تور روسیه ارزان: با تور مجازی به سرزمین آلتای در روسیه سفر کنید

به گزارش دور زمین، آلتای یکی از منطقه ها دیدنی کشور روسیه است که با چشم انداز ها و سازه های دیدنی اش، هوش از سر جهانگرد ها می برد. همراه خبرنگاران باشید تا از قاب تور مجازی، به آلتای سفر کنیم.

تور روسیه ارزان: با تور مجازی به سرزمین آلتای در روسیه سفر کنید

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

آلتای (Altai) منطقه ای است که دیدنی های پرتعدادی را می توانیم در آن پیدا کنیم. یک سرزمین وسیع که از تعداد بسیار زیادی از موارد لیست میراث های جهانی یونسکو میزبانی می نماید. از جاذبه های معروف مثل دریاچه تله تکسویه (Teletskoye) گرفته تا دریاچه های لووه لیر (lovelier) و چاگاکل و سارایاچک (Saryachеk)، همگی مواردی هستند که آلتای را به یکی از سرزمین های پرجاذبه کشور روسیه تبدیل نموده است. بزرگ ترین رودی که به دریاچه تله تکسویه می ریزد؛ رود چولیشمان نام دارد که طول آن به 240 کیلومتر می رسد. رودی که در راستاش، از منطقه ها کوهستانی بسیار زیادی می گذرد و از نواحی آبشاری و عمیق پرتعدادی عبور می نماید. همراه ما باشید که در تازه ترین قسمت از تورهای مجازی، به سرزمین زیبا و پر از جاذبه آلتای سفر خواهیم کرد.

یکی از قسمت های سرزمین آلتای روسیه، منطقه اکوروم (Akkurum) است. این منطقه در 15 کیلومتری رود تله تکسویه واقع شده است. در این منطقه می توانید آفرینش های سنگی با شکل وشمایل عجیب را دیدن کنید. سنگ هایی که در اثر تغییرات ناگهانی آب وهوا، به شکل هایی عجیب و نه چندان آشنا درآمده اند. در این منطقه ها علاوه بر سازه های خاصی که بر اثر رخ دادهای طبیعی شکل گرفته اند، می توان قارچ های مختلفی را یافت که به بر اثر جریان های خاص آب وهوایی این منطقه، در آن رشد نموده اند.

یکی دیگر از دیدنی های سرزمین آلتای روسیه، گذرگاه کاتویاریک (Katu-Yaryk) نام دارد. ارتفاع این منطقه به هزار متر می رسد. این جاذبه توریستی سرزمین آلتای، یکی از خطرناک ترین جاذبه های آن هم به شمار می رود. به هرحال ارتفاع بسیار بلند آن، ممکن است خطرساز باشد. خطری که به جان خریدن آن، چشم انداز ای به غایت نفس گیر را از دره چولیشمن (Chulyshman Valley)، پیشکش علاقه مندان و گردشگران می نماید. حرکت به سمت پایین این منطقه هم سختی های خاص خودش را دارد؛ چراکه این چشم انداز، به شدت لغزنده است و قدم گذاشتن روی آن، چالش های خاص خودش را دارد. گذرگاه کاتویاریک به وسیله یک راستا ماشین رو، با دره چولیشمن مرتبط می شود. این راستا در سال 1989 ساخته شد. امروز استفاده از این راستا تنها به وسیله خودروهایی که برای حرکت در شرایط سخت فراوری شده اند، امکان پذیر است، چراکه این جاده حالا تحت تاثیر گذر زمان، تخریب شده و کاربرد روز اولش را ندارد.

در بخش جنوب غربی گذرگاه کاتویاروک، یک بنای بزرگ وجود دارد که آفرینش آن به قرن های سه تا 6 پیش از میلاد بازمی شود. این سازه ها، مدفن های پازیریک (Pazyryk burials) نام دارند و مقدار هر یک از آن ها، در طول یک ونیم تا 3.75 متر و عرض 24 تا 47 متر است. در این مدفن ها، راهروهای چوبی با دیوارها و سقف هایی به خصوص تعبیه شده اند. افسانه های پرتعدادی در سرزمین آلتای وجود دارد پیرامون این منطفه شکل گرفته است. در ادامه و از طرق بخش ابتدایی این مطلب، می توانید به سرزمین آلتای سفر کنید و به بازدید از دیدنی های آن مشغول شوید. خبرنگاران روزانه مطالب مختلفی را با موضوع تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می نماید. اگر به این جنس از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه را از خبرنگاران از قلم نیاندازید.

منبع: کجارو / airpano.com
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4788

به "تور روسیه ارزان: با تور مجازی به سرزمین آلتای در روسیه سفر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: با تور مجازی به سرزمین آلتای در روسیه سفر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید