آشنایی با ساحل جامتین پاتایا

به گزارش دور زمین، در بخش شرقی خلیج تایلند و در 165 کیلومتری جنوب شرقی بانکوک در ایالات جانبوری، ساحلی زیبا و بسیار دیدنی به نام ساحل جامتین پاتایا قرار گرفته است. این ساحل به دلیل زیبایی طبیعی و محیطی دنج، تمیز و آرام هواداران فراوانی در سرتاسر جهان دارد. این ساحل زیبا یکی از دیدنی ترین مکان هایی است که گردشگر ها و مسافران به کشور که کشور تایلند را برای سفر انتخاب می نمایند را به سمت خود جذب می نماید.

آشنایی با ساحل جامتین پاتایا

این ساحل دیدنی در 3 کیلومتری جنوب پاتایا قرار گرفته است و پر از اقامتگاه ها و هتل های درجه یک، رستوران ها با غذا های دریایی فوق فوق العاده و دلپذیر و بار های بسیار با کیفیت و خوب و مغازه های متعدد و مناسب برای خرید است که در حاشیه این ساحل قرار گرفته اند.

همچنین شهرت این ساحل به خاطر فستیوال های ورزشی و تفریحات و ورزش های آبی مهیج از جمله جت اسکی، قایقرانی و غواصی گردشگران زیادی را به این گوشه از جهان جدب می نماید. این ساحل تا کنون اسپانسر چندین رویداد و فستیوال ورزشی مهم شده است. یک اختراع ورزشی جدید به ام فلیبورد Flyboard در اوریل سال 2013 در شرکت Seasky به ثبت رسید که متشکل از یک کفش و اتصال مکنده آب است و به دهانه خروجی جت اسکی متصل می گردد. این ورزش که در ساحل جامتین پاتایا مورد بهره برداری قرار گرفته و بازدید نمایندگان از این ساحل می توانند آن را تجربه نمایند و از آن لذت ببرند متشکل از ورزش هایی مانند جت اسکی و اسنوبورد است. خیلی از گردشگر ها و مسافران تایلند برای تجربه این ورزش به این ساحل سر می زنند. ساحل زیبای جامتین حدود 20دقیقه تا مرکز شهر بیشتر فاصله ندارد از این رو اگر دلتان نمی خواهد در خود این ساحل اقامت کنید می توانید از یکی از هتل های پاتایا به راحتی به این ساحل رفت و امد کنید اگر چه بهترین و با کیفیت ترین اقامتگاه ها و هتل ها برای راحتی گردشگر ها در ساحل جامتین پاتایا تدارک دیده شده است.

هتل چهار ستاره دی واردی در جاده ساحلی جامتین، هتل چهار ستاره ربیت پاتایا در ساحل دونگتان، هتل سه ستاره دی ناو، هتل چهار ستاره ساحلی اوالون و هتل پنتهاوس ساحل جامتین پنج تا از بهترین هتل های این ساحل زیبا و دنج است. اگر قصد سفر به کشور زیبا و دیدنی تایلند را دارید حتمن بازدید از ساحل زیبای جامتین پاتایا را جزء برنامه های خود قرار دهید و حداقل یکروز پر ارامش را در این ساحل دنج و زیبا تجربه کنید.

منبع: جاده های سبز
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4427

به "آشنایی با ساحل جامتین پاتایا" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با ساحل جامتین پاتایا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با ساحل جامتین پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید