چرا حالا وقت مناسب برای رفتن به تور یونان است

به گزارش دور زمین، یونان در چند سال اخیر در مسیر حرکت پناهجویان جنگ سوریه و عراق قرار گرفته است. با این حال باید گفت که یونان کاملا امن است و گردشگران می‌توانند بدون ترس به یونان سفر کنند و از مناظر زیبا، جزایر خوش آب‌وهوا و مکان‌های تاریخی یونان دیدن کنند.

چرا حالا وقت مناسب برای رفتن به تور یونان است

مهمان‌نوازی یونانی‌ها بر هیچکس پوشیده نبوده است. این مهمان‌نوازی در حال حاضر بهتر هم شده است. مردم یونان بسیار خوشحال هستند که شما به آنجا سفر می‌کنید، زیرا سفر شما نوعی کمک به بهبود معیشت آنها است. گردشگری در یونان 16.5 درصد از تولید ناخالص ملی این کشور را تشکیل می‌دهد و سفر شما به یونان برای مردم این کشور خوش‌آیند است. امسال اگر به یونان بروید ملاحظه خواهید کرد که بسیاری از قیمت‌ها کاهش پیدا کرده است تا از این راه گردشگران بیشتری جذب این کشور شوند. در نتیجه رفتن به تور یونان هم به نفع شما است هم به نفع یونان.

از کجای یونان بازدید کنیم؟

آتن

آتن می‌تواند شروع سفر شما در یونان باشد، شهر معروف تاریخی که مهد دموکراسی غرب به شمار می‌رود. شما در آتن می‌توانید به دیدن آکروپولیس بروید که مقصد بیشتر گردشگران در یونان است. در آتن همچنین می‌توانید از آگورا و موزه ملی باستانی شهر دیدن کنید. در بعضی از ایستگاه‌های مترو این شهر نیز موزه‌های کوچکی وجود دارد که بازدید از آنها کاملا رایگان است. در بازارهای شهر نیز می‌توانید زیتون بخرید و غذاهای این کشور را در رستوران‌های آن امتحان کنید.

کرت (Crete)

با پایتخت سر زنده‌اش Heraklion، معماری ونیزی، بازارهای غذا در Chania و شهر Knossos، جزیره کرت مقصدی عالی برای گردشگران حرفه‌ای است. در کرت به دوچرخه‌سواری، قایق‌سواری، غواصی و سافاری (اتومبیل‌سواری در کوه‌ها) بپردازید و از باغ‌های انگور قدیمی کرت دیدن کنید. این جزیره محبوب‌ترین مقصد گردشگران دریای اژه است.

جزایر Cyclades یونان

احتمالا شناخته‌شده‌ترین جزیره‌های یونان مجموعه جزایر Cyclades هستند. جزایر Cyclades شامل این جزایر هستند: جزیره میکونوس با زندگی شبانه بدون خوابش، سواحل زیبا، دهکده‌های کوچک و آسیاب‌های بادی مشهورش؛ سانتورینی زیبا با صخره‌های آتشفشانی همراه با فرهنگ خاص محلی و گالری‌های هنریش؛ و دلوس محلی زیبا با خرابه‌های تاریخی دیدنیش.

جزایر دودکانیز (Dodecanese) یونان

مجموعه جزایر دودکانیز در شرق دریای اژه قرار دارد و شامل جزیره‌هایی مانند رودس، Karpathos، نیسیروس، پاتموس و تیلوس است. تمام این جزیره‌ها در قسمت آفتابی یونان هستند و بر خلاف kus تحت تاثیر بحران مهاجرت قرار نگرفته‌اند. رودس دوست داشتنی، گنجینه‌ای است از مکانهای باستانی، دره افسانه‌ای پروانه‌ها و ساحل‌های زیبا و شنی.

انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3682

به "چرا حالا وقت مناسب برای رفتن به تور یونان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا حالا وقت مناسب برای رفتن به تور یونان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید