آشنایی با نمایشگاه گردشگری آی تی بی چین (ITB China)

به گزارش دور زمین، نمایشگاه گردشگری آی تی بی چین (ITB China) که از تاریخ 15 می(25 اردیبهشت) تا 17 می(27 اردیبهشت) برگزار خواهد شد، نمایشگاه گردشگری B2B است که منحصرا بر بازار گردشگری چین تمرکز دارد. در نمایشگاه ITB چین که در شهر شانگهای برگزار می گردد، بیش از 850 خریدار برتر و منتخب از 300 آژانس گردشگری به همراه متخصصان این صنعت از سراسر دنیا گرد هم می آیند.

آشنایی با نمایشگاه گردشگری آی تی بی چین (ITB China)

برگزارنمایندگان این نمایشگاه رویدادهای شبکه ای متفاوت و وضعیتی منحصر به فرد از سیستمی سازگار با هنر را به منظور ارتقای شبکه تجارت و افزایش فرصت های تجاری تدارک دیده اند. همزمان با این نمایشگاه، کنفرانس گردشگری چین هم برگزار خواهد شد که باعث انتقال بی سابقه دانش در سراسر نمایشگاه گردشگری خواهد شد.

سفر با تور چین را تجربه کنید.

بازدیدنمایندگان از نمایشگاه گردشگری آی تی بی چین همگی متخصصین و تاجران صنعت گردشگری هستند که از سراسر دنیا در این نمایشگاه شرکت می نمایند. این نمایشگاه طیف وسیعی از خدمات و محصولات گردشگری را پوشش می دهد.

این خدمات و محصولات، انجمن های مسافرتی، هتل ها، ایرلاین ها، آژانس های مسافرتی، تکنولوژی سفر، سرمایه گذاری و مشاوره را در بر می گیرد.

نمایشگاه ITB چین فرصتی است تا:

  • عضوی از شبکه عظیم آی تی بی چین شوید.
  • با متخصصین پیشروی این صنعت آشنا شوید.
  • با پتانسیل های تجاری این شبکه در فضایی سازنده برای تجارت و کسب و کار ملاقات کنید.
  • در قلب اخبار صنعت گردشگری قرار بگیرید.
  • با پیشگامان بازار گردشگری چین در سال آینده آشنا شوید و در بازار آینده صنعت گردشگری چین سهیم شوید.

محل برگزاری نمایشگاه: مرکز نمایشگاه های بین المللی شانگهای(سالن 1)

تاریخ برگزاری نمایشگاه: از 15 می الی 17 می 2019(25 الی 27 اردیبهشت)

ساعت برگزاری نمایشگاه: از ساعت 9:30 الی 17:00

مسیرهای دسترسی به نمایشگاه ITB با وسایل حمل و نقل عمومی

به منظور رفتن به نمایشگاه بین المللی شانگهای و شرکت در نمایشگاه گردشگری آی تی بی چین سوار خط 8 مترو شانگهای شوید و در ایستگاه موزه هنر چین از قطار پیاده شوید. محل برگزاری نمایشگاه تنها 5 دقیقه پیاده با این ایستگاه فاصله دارد. اگر قصد دارید از خط 10 مترو بهره ببرید، می توانید در ایستگاه Hongqiao سوار قطار شوید و در ایستگاه Lao Xi Men خط خود را عوض کنید و سوار خط 8 شوید. همچنین می توانید در فرودگاه سوار خط 2 مترو شوید، سپس در ایستگاه Long Yang Road سوار خط 7 شوید، و سپس در ایستگاه Yao Hua Road سوار خط 8 شوید و به سمت نمایشگاه بروید.

نمایشگاه

محل برگزاری نمایشگاه بر روی نقشه

اطلاعاتی برای دریافت ویزای چین

قبل از سفر تجاری به چین، باید دعوت نامه ای برای درخواست ویزای چین برایتان ارسال شود. این دعوتنامه شامل تاریخ سفر، شماره پاسپورت و تاریخ تولد شخص دعوت شده به این نمایشگاه است و به صورت دستی امضا می شود و برایتان ارسال می شود. با این دعوتنامه قادر خواهید بود تا در نمایشگاه گردشگری آی تی بی چین شرکت کنید. دعوتنامه از طرف تیم آی تی بی چین برای شرکت نمایندگان پس از تأیید نهایی مکان اقامت ارسال می شود. برای ارسال درخواست ویزای چین می توانید با مشاورین ما در خبرنگاران تماس بگیرید و یا در خواست خود را به وسیله این فرم و به صورت آنلاین ارسال کنید.

بعضی هتل های نزدیک به نمایشگاه گردشگری آی تی بی چین

هتل 5 ستاره Wyndham Grand Plaza Royale Oriental Shanghai

هتل 5 ستاره InterContinental Shanghai Expo

هتل 4 ستاره Regal Shanghai East Asia

هتل 4 ستاره Ramada Plaza Pudong

هتل 3 ستاره Holiday Inn Express Shanghai Xuhui Binjiang

هتل 3 ستاره All Seasons Hotel

توجه داشته باشید اگر هتل مورد نظر شما در لیست بالا وجود ندارد، می توانید با مراجعه به سایت خبرنگاران نسبت به رزرو هتل شانگهای در هر نقطه ای از شانگهای و در هر هتلی که مورد علاقه شما است اقدام کنید. همچنین برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما شانگهای از هواپیمایی ماهان(بهترین نرخ چارتر شانگهای)، هواپیمایی چاینا ساترن و یا هر هواپیمایی دیگر نیز می توانید به وسیله خرید بلیط خارجی در سایت خبرنگاران اقدام کنید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1664

به "آشنایی با نمایشگاه گردشگری آی تی بی چین (ITB China)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با نمایشگاه گردشگری آی تی بی چین (ITB China)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید