تور تایلند: معرفی سوغاتی های محبوب کشور تایلند

به گزارش دور زمین، سوغاتی های تایلند

سوغاتی های محبوب کشور تایلند چشم هر جهانگرد و مسافر را به خود جلب خواهند کرد. تایلند یک کشور ساحلی می باشد که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. همسایه های کشور تایلند عبارتند از: لاوس، مالزی،سنگاپور و کامبوج. مردمان کشور تایلند بسیار خوش رو و مهربان هستند. از طرفی مردم کشور تایلند بسیار مهمان نواز می باشند.

تور تایلند: معرفی سوغاتی های محبوب کشور تایلند

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

آب و هوای کشور تایلند

آب و هوای کشور تایلند گرم و مرطوب است. بنابراین در هر موقعی از سال می توانید به این کشور سفر کنید. اما می توان گفت بهترین زمان سفر به کشور تایلند ماه های نوامر تا فوریه می باشد. کشور تایلند با زیبایی های منحصر به فرد خود سالانه 20 میلیون توریست را جذب خود می نماید. گفتنی است که بیش از 100 هزار نفر ایرانی می باشند. زمانیکه قصد سفر به کشور تایلند را داشته باشید بهتر است از قبل با سوغاتی های محبوب کشور تایلند آشنایی پیدا کنید. در اینجا قصد داریم سوغاتی های محبوب کشور تایلند را به شما معرفی کنیم.

خرید سوغات کشور تایلند

خرید سوغات در این کشور پادشاهی نیازمند اطلاعات مخصوص به خود است. مهم ترین نکته در رابطه با سوغاتی های محبوب کشور تایلند این است که به همان میزان که اجناس زیبا و خوب به چشم می آیند چند برابر آن ممکن است اجناس تقلبی و بدل وجود داشته باشد. زیرا افراد سودجو ممکن است اجناس بدل و تقلبی را به جای جنس مرغوب و جزء سوغاتی های محبوب کشور تایلند به مسافران بفروشند.

[cn-suggest-posts sts=هیجانی ترین تفریح ها وتفریحات بانکوک stl=https://deltaban.com/bangkok-entertainment/ sbs=تور بانکوک sbl=https://deltaban.com/thailand-tours/]

ابریشم و کتان در کشور تایلند

ابریشم و کتان یکی از سوغاتی های محبوب کشور تایلند به شمار می آیند. جالب است بدانید که تایلند جزء بزرگ ترین فراوریکنندگان ابریشم در سراسر دنیا است. فروشگاه های ابریشم فراوانی را می توانید در سراسر شهر بانکوک و دیگر نقاط کشور تایلند مشاهده کنید. این فروشگاه ها حتی در لابی هتل های بین المللی وجود دارند. محصولات سنتزی پی در پی به عنوان ابریشم به فروش می رسند.

در صورتیکه نسبت به پارچه خاصی شک و تردید داشتید می توانید یک نخ از آن را بسوزانید. اگر پارچه ابریشم باشد بوی سوختگی نخ مشابه پر یا موی سوخته شده می باشد. چنانچه قصد خرید ابریشم به عنوان یکی از سوغاتی های محبوب کشور تایلند را داشتید. توصیه می کنیم به کمپانی ابریشم جیم تامپسون که مشهورترین مرکز فروش ابریشم در کشور تایلند است مراجعه کنید.

در این فروشگاه بزرگ و معروف حتما با کیفیت ترین پارچه ابریشم را خریداری خواهید کرد. بنابراین موقع خرید ابریشم باید دقت کافی را داشته باشید که ابریشم مصنوعی را به جای ابریشم واقعی خریداری نکنید.

جواهرات از سوغاتی های تایلند

جواهرات کشور تایلند از دیگر سوغاتی های محبوب در این کشور به شمار می آید. بهتر است بدانید که منابع زیاد سنگی از قبیل یاقوت، لعل و زیرکن در کشور تایلند موجود می باشد. یاقوت های کبود، یاقوت سرخ، لعل ها و زیرکن همگی در تایلند قابل استخراج هستند. این سنگ ها به وسیله هنرمندان تایلندی که مهارت کافی در این زمینه دارند برش می خورند.

ساخت و فراوری زیورآلات

بنابراین ساخت و فراوری زیورآلات مختلف در این کشور رونق بسیاری دارد. در این کشور بر روی فلزات گران بهایی مانند طلا و نقره به صورت ویژه کار انجام می گردد. به همین علت قیمت این کار نسبت به بقیه کارها بالاتر می باشد. بعلاوه ساخت زیورآلات پارچه ای دست ساز به عنوان یکی دیگر از سوغاتی های محبوب کشور تایلند در بومیان کشور تایلند بسیار رایج است.

[cn-suggest-posts sts=8 مورد از تفریحات هیجان انگیز تایلند stl=https://deltaban.com/thailands-most-exciting-entertainment/ sbs=خرید آنلاین بلیط هواپیما sbl=https://cutt.ly/syaBg0b]

نحوه سفارش محصولات

بعلاوه اگر سفارش خاصی مدنظرتون هست می توانید عکس طرح مورد نظر خود را بیاورید و آن را سفارش دهید. می توان گفت در هر گوشه شهر می توانید جواهر فروشی را مشاهده کنید. اما توصیه می کنیم جاده ماهاسک خارج از سلیوم را از دست ندهید. می توان گفت خرید مطمئنی را می توانید از همه نقاط سلیوم داشته باشید. بعلاوه موسسه آسیایی علوم جواهر شناسی در این منطقه قرار گرفته است. بنابراین شما می توانید تا حدودی از کیفیت سنگ های برش خورده اطمینان حاصل کنید.

فیل ها و مجسمه های بودا در تایلند

یکی دیگر از مجسمه های محبوب در کشور تایلند فیل ها و مجسمه های بودا می باشد. می توان گفت فیل ها و مجسمه های بودا نماد اصلی این کشور به شمار می فرایند. بنابراین فیل ها و مجسمه های بودا را در هر جایی از تایلند می توانید در اشکال و میزان های مختلف مشاهده کنید.

یک نوع دیگر از سوغاتی های محبوب کشور تایلند تابلو نقاشی فیل می باشد. این تابلوها را می توانید در ابعاد مختلف بخرید. جالب است بدانید که فیل نماد خوش شانسی برای تایلندی ها محسوب می گردد. بنابراین اگر سوغاتی را می خواهید که خاطرات تایلند را برای شما زنده کند. توصیه می کنیم محصولات چوبی، صنایع دستی و مجسمه هایی که به شکل هستند را بخرید.شما با تور تایلند می توانید جذابیت های این کشور بی نظیر را ببینید و از تجربه آن لذت ببرید.

سس و ادویه های تایلند

می توان به جرات گفت ادویه تایلندی و غذاهای تایلند در سراسر دنیا بسیار معروف هستند. در صورتیکه به پخت غذای خوشمزه تایلندی در منزل علاقه دارید توصیه می کنیم ادویه جات، سس اصل تایلندی و ترشی جات را از این کشور به سوغات تهیه کنید.

ادویه تایلند علاوه بر اینکه تند هستند باعث ایجاد طعم و مزه متفاوت غذا خواهند شد. اگر بعد از خوردن غذاهای محلی تایلند لذت بردید توصیه می کنیم سس و ادویه جات این کشور را تهیه کنید.

لوازم اسپا از سوغاتی های تایلند

لوازم اسپا از دیگر سوغاتی های محبوب این کشور می باشد. بهتر است بدانید که تایلند بهشت ماساژ محسوب می گردد. وسایل ماساژ و آبگرم، روغن نارگیل مخصوص ماساژ، روغن گیاهان بومی، شمع معطر و صابون های مخصوص را به عنوان سوغاتی کشور تایلند با خود به همراه بیاورید.

سرامیک

در این کشور صنعت سرامیک سازی بسیار گسترده می باشد. نقش ظروف سرامیکی به صورت برجسته و معمولا انسان و طبیعت است. معروف ترین سرامیک این کشور را با نام های پرسلن و سنقخولاک می شناسند. بهترین سرامیک را از منطقه سیانگمای می توانید تهیه کنید. جالب است بدانید که سرامیک متناسب با فرهنگ و پادشاهی کشور تایلند می باشد. بنابراین سرامیک یکی از بهترین و مناسب ترین سوغاتی های محبوب کشور تایلند به شمار می آید.

صنایع چوبی

وسایل مختلف چوبی در انواع و طرح های مختلف از دیگر سوغاتی های این کشور محسوب می گردد. گفتنی است شهر چیانگ مای مرکز چوب در کشور تایلند به شمار می آید. در صورتیکه مبل و وسایل بزرگ چوبی نظر شما را به خود جلب کرد و قصد خرید آن را داشتید. می توانید وسیله چوبی مورد نظر خود را به وسیله شرکت های بین المللی پستی به مقصد مورد نظر خود ارسال کنید.

چرم از سوغاتی های تایلند

یکی دیگر از سوغاتی های محبوب چرم می باشد. می توان گفت چرم جزء مهم ترین صنایع دستی این کشور محسوب می گردد. می توانید محصولات چرمی را به صورت دستی و یا صنعتی در بیشتر نقاط کشور تایلند تهیه کنید.

سبد سازی

سبد سازی که از گیاهان محلی از قبیل بامبو، ساچ و چوب پنبه ساخته می گردد یکی دیگر از سوغاتی های محبوب کشور تایلند است. این صنایع دستی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد.

جهت بازدید بهترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور گرجستان
  • تور ارمنستان مقرون به صرفه
منبع: دلتابان
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4805

به "تور تایلند: معرفی سوغاتی های محبوب کشور تایلند" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور تایلند: معرفی سوغاتی های محبوب کشور تایلند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند: معرفی سوغاتی های محبوب کشور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید