به زودی گردشگران تور چین میتوانند از بالای پل شیشه ای بانجی جامپینگ کنند

به گزارش دور زمین، اگر پریدن از صدها متر شما را وجد میآورد باید به فکر رزرو سفرتان با تور چین باشید، یک سکوی پرش بانجی جدید در گرند کنیون ژانگجیاجی استان هونان چین نصب شده است که قرار است مرتفعترین در دنیا باشد و بزودی برای عموم آزاد خواهد شد.

به زودی گردشگران تور چین میتوانند از بالای پل شیشه ای بانجی جامپینگ کنند

این سکو در ارتفاع معادل 850 فوت ( 260 متر ) بالای زمین واقع شده‌است و به عرشه پل شیشه‌ای چین متصل گردیده است، این سکوی جدید 75 فوت بالاتر از ارتفاع فعلی بانجی جامپینگ برج ماکائو می‌باشد که در ارتفاع 120 فوتی مستقر است.
اخیرا 6 ورزش‌کار به کارزاری دعوت شدند تا پرش از این سکو را امتحان کنند.

استفانی شیلد از چلمسفرود انگلیس که یکی از آنهاست میگوید، این بیش‌ترین سرعتی است که من تا به حال پرش انجام داده‌ام که حالا بزرگ‌ترین موفقیت در دنیا محسوب میشود، بنابراین موفقیت بزرگی برای خودم بوده و من بسیار افتخار می‌کنم، نمی‌توانستم حرف بزنم چون فقط باور نکردنی بود، چنین هجوم شدیدی را حس کردم.

البته اگر سازندگان این سکوی بانجی جامپینگ بعد از این تست ها به این نتیجه برسند که هنوز کافی نیست، از ریسمان های بلندتر و نوسانسازهای پیچیده تری بر روی آن استفاده کنند، البته بخش کمکهای ویژه پزشکی را نیز به مجموعه خواهند افزود، در حالی که هیچ تاریخ رسمی برای زمان افتتاح آن اعلام‌نشده است، گفته می‌شود که پس از بازرسی‌های امنیتی از سوی مقامات چینی افتتاحیه انجام خواهد گرفت.

مجری تست بانجی چین شرکت Aussie Beau Retallick است که دو رکورد جهانی گینس را ثبت کرده‌است، که یکی از آنها 158 پرش در 24 ساعت در فضای باز بوده است، این پل بر روی یک دره خوش‌منظره ساخته شده‌است و زمانی طولانی‌ترین پل در جهان به شمار میرفت.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4074

به "به زودی گردشگران تور چین میتوانند از بالای پل شیشه ای بانجی جامپینگ کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به زودی گردشگران تور چین میتوانند از بالای پل شیشه ای بانجی جامپینگ کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید