راهنمای گشت و خرید از دبی هیلز مال

به گزارش دور زمین، بعضی از محبوب ترین مقاصد برای بازدیدکنندگان و ساکنان دبی، مجموعه ای خیره کننده از مراکز خرید هستند. این مراکز در واقع چیزی بیشتر از گزینه های خرده فروشی و غذاخوری را ارائه می دهند. یکی از این گزینه ها، مرکز خرید پر زرق و برق و نو دبی هیلز مال است. از زمان افتتاح، این مرکز خرید با طیف وسیعی از فروشگاه ها، مجموعه ای خیره کننده از غذاخوری ها، یک سینمای مالتی پلکس رکوردشکن، یک پارک ماجراجویی و حتی یک ترن هوایی، بازدیدکنندگان را مجذوب خود نموده است! با ما همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به این مرکز خرید چشمگیر در دبی.

راهنمای گشت و خرید از دبی هیلز مال

درباره دبی هیلز مال

EMAAR Properties این مرکز را در سال 2017 ره اندازی کرد و نام دبی هیلز مال بلافاصله به عنوان یکی از معروف ترین مراکز خرده فروشی دبی بر سر زبان ها افتاد. این مرکز خرید به طور رسمی در 17 فوریه 2022 به روی عموم بازگشایی شد.

دبی هیلز مال در اصلی بخشی از دبی هیلز استیت، یکی از محبوب ترین و بزرگ ترین پروژه های EMAAR است که در امتداد تقاطع جاده الخیل (E44) و خیابان ام سقیم (D63) واقع شده است. این مرکز خرید برای ساکنانی که در Al Barsha South، JVC، Arjan، Arabian Ranches، MBR City و Dubai Hills Estate زندگی می نمایند یا اقامت دارند، ایده آل است.

به لطف یک پروژه زیرساختی بزرگ که در سال 2020 تکمیل شد، دبی هیلز مال به راحتی قابل دسترسی است. این مرکز خرید به 13 پل دسترسی دارد که به بزرگراه های اصلی امارات متحده عربی مانند جاده شیخ محمد بن زاید (E311) و جاده الخیل متصل می شوند.

فروشگاه های دبی هیلز مال

این مرکز خرید تجربه شگفت انگیزی را به بازدیدنمایندگانش ارائه می دهد. در حال حاضر چندین فروشگاه شمل برندهای برتر محلی و بین المللی در دبی هیلز مال وجود دارد که انتظار می رود تعداد بیشتری از آن ها به زودی افتتاح شوند. دبی هیلز استیت دارای 2 میلیون فوت مربع مساحت قابل اجاره است و حدود 650 مغازه را در خود جای داده است.

در این مرکز خرید یک هایپر مارکت بزرگ Geant با مساحت 65000 فوت مربع هم وجود دارد که به مراجعه نمایندگان خدمات ارائه می نماید. فروشگاه های دبی هیلز مال در دو طبقه واقع شده اند و شامل همه چیز از مد گرفته تا فروشگاه های لوازم الکترونیک و لوازم خانگی می شوند. بیایید نگاهی دقیق ت ر به آنچه که خریداران مشتاق از فروشگاه های دبی هیلز مال می توانند انتظار داشته باشند، بیندازیم.

DAISO - دایسو

دایسو یکی از محبوب ترین فروشگاه های دبی هیلز مال است. فروشگاه بزرگ Daiso Japan برای تهیه همه چیز از پوشاک گرفته تا وسایل آشپزخانه، ابزار باغبانی، حیوانات خانگی، سرگرمی ها، لوازم التحریر و موارد دیگر ایده آل است. فروشگاه در طبقه همکف مال واقع شده است.

FLYING TIGER COPENHAGEN - فلایینگ تایگر کپنهاگ

فلایینگ تایگر کپنهاگ یک زنجیره خرده فروشی ساده و در عین حال معاصر و بسیار محبوب دانمارکی است که تقریباً 900 فروشگاه در بیش از 30 کشور در سراسر دنیا دارد. این فروشگاه نوآور که با شعار زندگی ثروتمندانه احتیاجی به هزینه های گزاف ندارد فعالیت می نماید، محصولات روزمره ای را عرضه می نماید که به گونه ای طراحی شده اند که از موارد مشابه برندهای دیگر متمایز هستند.

این فروشگاه با 300 متر مربع مساحت، اولین نمایندگی این برند خرده فروشی در امارات متحده عربی است و طیف بسیار متنوعی از اقلام را برای استفاده در آشپزخانه، دکور، بازی، ورزش، DIY، تناسب اندام، لوازم التحریر و لوازم اداری ارائه می دهد.

HAVAIANAS

اگر در پی یک جفت دمپایی خوب هستید، به Havaianas در دبی هیلز مال بروید. اینجاست که فهرست بلندبالایی از دمپایی ها در سبک ها و رنگ های مختلف که نشا ن دهنده استعداد برزیلی هستند را پیدا خواهید کرد.

هایپر مارکت GEANT در پ دبی هیلز مال

هایپر مارکت Geant در دبی هیلز مالز جایی است که می توانید مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، محصولات کودک، میوه های تازه، محصولات، اغذیه فروشی ها و بسیاری موارد دیگر را تهیه کنید. این هایپر مارکت یکی از بزرگ ترین فروشگاه های زنجیره ای در امارات است که در آن می توانید همه چیز را زیر یک سقف پیدا کنید.

ساعات کاری: 09:00 صبح الی 12:00 شب

MARKS & SPENCER - مارکس اند اسپنسر

مارکس اند اسپنسر آماده پذیرایی از بازدیدنمایندگانش در شعبه دبی هیلز مال است. M&S یکی از محبوب ترین برندهای بین المللی در امارات است. چندین فروشگاه مارک و اسپنسر، این برند اصالتاً بریتانیایی، در امارات وجود دارد.

در فروشگاه تازه این برند در دبی هیلز مال همه اقلام مورد علاقه شما با امضای M&S، همراه با تالار غذای همواره محبوب M&S و یک کافه دنج M&S موجود است. چرا در طول ماراتن خریدتان در دبی هیلز مال، خودتان را به یک کوپا انگلیسی و چند خوراکی شیرین خوشمزه برای سوخت گیری مهمان نکنید؟

POTTERY BARN

با خرید از Pottery Barn، یکی از فروشگاه های مبلمان پیشرو در دبی، خانه خودتان را با مبلمان، وسایل تزئینی و لوازم جانبی شیک کنید. این فروشگاه لوکس اثاثیه منزل یک شعبه محبوب هم در دبی هیلز مال دارد. بعلاوه فروشگاه خواهر این برند، Pottery Barn Kids هم وجود دارد که در آن می توانید مجموعه ای از مبلمان، ملحفه ها، بالش ها و کوسن های مناسب برای بچه ها را پیدا کنید. این فروشگاه ها در طبقه اول مرکز خرید قرار دارند.

SEPHORA - سفورا

Sephora یک برند فرانسوی است که به علت محصولات آرایشی و مراقبت شخصی ممتاز از برندهای بین المللی و برچسب خصوصی خودش شناخته شده است. این فروشگاه که در طبقه همکف واقع شده است، یکی از فروشگاه های مد پیشرو در دبی هیلز مال است.

ZARA - زارا

زارا که در طبقه همکف واقع شده است، یک برند محبوب مد در دبی هیلز مال است که تازهترین لباس های مد روز را برای لباس های رسمی و غیررسمی ارائه می کند.

SHARAF DG - شرف دی جی

شرف دی جی در دبی هیلز مال تازهترین محصولات الکترونیک را ارائه می دهد. چه به یک سیستم سینمای خانگی تازه، چه تلویزیون LED یا یک سیستم موسیقی احتیاج داشته باشید، شرف دی جی می تواند یکی از برترین گزینه ها برای خرید لوازم الکترونیکی در دبی هیلز مال باشد.

در ادامه به بعضی از دیگر فروشگاه های پیشرو در دبی هیلز مال اشاره می کنیم:

  • Converse
  • DKNY
  • H&M
  • Levis
  • La Maison du Savon de Marseille
  • Massimo Dutti
  • Puma
  • Timberland
  • Victorias Secret

کافه ها و رستوران ها در دبی هیلز مال

پس از مدتی خرید و گشت و گذار در مغاز ها، سوخت گیری در رستوران ها و کافه های دبی هیلز می تواند انتخاب دلچسبی باشد. بیایید گزینه های موجود در این زمینه را هم آنالیز کنیم.

COLT EQUESTRIAN CAFE

این کافه، همانطور که از نامش پیداست، یک کافه و رستوران با تم اسب سواری است که برترین غذاهای اروپایی را سرو می نماید. منوی گسترده این کافه شامل طیف قابل توجهی از غذاها از طعم های کلاسیک اروپایی تا خاورمیانه ای است. ساق بره به سبک خاورمیانه ای با برنج سرو می گردد یا یک استیک دنده که به خوبی پخته شده می توانند انتخاب های لذیذی در این کافه باشند. دسرهای متنوعی هم برای تکمیل وعده غذایی شما و بعلاوه نوشیدنی های گرم و سرد مختلف موجود است.

THE COFFEE CLUB - کافی کلاب

از فرهنگ کافی شاپ های استرالیایی در دبی هیلز مال در کافی کلاب لذت ببرید. این برترین نقطه برای علاقه مندان به قهوه است که می توانند در آن طعم قهوه ممتاز را با تنقلات شیرین یا خوش طعم انتخابی بچشند.

منوی کافی کلاب در دبی هیلز مال دارای مجموعه ای چشمگیر از دسرها، غذاهای صبحانه، لقمه های سبک و غیره است. مشتریان بعلاوه می توانند از غذا خوردن هوشمند با کاسه کتو و کاسه برقی هم لذت ببرند.

LADURÉE

در Laduree، یک نانوایی دنج فرانسوی که در تمام طول روز خوراکی های وسوسه انگیز سرو می نماید، غذاهای پاریسی و ماکارون های فرانسوی میل کنید. اینجا بعلاوه یکی از برترین مکان ها برای تهیه شکلات داغ در دبی است، به خصوص در ماه های سرد زمستان. بنابراین اگر به یک استراحت بین خرید احتیاج دارید، Laduree در دبی هیلز مال یک گزینه عالی است.

CAFE BATEEL - کافه باتل

کافه Bateel در دبی هیلز مال ارائه دهند یک صبحانه سالم، میان وعده و نوشیدنی است. منو ترکیبی خوشمزه از غذاهای مدیترانه ای، ایتالیایی و لوانتینی است. صبحانه در کافه باتل برترین راه برای آغاز روز شماست. صبحانه سالم یا صبحانه لوانت را با طعم های اصیل امتحان کنید. یا برای ناهار یا یک میان وعده در اواسط خرید برای سوخت گیری اینجا بیایید. گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد اما پیشنهاد می کنیم غذای خودتان را با پودینگ خرمایی Cafe Bateel به خاتمه برسانید.

MIYABI SUSHI - میابی سوشی

میابی سوشی یک رستوران ژاپنی با منوی متنوع است که مجموعه ای چشمگیر از سوشی و دیگر غذاهای کلاسیک و غذاهای عجیب و غریب را ارائه می دهد.

MOLTEN CHOCOLATE CAFE - کافه شکلات مذاب

کافه شکلات مذاب یک پاتق دسر محبوب در خرید دبی هیلز مال است. این کافه دنج کرپ های فرانسوی، وافل بلژیکی، براونی های غنی و خوشمزه و دسرهای وسوسه انگیز دیگر را ارائه م ی دهد - همه این ها را می توانید با یک فنجان قهوه تازه ست کنید.

SUSHI ART- سوشی آرت

اگر اهل سوشی هستید، این مکان برای شما مناسب است! اینجا به راحتی می توانید از میان طیف گسترده ای از سوشی ها، ساشیمی ها، ماکی تاتاکی ها و رول ها انتخاب کنید. این منو بعلاوه شامل تارتار و سیویچ است. هنر سوشی در دبی هیلز مال در جعبه های نهار با انواع سوشی و رول های ماکی سرو می گردد.

در ادامه به بعضی دیگز از رستوران ها و کافه های این مرکز خرید اشاره می کنیم:

  • Five Guys
  • KFC
  • McDonalds
  • Pizza Hut
  • Starbucks
  • Tim Hortons

سرگرمی در دبی هلیز مال

در دبی هیلز مال جاذبه های سرگرمیی زیادی برای بازدیدنمایندگان وجود دارد. مقاصد مناسب خانواده شامل سینمای Roxy Xtreme، یک پارک ماجراجویی، یک ترن هوایی و بسیاری موارد دیگر است! برای اطلاع از همه جاذبه های سرگرم نماینده و هیجان انگیز دبی هلیز مال، ادامه مطلب را بخوانید.

سینماهای ROXY

Roxy یکی از زنجیره های سینمای پیشرفته در امارات متحده عربی است و اکنون این استادان تجربه های سینمایی با کیفیت بالا وارد دبی هیلز مال شده اند.

سینما روکسی در دبی هیلز مال یک مالتی پلکس 15 اسکرینی است که شامل هفت صفحه نمایش پلاتینیوم فوق العاده ممتاز و هفت صفحه نمایش نقره ای لوکس و یک مورد بسیار بسیار خاص است. در خصوص Roxy Xtreme صحبت می کنیم، یک مگا صفحه نمایش 423 متر مربعی! این غول مدرن سینمایی، بزرگ ترین نمایشگر در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا است. پروژکتور لیزری شفاف و DOLBY ATMOS غوطه ور را هم به آن اضافه کنید. اینجا درباره برترین تجربه تماشای فیلم صحبت می کنیم.

  • مکان: طبقه 1
  • شماره تماس: 009718007699

THE STORM COASTER

ترن هوایی در یک مرکز خرید؟ چرا که نه؟ این سواری هیجان انگیز یک جاذبه محبوب برای معتادان آدرنالین از سراسر امارات و فراتر از آن است.

The Storm Coaster یک ترن هوایی داخلی در دبی هیلز مال است. ترن هوایی غوطه ور و پمپاژ آدرنالین بیش از 50 متر به داخل ساختمانی استوانه ای شکل پرتاب می گردد. این یکی از جاذبه های سرپوشیده معروف در دبی است که برای فعالیت سرگرمی در گرمای تابستان هم مناسب است.

  • بلیط: از 65 درهم
  • حداقل قد: 130 سانتی متر
  • مکان: طبقه همکف

ADVENTURE PARK BY EMAAR - پارک ماجراجویی

پارک ماجراجویی در دبی هیلز مال یک جاذبه سرگرمیی هدفمند برای کوچولوها است. منطقه بازی دارای بازی های سرگرم نماینده و سایر فعالیت های خانوادگی است. فضای بازی برای بچه ها بالای 3 سال مناسب است.

  • بلیط: 89 درهم
  • حداقل سن: 4 سال به بالا
  • مکان: طبقه اول

جاذبه های نزدیک دبی هیلز مال

اگر قصد بازدید از این مرکز خرید را دارید، نباید فراموش کنید که پارک دبی هیلز را که یک مساحت چشمگیر 180000 متر مربع را در بر می گیرد را هم ببینید. اینجا امکانات لوکسی مانند زمین های بسکتبال، والیبال، تنیس روی میز و تنیس پادل، و بعلاوه چمن های پیک نیک، سالن های ورزشی در فضای باز و حتی پارک سگ ها وجود دارد.

علاقه مندان به گلف می توانند از یک دور در باشگاه گلف دبی هیلز لذت ببرند، که دارای یک زمین قهرمانی خیره نماینده 18 حفره ای با چشم اندازی از مرکز شهر دبی است.

دوست دارید در نزدیکی دبی هیلز مال اقامت کنید؟ املاک انتخابی برای اجاره و فروش در دبی هیلز استیت وجود دارد. بعضی از مجتمع های آپارتمانی قابل توجه عبارتند از پارک هایتس، پارک ریج و سوئیت های گلف. در حالی که علاقه مندان به املاک ویلایی می توانند سیدرا و میپل را در دبی هیلز استیت در نظر بگیرند.

منابع : bayut

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1403 بروزرسانی: 12 شهریور 1403 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 6033

به "راهنمای گشت و خرید از دبی هیلز مال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای گشت و خرید از دبی هیلز مال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید