هزینه های سفر به سیشل

به گزارش دور زمین، برای کسانی که به این سفر رفته‌اند وقتی صحبت از بهشت باشد، آنها جزایر سیشل را به یاد می‌آورند. کافی است چند عکس از این نقطه زیبا از دنیا را ببینید تا متوجه منظورمان شوید. خیلی از این عکس‌ها واقعی به نظر نمی‌آیند؛ اما واقعی هستند و این همان چیزی است که باعث می‌شود فکر رفتن به این سفر هم آرامش را در وجودتان متبلور کند. متاسفانه دور افتاده بودن و محیط‌های بکر و دست‌نخورده قیمت‌های خودشان را هم دارند و قیمت تور سیشل طوری نیست که بتوان این سفر را در رده سفرهای مقرون‌به‌صرفه، ارزان یا مناسب کوله‌پشتی‌گردها قرار داد. این جزیره‌ها عموما مقصد سفرهای ماه عسل زوج‌ها، افراد مشهور و توریست‌های علاقه‌مند به سفرهای پر خرج هستند. راه‌های محدودی برای کمتر خرج کردن در اینجا وجود دارند (با تشکر از Airbnb)، اما برای بیشتر بخش‌ها شما به جایی خواهید رفت که به کیف پولتان سخت خواهد گرفت.

هزینه های سفر به سیشل

قیمت هتل در سیشل

در جزیره‌های اصلی این مجمع‌الجزایر شما می‌توانید با پرداخت حدود 1300 روپیه هتلی پیدا کنید اما در بیشتر موارد قیمت‌ها از حدود 2500 روپیه برای هر شب برای یک اتاق دو تخته شروع می‌شوند. بیشتر مسافران به صورت گروهی و از طریق آژانس‌های مسافرتی به این جزیره می‌آیند در نتیجه قیمت هتل در قیمت تور سیشل آنها لحاظ شده است. در بیشتر هتل‌ها، هم وای‌فای و هم صبحانه رایگان معمول هستند. وبسایت بوکینگ امکان خوبی به شما می‌دهد تا علاوه بر بررسی قیمت‌ها در زمان‌های مختلف سال، از نظرات دیگر مسافران در مورد هتل‌ها اطلاع پیدا کنید. اجاره آپارتمان از طریق وبسایت Airbnb در این جزیره قابل انجام است. خدمات این سایت روزنه‌ای امید برای آن‌هایی که می‌خواهند یک تور ارزان سیشل داشته باشند باز کرده است. برای یک اتاق خصوصی شما می‌توانید انتظار پرداخت شبی حداقل 600 روپیه را داشته باشید. برای یک خانه یا آپارتمان کامل قیمت‌ها از حدود 900 روپیه شروع می‌شوند اما به طور متوسط در محدوده 2200 روپیه برای هر شب قرار دارند. برای یک خانواده یا یک گروه کوچک همانطور که مشخص است اجاره آپارتمان گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری است. از آن جا که این جزیره‌ها مقصدهایی کاملا توریستی هستند در نتیجه مهمان شدن در خانه مردم محلی (Couchsurfing) و چادر زدن در نقاط مختلف امکان پذیر نیست.

هزینه غذا در تور سیشل

در بحث خوراک در این سفر شما این امکان را دارید که گزینه‌های ارزان پیدا کرده و تا حد ممکن قیمت تور سیشل خود را پایین بیاورید؛ اگر از رستوران‌های هتل‌ها دوری کنید. برای یک وعده غذای ساده شما می‌توانید انتظار پرداخت 175 روپیه را داشته باشید. یک وعده غذای خوب‌تر در یک رستوران با خدمات میز حدود 400 روپیه برایتان هزینه خواهد داشت. غذاهای فست‌فود هم حدود 120 روپیه قیمت دارند. یک راه خوب برای کاهش هزینه‌ها و داشتن یک تور ارزان سیشل غذا درست کردن برای خودتان خواهد بود. اگر آپارتمان اجاره کردید و در نتیجه امکانات آشپزی برای خودتان را داشتید می‌توانید با مبلغ حدود 1000 روپیه برای یک هفته خواروبار تهیه کنید. بیشتر خوراکی‌ها وارداتی هستند با این وجود خوراکی‌های ساده‌ای مانند مرغ، سبزیجات، میوه‌ها و برنج فوق‌العاده ارزان هستند.

هزینه جابه‌جایی در تور سیشل

موتورسیکلت بهترین وسیله برای گشت و گذار در داخل جزیره‌ها است که اجاره روزانه‌اش 140 تا 420 روپیه است. امکان اجاره ماشین هم با پرداخت حدود 1000 روپیه در روز وجود دارد اما تنها در جزیره‌های اصلی یعنی جزیره ماهی و پراسلین. جابه‌جایی زیاد بین جزیره‌ها به شکل قابل توجهی قیمت تور سیشل شما را بالا می‌برد. سواری یک قایق پر سرعت دو بدنه، بین ماهی و پراسلین در حدود 900 روپیه برای هر نفر هزینه خواهد داشت. البته قایق‌های مسافربری هم در دسترس هستند که برای مسافران علاقه‌مند به داشتن یک تور ارزان سیشل گزینه‌های به مراتب بهتری به نظر می‌آیند. مسیر جزیره ماهی تا پراسلین را شما می‌توانید با پرداخت حدودا 265 روپیه طی کنید، البته توجه داشته باشید که زمان سفرتان 3 برابر طولانی‌تر از قایق پر سرعت خواهد بود. در مسیر بین جزیره‌های پراسلین و لا دیگو قایق مسافربری فعالیت می‌کند و کرایه آن حدود 370 روپیه است. قایق‌های کوچکی هم هستند که در مسیر ماهی به لا دیگو تردد می‌کنند.

هزینه‌های فعالیت‌های تفریحی در تور سیشل

فعالیت‌های تفریحی به طور متوسط حدود 700 روپیه برای‌تان هزینه خواهند داشت. چیزی که مشخص است، انجام فعالیت‌های متعدد تفریحی قیمت تور سیشل شما را حسابی بالا خواهد برد. دقت داشته باشید در این بهشت گرمسیری، فعالیت تفریحی اصلی برای گردشگران آفتاب گرفتن در ساحل و شنا در آب‌های گرم دریا است که عموما هزینه‌ای ندارد. غواصی در حدود 800 روپیه برایتان هزینه خواهد داشت. برای بقیه فعالیت‌های تفریحی هم انتظار پرداخت یک پول حسابی را داشته باشید. توجه کنید برخلاف خیلی از مقاصد گردشگری مشهور در دنیا، داشتن یک تور ارزان سیشل کار سختی است، چون عموما راه‌های زیادی برای صرفه‌جویی‌های قابل‌توجه وجود ندارند. یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش هزینه‌ها، سفر با تورهای گروهی است.

انتشار: 8 آذر 1400 بروزرسانی: 8 آذر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4278

به "هزینه های سفر به سیشل" امتیاز دهید

1 کاربر به "هزینه های سفر به سیشل" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به سیشل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید