پاویون ملی ایران در هفته فناوری های برتر 2020 روسیه برپا می گردد

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، با حمایت مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی، پاویون ملی ایران در هفته فناوری های برتر 2020 روسیه 12 تا 16 آبان ماه امسال برپا می گردد. شرکت های دانش بنیان، خلاق و فناور هم تا سرانجام شهریورماه امسال فرصت دارند برای ثبت نام در این پاویون اقدام نمایند.

پاویون ملی ایران در هفته فناوری های برتر 2020 روسیه برپا می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

سال جاری نمایشگاه سویاز 2020 با موضوعات شهر هوشمند، اینترنت اشیا، تجهیزات مخابرات و خدمات و سرویس 5G، شبکه های انتقال دیتا، زیرساخت های مخابراتی و شبکه ای، ارتباطات ماهواره ای، ارتباطات رادیویی، ارتباطات همراه و کابل و تجهیزات مخابراتی میزبان علاقه مندان است.

همچنین شرکتهای دانش بنیان علاقمند به مباحث مراکز پردازش داتا-پردازش، نرم افزار و خدمات، سامانه های تغذیه الکتریکی، نرم افزارهای روسی، فناوری های آی پی، رادیو و تلویزیون، هوش مصنوعی و غیره هم می توانند در این نمایشگاه حضور یابند.

نمایشگاه ناوی تک هم در موضوعات مختلفی مانند سیستم های مانیتورینگ حمل ونقل، به کارگیری و اتصال خدمات ناوبری به وسایل نقلیه، اینترنت اشیا، در بخش حمل ونقل، امنیت سایبری در حمل ونقل، سامانه های اطلاعات جغرافیایی هوشمند و خدمات آن، سامانه های اطلاعات حمل ونقل هوشمند و غیره هم برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3322

به "پاویون ملی ایران در هفته فناوری های برتر 2020 روسیه برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاویون ملی ایران در هفته فناوری های برتر 2020 روسیه برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید