بهترین کارها برای انجام دادن در ساحل ناکلوا در پاتایا

به گزارش دور زمین، Naklua بخش بسیار خلوت و مسکونی پاتایا است، با این حال برخی از نمادین‌ترین جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی این شهر همانند خانه مقدس حقیقت را در خود جای داده است. یک جستجوی سریع در عکس‌های گوگل، گوشه‌ای از جذابیت‌های مکان‌های این لیست را به شما نشان می‌دهد، البته ما در اینجا اطلاعات بیشتری از آنها را برای شما آماده کرده‌ایم. جاذبه‌هایی که در ادامه می‌بینید فوق‌العاده متنوع هستند اما بیشتر آنها برای تمام اعضای خانواده در تور پاتایا مناسب‌اند. آنها به طور اختصاصی فرهنگ تایلند را به شما نشان می‌دهند اما در عین حال فرصتی برای کشف دنیاهای ورای سرزمین لبخندها را فراهم می‌کنند. در این منطقه کوچک شما می‌توانید از آرامش و سکون مطلق به هیجان و شور و نشاط جهش کنید و فرصت کنید در تور تایلند علاوه بر حیواناتی که برای آرام بودنشان شهره هستند، آنهایی که برای دندان‌های تیز و بی‌اعصاب بودنشان معروف هستند را هم نوازش کنید.

بهترین کارها برای انجام دادن در ساحل ناکلوا در پاتایا

خانه مقدس حقیقت پاتایا

شکل خاص خانه مقدس حقیقت پاتایا، همان قدر که منحصربه‌فرد است، همان قدر هم تعجب‌برانگیز و خیره‌کننده است. تمام این بنای باشکوه به وسیله دست و با کنده‌کاری‌های چوبی ساخته شده است. کار ساخت و ساز مداومی که شما همیشه در جریان می‌بینید، نتیجه یک اتفاق عجیب نیست، بلکه به این خاطر است که چوب استفاده شده در این بنا روکشی ندارد و در نتیجه در آب و هوای گرمسیری به مرور از بین می‌رود. ساخت و نگهداری از این معبد یک تکلیف تمام‌نشدنی است. زیبایی خیره‌کننده ساختمان و هنرمندی به کار رفته در خلق تزئینات پیچیده داخل بنا، با نمایش‌های فرهنگی و دیگر جاذبه‌های داخل زمین‌های معبد به خوبی هماهنگ شده‌اند. ورودی 500 بات است و شامل سواری موتور ATV و حضور در محوطه تیراندازی نیز می‌شود.

دنیای بوکس پاتایا

هنر رزمی موی تای، در این استادیوم که نزدیک به مینی سیام قرار دارد، با تمام زرق‌وبرق‌ها و جلالش به مسافران تور تایلند نشان داده می‌شود. در کنار نمایش‌های فرهنگی روزانه که سنت‌های باستانی را به تصویر می‌کشند، حداقل یکبار در هفته در اینجا مبارزات رزمی‌کاران تایلندی و بین‌المللی برگزار می‌شود. آن نمایش‌های توریستی واکینگ استریت را فراموش کنید، در اینجا شما مسابقاتی واقعی از قهرمانان جهانی موی تای را شاهد خواهید بود. با اتمسفر هیجان‌انگیز و امکانات مدرن، مجموعه Pattaya Boxing World حس و حال اصیل موی تای سنتی تایلندی و بوکس بین‌المللی را به مسافران تور پاتایا انتقال می‌دهد.

مزرعه گوسفندها در پاتایا

مزرعه گوسفندها در پاتایا، باغ‌وحش این موجودات پشمالو و دوست‌داشتنی است و در بین بچه‌ها فوق‌العاده محبوب است. غیر از گوسفند در اینجا گوزن، خرگوش، اسب کوچک، آلپاکا، الاغ و بوفالو نیز وجود دارد. در بخش پرندگان، طوطی‌ها، بوقلمون‌ها، طاووس‌ها و دیگر پرنده‌ها را می‌بینید. در اینجا فرصت می‌کنید در تور تایلند بیشتر این حیوانات را نوازش کنید. این مزرعه همچنین مجموعه کوچکی از وسایل بازی بچه‌ها، یک آسیاب بادی هلندی و یک رستوران با نام The Barn Steakhouse دارد که در آن گوشت گوسفند سرو می‌شود! ورودی مجموعه برای بزرگسالان 50 بات و برای بچه‌های کوچکتر از 110 سانتیمتر رایگان است.

مینی سیام پاتایا

مینی سیام خانه ماکت‌هایی از سازه‌های معروف از سراسر جهان است و به همه مسافران تور تایلند این فرصت را می‌دهد که از مهمترین بناهای دنیا در یک مجموعه دیدن کنند. مینی سیام به دو بخش تقسیم می‌شود؛ در بخش اول مدل‌هایی از وات آرون، یادبود پیروزی و پل کابلی رامای نهم در بانکوک و همچنین معبدهای آیوتایا، Wat Mahathart سوخوتای و پارک تاریخی Phanom Rung در استان Buriram وجود دارد. در بخش مینی اروپا شما می‌توانید جاذبه‌هایی مانند طاق پیروزی پاریس و برج ایفل، پل برج لندن، کلوسئوم رم، مجسمه آزادی، خانه اپرای سیدنی و آنگکور وات را ببینید. مبلغ ورودی این مجموعه برای بزرگسالان 250 بات و برای بچه‌ها 120 بات است.

پارک سنگ‌های چند میلیون ساله و مزرعه کروکودیل

با وجود قدمتش، پارک سنگ‌های چند میلیون ساله همچنان یکی از بهترین جاذبه‌های منطقه Naklua و مطمئنا یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های پاتایا در بین مسافران تور تایلند است. با این که خود پارک چند میلیون ساله نیست، اما برخی از چیزهایی که در آن قرار دارند مانند درخت‌های سنگ‌شده و صخره‌هایی با شکل‌های عجیب، چند میلیون سال قدمت دارند. تخمین زده می‌شود درخت‌های خاص تایلندی این مجموعه حدود 200 سال سن داشته باشند. مزرعه کروکودیل در کنار این پارک بزرگ‌ترین در نوع خودش در کل تایلند و محل پرورش این جاندار برای استفاده از پوست و گوشت آن است. برخی از کروکودیل‌های مجموعه آموزش‌های خاص می‌بینند تا در نمایش‌های ویژه شرکت کنند. در اینجا نمایش‌های فیل‌ها و ببرها نیز انجام می‌شود. مبلغ ورودی برای مسافران تور پاتایا 300 بات و برای مردم محلی 100 بات است.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3815

به "بهترین کارها برای انجام دادن در ساحل ناکلوا در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کارها برای انجام دادن در ساحل ناکلوا در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید