هتل سالاد بوری ریزورت سامویی

به گزارش دور زمین، سالاد بوری ریزورت (Salad Buri Resort & Spa)، یکی از برترین هتل‌های 4 ستاره تور تایلند در شهر زیبای سامویی می‌باشد. در این مقاله شما را با امکانات و خدمات رفاهی این هتل 5 ستاره آشنا خواهیم کرد.

هتل سالاد بوری ریزورت سامویی

هتل سالاد بوری (Salad Buri)، که یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره تور تایلند در شهر سامویی است در نزدیکی ساحل قرار گرفته و حدود 27 کیلومتر از فرودگاه بین المللی سامویی فاصله دارد.

این هتل در مجموع دارای 48 اتاق است. اتاقهای این هتل مجهز، دارای بالکن و با طراحی خاصی ساخته شده است که از جمله امکانات این اتاق‌ها می توان یخچال، حمام خصوصی، یک تلویزیون صفحه تخت با دی وی دی پلیر، وسایل تهیه چای و قهوه و حوله اشاره کرد. تمام اتاق های این هتل 4 ستاره دارای بالکن های عریض هستند و در هر اتاق امکاناتی همچون مبلمان، تخت خواب های بزرگ، مینی بار، تلویزیون ال ای دی، سیستم تهویه مطبوع، چای ساز و قهوه ساز، شبکه اینترنت وای فای رایگان با امکان دانلود نامحدود، سرویس بهداشتی و حمام مجهز با وان به همراه سشوار و حوله در نظر گرفته شده است.

در هتل Salad Buri Resort & Spa رستوران با منوی باز موجود است و انواع غذاهای دریایی تازه، غذاهای تایلندی و سالادها و نوشیدنی های خنک در دسترس است. میهمانان می توانند از ورزش‌های آبی همچون غواصی در سواحل نزدیک هتل لذت ببرند از دیگر امکانات این هتل در تور تایلند هستند.

استخر، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ، سالن بدنسازی، سالن بیلیارد، امکانات غواصی، زمین تنیس و پارک بازی مخصوص کودکان از امکانات ورزشی و تفریحی این هتل برای بازدید هستند. 

امکانات و خدمات رفاهی هتل سالاد بوری ریزورت بانکوک

  1. لابی بزرگ
  2. پذیرش 24 ساعته
  3. آسانسور
  4. کافی شاپ
  5. خدمات خانه داری 
  6. پارکینگ اختصاصی
  7. اینترنت در لابی
  8. تاکسی سرویس
  9. لاندری
  10. صندوق امانات
  11. ترانسفر رایگان فرودگاهی
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3884

به "هتل سالاد بوری ریزورت سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سالاد بوری ریزورت سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید