هتل لمردین سامویی

به گزارش دور زمین، هتل لمردین سامویی (Le Meridien Koh Samui Resort)، یکی از محبوب‌ترین هتل‌های 5 ستاره تور تایلند در ساحل زیبای لامای (lamai) است. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل لمردین سامویی

سوئیت ها و ویلاهای هتل لمردین سامویی با دکوراسیونی چوبی و مبلمانی با طرح پارچه دیزاین شده است، همچنین هوای گرمسیری این منطقه موجب شده تا از حمام های فضای باز در این سوئیت ها و ویلاها استفاده شود. تلویزیون فلت، DVD پلیر، بالکن خصوصی و در برخی ویلا ها استخر خصوصی از جمله دیگر امکانات ویلاهای این هتل می باشد. بدون شک این هتل یکی از برترین هتل های سامویی می‌باشد.

استخر روباز ساحلی (رو به دریا)، کامل ترین و لوکس ترین سرویس ماساژ و آبگرم، سالن بدنسازی مجهز و اسکله ای بی نظیر از جمله امتیازات این هتل برای گردشگران تور تایلند هستند.

در هتل لمردین سامویی آنقدر تفریحات و سرگرمی های مختلف وجود دارد که شاید نیاز نشود که حتی پایتان را از هتل بیرون بگذارید، در هتل برای گذراندن اوقات می توانید در سالن بدنسازی تمرین کنید، به استخر، بار و یا کلاب بروید و شاید حتی بخواهید که در برنامه های شبانه ی هتل شرکت کنید. اگر باردار هستید پیشنهاد می شود که از سرویس ماساژ ویژه دوران بارداری استفاده کنید، همچنین در تور تایلند می توانید از سرویس ماساژ زیبایی و صورت بهره ببرید.

برای خرید  در تور تایلند به هیچ عنوان نگران نباشید دورتا دور این هتل با فروشگاه ها و مراکز خرید مختلف احاطه شده و شما به راحتی می توانید به هر کدام دسترسی داشته باشید. فاصله ی فرودگاه بین المللی سامویی تا هتل چیزی در حدود 20 دقیقه رانندگی است.

انتشار: 13 آذر 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 381

به "هتل لمردین سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل لمردین سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید