغدیه نسخه 17 اینچی PureBook پرو از یک باتری 63 وات ساعتی تشکیل می شود، در حالی که نسخه 15 اینچی آن باتری 57 وات ساعتی دارد. همچنین وزن مدل 17 اینچی 2.5 کیلوگرم است و مدل کوچک تر آن 1.7 کیلوگرم سنگینی دارد.

درباره قابلیت های شبکه ای و اتصالاتی این دو مدل تفاوتی وجود ندارد. بنابراین هر دو مدل 17 و 15 اینچی PureBook پرو نوکیا از دو پورت USB 3.2، یک پورت USB-A 3.2 و یک جک صدای 3.5 میلی متری بهره می برند. کاربران قادر خواهند بود تا از بین رنگ های آبی، خاکستری، نقره ای و قرمز این لپ تاپ یکی را انتخاب نمایند و زمان عرضه به بازار این لپ تاپ سه ماهه دوم سال 2022 اعلام شده است. همان طور که در ابتدای خبر به آن اشاره کردیم، شرکت فرانسوی OFF Global طی تعهدی قرار است که این محصول را به 22 کشور جهان عرضه کند.

از کشور هایی که PureBook پرو نوکیا وارد بازارشان می شود می توان به فرانسه، بلژیک، فنلاند، دانمارک، سوئد، لوکزامبورگ، هلند، اتریش، آلمان، ایرلند، ایتالیا، لهستان، پرتغال، اسپانیا، نروژ، ایسلند، بریتانیا، سوئیس، مراکش، تونس، کانادا و تایلند اشاره کرد. نکته جالب توجه عدم حضور کشور هند در این لیست است. این در حالی است که فروشگاه آنلاین محبوب Flipkart دارای مجوز تولید و فروش لپ تاپ های تحت نام تجاری نوکیا در کشور است. درباره قیمت این لپ تاپ باید بگوییم که نسخه 15.6 اینچی آن با قیمت اولیه 699 یورو و نسخه 17 اینچی این محصول با قیمت اولیه 799 یوان در اختیار کاربران کشور های مذکور قرار می گیرد.

باید خاطر نشان کنیم که OFF Global علاوه بر این محصول، لپ تا پ های دیگری را در سال 2022 روانه بازار خواهد کرد. بد نیست یادآوری کنیم که نوکیا آخرین بار سال 1399 بود که از لپ تاپ نوکیا PureBook X14 رونمایی کرد. لپ تاپ نوکیا PureBook X14 به نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و نور پس زمینه LED مجهز شده که از دالبی ویژن هم پشتیبانی می کند. در این محصول شاهد استفاده از نسل دهم پردازنده چهار هسته ای اینتل Core i5 با فرکانس بوست 4.2 گیگاهرتز و گرافیک UHD 620 هستیم. صفحه کلید این محصول از نور پس زمینه برخوردار است و دکمه های صفحه کلید آن 1.4 میلی متر از یکدیگر فاصله دارند.

این محصول همچنین از 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه NVMe بهره می برد. از سایر مشخصات لپ تاپ نوکیا PureBook X14 می توان به نسبت نمایشگر به بدنه 86 درصد و زاویه دید 178 درجه، اسپیکر با قابلیت پشتیبانی از دالبی اتموس، فیس آنلاک همراه با ویندوز Hello، بلوتوث 5.1، دو پورت USB 3.1، یک پورت USB 2.0، یک پورت USB Type-C و پورت های HMDI و اترنت اشاره کرد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5028

به "لپ تاپ نوکیا PureBook پرو در مقدار های 15 و 17 اینچی معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لپ تاپ نوکیا PureBook پرو در مقدار های 15 و 17 اینچی معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید