فرهنگ کسب و کار در تایلند

به گزارش دور زمین، تایلند کشوری با جاذبه‌های گردشگری فراوان است و توانسته گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کند. اما همه مسافران تور تایلند برای تفریح به این کشور سفر نمی‌کنند و برای تجارت عازم سفر شده‌اند. در این مقاله شما را با فرهنگ کسب و کار مردم تایلند آشنا خواهیم کرد.

فرهنگ کسب و کار در تایلند

مردم تایلند ترجیح می‌دهند پیش از بحث پیرامون کسب و کار، روابط شخصی ایجاد کنند. پیش از اتخاذ هر تصمیمی و در بسیاری از سطوح مسائل نیاز به بحث مکرر خواهد داشت. بنابراین پیش از اینکه هر چیزی شروع شود، چند جلسه ترتیب می‌دهند. در تور تایلند می‌توانید برای استراحت می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

قرار ملاقات‌ برای جلسات باید از قبل ترتیب داده شود. ایده خوبی است که جزئیات جلسه را از روز قبل برنامه‌ریزی نمایید. با به موقع رسیدن به جلسه، احترام خود را نشان می‌دهید. هم از خارجی‌ها و هم از تایلندی‌ها انتظار می‌رود به موقع به جلسه برسند. حضور به موقع در یک جلسه برای تاثیرگذاری خوب ضروری است. زمانی که وارد اتاق می‌شوید از شما دعوت خواهد شد تا بنشینید و فردی که با او ملاقات می‌کنید به شما نشان خواهد داد که کجا می‌توانید بنشینید.

جلسات اولیه همیشه طی ناهار شکل خواهند گرفت و سرگرمی بخشی از توسعه روابط کسب و کار است. زبان بدن در ارتباطات تایلندی‌ها مهم است و احترام و ادب باید همیشه نشان داده شود. توجه به زبان بدن و پاسخ‌های غیرمستقیم در راستای اجتناب از پریشانی و سوتفاهم کمک شایانی خواهد کرد.

باید تا زمانی که این اتفاق می‌افتد در جای خود بایستید. پس از معرفی اولیه به فرد تایلندی، باید کارت ویزیت خود را با دست راست و به ارشدترین فرد حاضر در اتاق تحویل دهید. یک طرف کارت شما باید حاوی اطلاعات به زبان تایلندی باشد.

برای خواندن کارت ویزیت طرف تایلندی زمان بگذارید و نظر مودبانه‌ای در مورد آن بدهید. زبان کسب و کار در این کشور، تایلندی می‌باشد. گرچه برخی شرکت‌های بین‌المللی وجود دارند که از زبان انگلیسی برای بیشتر فعالیت‌های خود استفاده می‌کنند.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4040

به "فرهنگ کسب و کار در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگ کسب و کار در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید