یک کتابفروشی زنجیره ای چینی که توجه مخاطبین را با معماری و هنر مدرن جلب میکند

به گزارش دور زمین، یک شعبه از کتابفروشی زنجیره ای در چین توجه مخاطبینش را با معماری شگفت انگیز به خود جلب میکند، این کتابفروشی با استفاده از جلوه های بصری نوری فضاهایی خیالی و خارق العاده را خلق میکند. Zhongshuge نام یک کتابفروشی زنجیره ای در چین است که شعبات مختلفی در سراسر این کشور دارد و به عنوان محبوبترین کتابفروشی در چین در نظرسنجی های آنلاین به شمار میرود.

یک کتابفروشی زنجیره ای چینی که توجه مخاطبین را با معماری و هنر مدرن جلب میکند

کتابفروشی Zhongshuge اولین شعبه خود را در سال 2013 در شانگهای افتتاح کرد و بعد از آن زمان به شهرهای دیگر از جمله هانگژو در استان ژیجیانگ و چنگدو در سیچوان چین گسترش یافت.

سقف‌های آینه‌ای، قفسه‌های مدور و ردیفی که با زوایای عجیب نمایش داده می‌شوند، پنجره‌هایی با تصویر بزرگ و زوایای متقارن، تصورات نوری ایجاد می‌کنند که به فروشگاه ها، حس خاصی از فضا و چشم‌انداز می‌دهد.

تعدادی از فروشگاه‌ها نیز عناصر شگفت انگیز و رنگارنگ را به بخش‌های کتاب خردسالان و نوجوانان خود اضافه کرده اند تا یک محیط داستان پریان بسازند.شعبه هانگزو سواری‌های چوبی هوشمندانه شامل یک ترن کوچک و یک دور شاد را در فضایی به رنگ روشن که در آن قفسه‌های کتاب در اشکال انیمیشنی طراحی شده‌اند، تلفیق کرده است.

اخیرا در آوریل 2018، Zhongshuge به پایتخت باستانی چین شهر ژیان آمده و رنگ و لعاب دیگری به فروشگاهش داده است، جایی که فروشگاه‌ها تمیز، سفید، با طراحی با استفاده از خطوط گرد و درختهای همچون کاکتوس برای یک فضاسازی جادویی و افسانه ای برای خردسالان و نوجوانان جالب توجه شده است. طرح‌های هوشمندانه و محیط‌های خارق‌العاده در فروشگاه‌های Zhongshuges به آنها کمک کرده تا در مقابل رقبا همچنان قدرتمند باشند و قطعا خریداران را به معطل شدن، لذت بردن، فکر کردن و تصور کردن تشویق می‌کنند.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4073

به "یک کتابفروشی زنجیره ای چینی که توجه مخاطبین را با معماری و هنر مدرن جلب میکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کتابفروشی زنجیره ای چینی که توجه مخاطبین را با معماری و هنر مدرن جلب میکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید