معرفی هتل 4 ستاره کلارندون کبک سیتی کانادا

به گزارش دور زمین، این هتل تاریخی که دارای 143 اتاق در 7 طبقه می باشد، در شهر قدیمی کبک، ساخته شده در سال 1870، در فاصله 2 دقیقه پیاده رویChateau Frontenac و همچنین نزدیک به چندین مغازه و رستوران است. هتل کلارندون کبک سیتی Quebec City Clarendon Hotel در کنار یک آبگرم و تنها 3 دقیقه پیاده روی از موزه فورت واقع شده است. در یک کیلومتری ایستگاه قطار کبک، مجلس و موزه تمدن قرار گرفته است و 10 دقیقه پیاده روی از رودخانه سن لورنس است. این بار مجله خبرنگاران خصوصیات هتل کلارندون کبک سیتی مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های کبک سیتی را شرح داده و آنالیز می نماید.

معرفی هتل 4 ستاره کلارندون کبک سیتی کانادا

برای دریافت خدمات تور کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل کلارندون کبک سیتی

این هتل 4 ستاره دارای خدمات برگزاری رویدادها و جلسات شامل 3 اتاق کنفرانس می باشد، امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط ، مرکز تجاری، کافی شاپ فراهم است و یک کافه در هتل واقع شده است که در آن مهمانان می توانند از نوشیدنی هایش لذت ببرند، علاوه بر این مناطق عمومی با دسترسی به اینترنت بی سیم مجهز شده اند. صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود، شما می توانید سرویس خشکشویی را در دسترس داشته باشید، دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست، آسانسور و بالابر نیز از دیگر تجهیزات هتل می با شد. پارکینگ با هزینه اضافی در دسترس است و میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی، انبار چمدان و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که نمی توانید حیوانات خانگی خود را به هتل بیاورید. کارکنان مهربان و خوش روی هتل به زبان های دانمارکی، ژاپنی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی، روسی، پرتغالی و انگلیسی صحبت می نمایند. در هر صورت اگر مسئله ای و سوالی داشتید می توانید آن را با میز پذیرش مطرح کنید. خدمات نظافتی اتاق رایگان بوده و ورود به این هتل بارسلونا از ساعت 16:00 بعد از ظهر تا ساعت 12:00 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12:00 ظهر اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل کلارندون کبک سیتی

این هتل دارای امکانات تفریحی چندانی نیست اما کافه هتل روزانه باز است و برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و همراه با آن از محیط آرام هتل لذت ببرید.

رستوران هتل

صبحانه روزانه از 7 تا 10:30 صبح در رستوران با هزینه اضافی ارائه می شود.

رستوران چارلز بیلیریج Charles Baillairge: این رستوران غذاهای بین المللی ارائه می دهد و در خدمت صبحانه، ناهار و شام است.

خدمات اتاق از صبح زود تا آخر شب در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل

تمام اتاق ها دارای دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم می باشند، کمد و رخت آویز، سشوار، دوش و وان در حمام و ملافه های تمیز و حوله همه و همه از امکانات اتاق های هتل می باشد. اتاق ها با تهویه مطبوع، تلفن و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی می باشند. همچنین یخچالی کوچک و میز کار درون اتاق ها دیده می شود و خدمات نظافت روزانه انجام می شود. علاوه بر این در صورتی که تخت نوزاد و یا تخت اضافی احتیاج داشتید با پرداخت هزینه، آن را از میز پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق در این هتل یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل کبک سیتی در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل کلارندون کبک سیتی

  • اتاق کویین اکونومی: 13 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق کویین: 20 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق کویین اکسکیوتیو: 33 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ اکسکیوتیو: 33 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق دبل با دو تخت دبل: 22 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق کویین سوپریور با دو تخت دبل: 33 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.
  • اتاق کویین کورپوریت: 16 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام خصوصی نیز می باشد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر کبک سیتی

  • موزه ملی هنرهای زیبای کبک: 2 کیلومتر است که پیاده حدود 24 دقیقه طول می کشد تا به این موزه برسید.
  • محله قدیمی کبک: 250 متر از شما دورتر بوده که با پای پیاده حدود 3 دقیقه با شما فاصله دارد.
  • سایت تاریخی ملی کانادا: 450 متر است. پیاده حدود 7 دقیقه طی کردن این جهت طول می کشد. تاکسی هم 3 دقیقه ای شما را به محل می رساند.
  • مگا پارک: 6 کیلومتر دورتر است. با اتوبوس حدود 46 دقیقه طول می کشد تا به این پارک زیبا و عجیب برسید و با تاکسی 16 دقیقه طول می کشد.
  • باغ گیاه شناسی راجر: 7 کیلومتر دورتر است. با ماشین 13 دقیقه، با اتوبوس 41 دقیقه راه دارید.
  • کلیسای جامع: 190 متر دورتر است که پیاده حدود 3 دقیقه طول می کشد تا به این کلیسا برسید. با تاکسی طی این جهت یک دقیقه طول می کشد.
  • فرودگاه بین المللی جین لیسیج کبک: 3کیلومتر است که با تاکسی 26 دقیقه راه خواهد بود.

موقعیت هتل کلارندون کبک سیتی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

اسپانیا، کبک G1R 3X4، کبک، خیابان سنت آنی 57

57 Rue Sainte-Anne, Québec, QC G1R 3X4, Canada

منبع: الی گشت
انتشار: 19 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1767

به "معرفی هتل 4 ستاره کلارندون کبک سیتی کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "معرفی هتل 4 ستاره کلارندون کبک سیتی کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره کلارندون کبک سیتی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید