نمایش دستاوردها و توانمندی های بانک پارسیان در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

به گزارش دور زمین، خبرگزاری خبرنگاران- بانک پارسیان با هدف پشتیبانی و مانع زدایی از فراوری و نقش آفرینی موثرتر در توسعه صنعت پتروشیمی در سومین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی حضور یافت.

نمایش دستاوردها و توانمندی های بانک پارسیان در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، این بانک با برپایی غرفه در سومین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، آخرین دستاوردها، خدمات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد و کارشناسان حوزه های مختلف بانک با استقرار در محل غرفه آماده پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان هستند. این بانک با هدف پشتیبانی و مانع زدایی از فراوری و نقش آفرینی موثرتر در توسعه صنعت پتروشیمی و تامین نیازهای شرکت های صنعت پالایش و پتروپالایش به صورت فعال در این نمایشگاه حضور یافت.

سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با حضور 320 شرکت دانش بنیان و شرکت های پتروپالایشی، پتروشیمی و پالایشی، سازندگان تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و بانک ها با نگاه ویژه به صنعت پالایش و پتروپالایش از 2 اسفند در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش شروع به کار کرد و تا 4 اسفند ادامه دارد.

از مهم ترین محورهای سومین دوره نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی می توان به حمایت و استفاده از توان شرکت های دانش بنیان و فناور، حمایت از صنایع پایین دستی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، توجه به نقش پژوهش و فناوری در صنعت پتروشیمی، توسعه صنعت پتروشیمی و نقش بانک ها و بازار سرمایه در تامین اقتصادی طرح ها و پروژه ها، ضرورت توجه به یکپارچه شدن نظام سیاست گذاری و تنظیم گری دو صنعت پالایش و پتروشیمی و نقش بخش خصوصی و سازندگان داخلی در توسعه صنعت پتروپالایش اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5226

به "نمایش دستاوردها و توانمندی های بانک پارسیان در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش دستاوردها و توانمندی های بانک پارسیان در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید