گوگل به یاری گردشگری یونان

به گزارش دور زمین، یاری گوگل به بازاریابی گردشگری یونان، برنامه آموزشی ویژه آشنایی با ابزارها و تکنیک های کسب و کار آنلاین، برای کمپانی های گردشگری یونان برگزار می نماید.

گوگل به یاری گردشگری یونان

برنامه ویژه ای گوگل با عنوان رشد گردشگری یونان آنلاین برای یاری به گسترش بازار گردشگری این کشور برای بیش از 650 نفر از صاحبان کسب و کار گردشگری در جزیره کرت یونان برگزار می نماید.

توسعه اولیه این طرح آموزشی قرار است با هدف یاری به کمپانی های گردشگری یونان برای یادگیری ابزارهای آنلاین درزمینه جستجوی بین المللی درفضای وب، نه تنها در بازارهای کلیدی وپرسود گردشگری یونان، بلکه در هریک از مقصدهای این کشور به طور مجزا صورت بگیرد.

همچنین آشنا کردن فعالان کسب و کارهای وابسته به گردشگری و هتلداری با تکنیک های آنلاین برای عرضه و تبلیغ کالا و خدمات گردشگری در اینترنت از دیگر برنامه هایی است که ا زسوی گوگل به فعالان کمپانی های گردشگری یونان آموزش داده می گردد. این برنامه آموزشی کارکنان شاغل در تمامی صنایعی که به طور مستقیم و یا غیرمستقیم با گردشگری مرتبط هستند،تحت آموزش قرارمی دهد.

همچنین این کمپانی ها خواهند آموخت که چگونه با استفاده ازابزارهای بازاریابی آنلاین، حضور خود را در فضای وب تقویت نموده و درسرچ برنامه هایی چون گوگل مپ، بیش از پیش دیده شوند.

دیونیزیس کولوکوتساس نماینده و مدیرعامل گوگل در یونان با اشاره به این که همکاری گوگل دراین برنامه سبب ایجاد بیش از 100 هزار شغل تازه درصنعت گردشگری یونان می گردد اضافه نمود: اینترنت اکنون بخشی از زندگی روزمره مردم است و بیش از 51 درصد از کل سکنه اروپا برای سفرهای خود از اینترنت استفاده می نمایند اما در یونان تنها 10 درصد از تمام گردشگران بین المللی که وارد کشور می شوند به وسیله اینترنت ثبت نام وروز می نمایند. زیرا حضور صاحبان کسب و کارگردشگری یونان در فضای وب بسیار اندک و کمرنگ است. این درحالی است که آمار جستجوی آنلاین درباره مراکز گردشگری یونان دربیشتر اوقات سال درحالی که تقریبا 70 درصد از تمام گردشگران یونان تابستان ها به این کشور سفر می نمایند. آموزش و استفاده فعالان گردشگری یونان در فضای آنلاین می تواند سبب جذب گردشگران خارجی در تمام ماه های سال گردد.

این برنامه که از سپتامبر2014 درکرت، مرحله نخست کار را شروع نموده، ابزارهای مختلف آنلاین را برای تقویت نرخ رشد گردشگری یونان درسال جاری دراختیار آنان قرار می دهد. این برنامه آموزشی توسط شرکت گوگ و در همکاری با وزارت گردشگری یونان و شرکت SETE قرار است دردیگر مناطق کشور یونان از جمله در جزیره های پلوپونز، سیکلادس، مقدونیه وجزایر دیگر این کشور توسعه یافته و اجرا گردد.

صنعت گردشگری یکی از پرسود ترین صنایع سونان است که در سال 2014 بیش از 17 میلیون یوور به اقتصاد یونان تزریق کرد و حدود 20.5 درصد از فراوری ناخالص این کشور و نیز 20 درصد از بازار اشتغال این کشور را تامین می نماید. با این حال این کشور در سال های اخیر به دلیل بروز مسائل اقتصادی واختلافات با اتحادیه اروپا و اعمال سیاست های ریاضت اقتصادی بشدت در نتگنای اقتصادی قرار گرفته و صنعت گردشگری آن نیز بشدت آسیب دیده است.

انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2495

به "گوگل به یاری گردشگری یونان" امتیاز دهید

2 کاربر به "گوگل به یاری گردشگری یونان" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل به یاری گردشگری یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید