بهترین هتل های کو فانگان برای جشن ماه کامل

به گزارش دور زمین، بسیاری از توریست‌ها، تور سامویی خود را طوری برنامه‌ریزی می‌کنند که در زمان جشن ماه کامل بتوانند در کو فانگان باشند. لیست پیش رویتان از بهترین هتل‌های کو فانگان برای جشن ماه کامل تایلند، با این معیار انتخاب شده‌اند که آن قدر به جشن نزدیک باشند تا شما بتوانید تا آخر شب یا حتی تا خود صبح در جشن حضور داشته باشید و بتوانید بدون نگرانی از پیدا کردن قایق یا وسیله نقلیه به تخت‌خوابتان برگردید.

بهترین هتل های کو فانگان برای جشن ماه کامل

اقامت در The Coast Resort در تور سامویی

هتل The Coast در جزیره Haad Rin Nai قرار گرفته، جایی که بیشتر با نام ساحل غروب در کو فانگان شناخته می‌شود. این منطقه حدود 10 کیلومتر با اسکله Thongsala فاصله دارد. این هتل تنها به اندازه 10 دقیقه پیاده‌روی با محل برگزاری جشن ماه کامل در ساحل طلوع آفتاب در هادرین فاصله دارد. به خاطر خدمات حمل و نقلی که برای مسافران تور تایلند فراهم شده است و کمک کارکنان هتل، چندین مکان دیگر در جزیره به راحتی در دسترس‌تان خواهد بود. The Coast Resort در مجموع 78 اتاق دارد که همگی با سبکی مدرن و آینده‌نگرانه طراحی و با تمام امکانات لازم تجهیز شده‌اند. تهویه مطبوع، تشخیص‌دهنده دود و کمد، در تمام اتاق‌ها در دسترس هستند.

اقامت در هتل Cocohut Beach Resort & Spa در تور سامویی

Cocohut Beach Resort & Spa در ساحل زیبا و آرام Leela قرار گرفته است و حدود 5 دقیقه پیاده‌روی با هادرین که بیشتر با نام ساحل جشن ماه کامل شناخته می‌شود فاصله دارد. البته در کو فانگان جاذبه‌های خیلی بیشتری غیر از جشن‌های پر هیجان وجود دارد. مسافران تور تایلند می‌توانند با فعالیت‌های آبی متنوع و گشت و گذار در اطراف این جزیره‌ی بکر، نهایت بهره را از سفرشان ببرند. این هتل اتاق‌های مختلف برای انواع بودجه‌ها دارد: ویلاهای رو به ساحل (اتاق‌هایی با مبلمان‌های شیک و تجهیزات کامل با یک جکوزی در بیرون)، سوئیت‌هایی با منظره دریا (قرار گرفته در ساختمانی دو طبقه در ساحل)، ویلاهای استخردار (در چند قدمی استخر اصلی هتل و ساحل)، ویلا با دسترسی استخر (دارای تخت خواب‌های بزرگ با یک اتاق نشیمن) و کلبه‌های کوهستانی (قرار گرفته در دامنه کوه با مناظر خارق‌العاده).

اقامت در Phangan Bayshore Resort در تور سامویی

Phangan Bayshore Resort یک هتل سه ستاره در کو فانگان و یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت برای آن دسته از مسافران تور تایلند است که با بودجه‌ای محدود به سفر آمده‌اند. این هتل یک ساحل 80 متری دارد و موقعیت مناسبش آن را به مکانی عالی برای اقامت آن دسته از مسافران تور سامویی تبدیل می‌کند که دوست دارند نزدیک به جشن ماه کامل باشند. این هتل بزرگ 143 اتاق، از اتاق‌های ساده در ساختمان اصلی تا کلبه‌های ساحلی با تهویه مطبوع را در خود جای داده است.

اقامت در مهمانخانه At Phangan در تور سامویی

مهمانخانه At Phangan یک هتل 10 تخت خوابه با تهویه مطبوع است. این هتل درست در مرکز هادرین قرار گفته است، جایی که در بین مسافران تور تایلند برای جشن‌های ماه کامل مشهور است. این هتل برای آن دسته از کوله‌پشتی‌گردهایی طراحی شده که عاشق جشن و شادی هستند. موقعیت مناسب هتل در منطقه هادرین دسترسی به حمل و نقل عمومی، صرافی‌ها، دستگاه‌های ATM، تعداد زیادی رستوران، مرکز درمانی، داروخانه، مرکز ماساژ، سالن زیبایی، سوپرمارکت و خیابان خرید را راحت کرده است. شما همچنین می‌توانید صبح‌ها از آرامش و زیبایی ساحل لذت ببرید، جایی که شب‌ها با حضور جمعیت به یک جشن رنگارنگ و پر از هیجان تبدیل می‌شود. کافه معروف کاکتوس هم در چند قدمی قرار دارد.

اقامت در هتل Sea Breeze Resort در تور سامویی

اقامتگاه Sea Breeze Resort در کو فانگان یکی از معدود اسپاهای لوکس در تایلند است. استانداردهای بالایی که عملکرد کارکنان هتل آنها را تضمین می‌کنند و این هتل را به مکانی عالی برای اقامت تبدیل کرده‌اند. اقامت در این هتل در تور تایلند به این معنی است که مهمانان می‌توانند به یک استخر شنای اختصاصی دسترسی داشته باشند. این هتل منظره‌ای عالی از خلیج تایلند دارد که توسط هیچ چیز مخدوش نشده است. مهمانان هتل می‌توانند از این جا به دو ساحل دسترسی داشته باشند. این هتل دسترسی به ساحل Leela را هم فراهم می‌کند.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3794

به "بهترین هتل های کو فانگان برای جشن ماه کامل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های کو فانگان برای جشن ماه کامل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید