معرفی پروازهای بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی کانتاس

به گزارش دور زمین، آشنایی با پروازهای بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی کانتاس |Business Class Qantas

امروز می خواهیم تا خدمات پروازی بیزینس کلاس یکی از شرکت های هواپیمایی معروف دنیا را مورد آنالیز قرار دهیم. پرواز بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی کانتاس (Business class Qantas). شرکت هواپیمایی شرکت هواپیمایی کانتاس یکی از شرکت های هواپیمایی در سطح دنیا است که بهترین خدمات را در این بخش ارائه می کند. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر ابتدا مختصری از تاریخچه این شرکت هواپیمایی بدانید و در ادامه با هم از خدماتی که در پرواز بیزینس کلاس کانتاس ارائه می گردد را آنالیز نماییم.

معرفی پروازهای بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی کانتاس

مختصری از تاریخچه شرکت هواپیمایی کانتاس

به رسم همیشه در ابتدا کمی از تاریخچه شرت هواپمایی کانتاس برایتان می گوییم. شرکت هواپیمایی کانتاس (Qantas) را به عنوان یکی از قدیمی ترین ایرلاین های جهان و بزرگ ترین ایرلاین کشور استرالیا به شمار می رود.

دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی در شهر سیدنی استرالیا قرار گرفته است. این شرکت هواپیمایی از زمره با سابقه ترین شرکت های هواپیمایی است که همچنان در سطح جهانی فعال است. شرکت هواپیمای کانتاس، در حال حاضر به بیش از 85 مقصد مختلف در سر تا سر جهان پرواز مستقیم انجام می دهد.

شرکت هواپیمایی کانتاس، ناوگانی مدرن و البته پرسنلی بسیار جوان دارد و به همین دلیل همیشه جزء بهترین ایرلاین های جهان از لحاظ کیفیت خدمات و بعلاوه تنوع غذایی در کترینگ های هواپیمایی جهان محسوب می گردد.

این شرکت هواپیمایی که در اصل با لفظ کوانتاس نیز خوانده می گردد، شرکتی هواپیمایی بسیار فعالی است که حامل پرچم کشور استرالیا است. با توجه به طرح لوگوی کانتاس ، این شرکت را حتی گاهی کانگوروی پرنده نیز می نامند.

این شرکت یزرگ هواپیمایی در سال 1920 و در شهر سیدنی تاسیس شد و همانطور که از ابتدا تاکید کرده ایم، در حال حاضر بزرگ ترین شرکت هواپیمایی استرالیا از نظر تعداد ناوگان و مسیرهای پروازی در جهان به شمار می رود.

اگر نام کانتاس برایتان عجیب است باید بگوییم که کانتاس Qantas در واقع برگرفته از حروف ابتدایی نام اصلی این شرکت است. این شرکت با نام اصلی Queensland And Northern Territory Aerial Services که به معنی خدمات هوایی قلمرو شمالی و کوئینزلند می باشد، به ثبت رسیده است.

دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی در سیدنی استرالیا قرار گرفته است و فرودگاه هایی همانند: بریزبن، فرودگاه سیدنی و فرودگاه ملبورن به عنوان قطب های اصلی این ایرلاین فعالیت می نمایند. بعلاوه فرودگاه های آدلاید، فرودگاه بین المللی دبی و فرودگاه پرث قطب دوم این شرکت هواپیمایی محسوب می شوند.

شرکت هواپیمایی کانتاس به علت کیفیت بالای خدمات، امنیت پرواز و ارائه بهترین سرویس ها در حین پرواز همیشه به عنوان یکی از بهترین ایرلاین های جهان اتخاب شده است. در سال 2016 این شرکت به عنوان 9 شرکت هواپیمایی برتر سال انتخاب شد.

از جمله دلایل معروفیت کانتاس نیز می توان به سرویس کترینگ و غذاهای با کیفیت کانتاس ایرلاین که تنها به علت کیفیت و تنوع بالا آن است، به معروفیت جهانی آن اشاره کرد.

شرکت هواپیمایی کانتاس به بیش از 80 فرودگاه در سرتاسر جهان پرواز مستقیم انجام می دهد. شبکه پروازی کانتاس شامل پرواز به مقاصدی در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا و انگلستان، آسیا، خاورمیانه و آفریقا، نیوزلند و اقیانوسیه می گردد.

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، فرودگاه بین المللی دبی به عنوان قطب دوم شرکت هواپیمایی کانتاس فعالیت می کند و پروازهای منطقه خاورمیانه و آفریقا را مدیریت می کند. بعلاوه با همکاری و مشارکت شرکت هواپیمایی امارات، کانتاس مسیرهای پروازی را با یک توقف به بیش از 40 مقصد اروپایی انجام می دهد.

در حال حاضر شرکت هواپیمایی کانتاس در ناوگان هوایی خود بیش از 120 فروند هواپیما دارد که همگی هواپیماهای شرکت های هواپیماسازی بوئینگ و ایرباس هستند. شرکت هواپیمایی کانتاس در مسیرهای داخلی خود، کلاس های پروازی مالی یا همان اکونومی، پریمیوم اکونومی و بیزنس کلاس را ارائه می کند.

در پروازهای خارجی و بین المللی علاوه بر کلاس های پروازی اکونومی، پریمیوم و بیزنس کلاس، پرواز فرست کلاس نیز به مسافران ارائه می گردد. در کلیه پروازهای کانتاس جدا از آنالیز کلاس های پروازی آن، سرویس پروازی منحصر به فرد، تفریح های متنوع و بعلاوه با غذاهای خوشمزه از مسافران پذیرایی می گردد.

اما بنا به نوع کلاس پروازی ممکن است خدمات رفاهی بیشتر و متنوع تری به مسافران ارائه گردد. همانطور که در جریان هستید ما در ادامه می خواهیم به آنالیز پروازهای بیزینس کلاس کانتاس بپردازیم.

پروازهای بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی کانتاس

اول این نکته را درباره فرم پروازهای کانتاس باید بدانید که برای پرواز های بیزینس کلاس، کانتاس محدودیت هایی برای مقدار و تعداد جایگاه ها برایتان اعمال خواهد نمود. البته این محدودیت ها برای بعضی از خطوط هوایی اعمال می گردد که این محدودیت ها برای کانتاس مستثنی نیست.

در هر بار پرواز با بیزینس کلاس شما طبق قوانین شرکت هواپیمایی کانتاس ، وزن مجاز برای بار شما در قوانین کلاس پروازی معین شده است. در رابطه با رزرو بلیط هواپیما در کانتاس حتما برای اطلاعات بیشتر به سایت شرکت کانتاس مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که هزینه به همان مقدار هزینه ای که در سایت کانتاس تعریف شده است، دریافت می گردد.

همانطور که در مطالب قبلی هم برای شما بازگو کرده بودیم، این کلاس پروازی مخصوص تجار و گروه های کاری است و معمولا امکانات آن مناسب با شرایط مسافرانی با خصوصیات آنان می باشد. طبق روال ویژگی های خاص کترینگ های هواپیمایی ها و تاکید آنان بر روی کیفیت غذاها، غذاهای این ایرلاین در پروازهای بزینس کلاس به چندین نوع مختلف تقسیم می گردد.

از جمله دیگر امکانات مهم و خاص این پرواز برای مسافران می توان به: جایگاه تختخواب شو، لگ روم با فضایی مناسب، شارژر و تجهیزات صوتی و تصویری شخصی و منوی تفریح که انواع مجله های بین لمللی، فیلم و بازی ها را دارد، به مسافرانش تعلق می گیرد.

اگر مسافر این پرواز هستید باید بدانید برای مسافران این پرواز هم گیت چک این جداگانه و هم سالن انتظار متفاوت و جداگانه ای به صورت معمول در نظر گرفته می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4804

به "معرفی پروازهای بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی کانتاس" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی پروازهای بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی کانتاس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی پروازهای بیزینس کلاس شرکت هواپیمایی کانتاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید