6 مکان عالی برای تماشای منظره در تور سامویی

به گزارش دور زمین، گشت و گذار در جزیره ساموئی برای پیدا کردن بهترین مکان برای تماشای منظره، می‌تواند یک فعالیت هیجان‌انگیز و مفرح در تور تایلند برای شما باشد. شما می‌توانید با مبلغ ارزان و مقرون‌به‌صرفه 200 تا 300 بات یک موتورسیکلت در تور سامویی برای خودتان کرایه کنید. شما همچنین می‌توانید کمی ولخرجی کنید و یک تاکسی دربست بگیرید تا شما را به یکی از این تماشاگه‌های شگفت‌انگیز ببرد. بیشتر مناطقی که در آن‌ها می‌توانید منظره‌ای پانورامیک از کو ساموئی را ببینید، در ساحل شمال شرقی جزیره و تقریبا بین لامای و چاونگ قرار گرفته‌اند. بسیاری از آنها به راحتی در دسترس هستند؛ تنها برای رسیدن به برخی از آنها نیاز به انجام فعالیت بدنی دارید. البته آن چیزی که بعد از همین تلاش فیزیکی منتظرتان خواهد بود ارزشش را دارد.

6 مکان عالی برای تماشای منظره در تور سامویی

رفتن به تماشاگه باشگاه جنگل در تور سامویی

رانندگی برای رسیدن به این رستوران بالای تپه، می‌تواند ترس‌آور باشد اما واقعا ارزشش را دارد، چرا که در آن بالا شما برخی از بهترین مناظر جزیره را در تور سامویی خود می‌بینید. Jungle Club کلبه‌های چوبی و همچنین یک رستوران با چندین محوطه برای نشستن دارد. شما می‌توانید برای خوردن غذایتان بین یک سکوی چوبی با بالشت‌های تایلندی، آلاچیق‌های شخصی و فضای خود رستوران انتخاب داشته باشید. منظره‌های شمالی قابل رویت از Jungle Club، مناطق لامای، چاونگ و بانگراک و فرودگاه هستند. منظره ظهر در یک روز صاف را هیچ کجای دیگری در سامویی پیدا نخواهید کرد.

رفتن به تماشاگه لامای در تور ساموئی

تماشاگه لامای مجموعه‌ای از سه جاذبه طبیعی و یک سواری هیجان‌انگیز را برای مسافران تور تایلند فراهم کرده است. تمام این‌ها در مکانی تجهیز شده و توسعه یافته قرار دارند که هر روز از ساعت 8.30 تا 18.30 به روی مشتاقان هیجان باز است. در این جا با فاصله کوتاهی از ساحل لامای، مکانی عالی برای عکس گرفتن و تماشای منظره‌های بی‌نظیر در تور سامویی در اختیار دارید. با 100 بات شما می‌توانید از صخره عشق، آبشار سیوا تارا و خود تماشاگه لامای دیدن کنید. اگر مبلغ 800 بات پرداخت کنید می‌توانید در دره‌ای که نزدیک تماشاگه قرار گرفته است، یک سواری زیپ لاین هیجان‌انگیز داشته باشید. این محوطه همچنین یک رستوران در ورودی و یک کافه در محل تماشاگه دارد.

رفتن به تماشاگه لات کو در تور تایلند

تماشاگه لات کو یکی از بهترین و دم‌دست‌ترین مکان‌ها در سامویی برای دیدن منظره‌های عالی و پانورامیک از دریا و ساحل شرقی فوق‌العاده زیبای جزیره است. این مکان درست در کنار جاده حلقوی بین لامای و چاونگ قرار گرفته است. شما می‌توانید موتور خود را پارک کرده و در مسیر سنگ‌فرش‌شده پایین رفته و به دریا برسید. رنگ خاکستری صخره‌ها، آب فیروزه‌ای و آسمان صاف آبی رنگ بالای منطقه چاونگ، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی در تور تایلند برای شما به یادگار خواهند گذاشت. موقعیت عالی تماشاگه لات کو به شما امکان دیدن منظره‌ای خیره‌کننده از غروب را هم می‌دهد.

رفتن به تماشاگه معبد فرا یای در تور سامویی

بازدید از معبد Phra Yai (معبد بودای بزرگ) در تور تایلند به شما این امکان را می‌دهد که با یک تیر دو نشان بزنید: مشهورترین جاذبه مذهبی ساموئی را می‌بینید و از منظره‌ای پانوراما و زیبا از روی سکویی که مجسمه بودا رویش قرار گرفته لذت خواهید برد. منظره شمال، شگفت‌انگیز است و در کنار منظره خط ساحلی شمالی سامویی، در دوردست شما می‌توانید کو فانگان را هم ببینید. در جنوب می‌توانید هواپیماها را ببینید که در فرودگاه بین‌المللی ساموئی در حال فرود و برخواستن هستند.

رفتن به تماشاگه معبد Pagoda Khao Hua Jook در تور سامویی

این معبد هر روز از ساعت 8 تا 18.30 باز است و روی تپه‌ای 90 متری در شمال چاونگ قرار گرفته است. در آن بالا می‌توانید منظره‌ای عالی از جزیره را ببینید. کل خط پرواز فرودگاه سامویی زیر پایتان است. اگر دوست دارید برخواستن و فرود هواپیماها را تماشا کنید، این جا مکانی عالی برای کمی وقت گذراندن در تور سامویی است. جزیره‌های کو فانگان، کو تائو، کو سام، کو لام نوی، کو تائو پون و کو فان (جایی که بودای بزرگ قرار گرفته) به علاوه خود بودا، وات بانگراک، مناظر شگفت‌انگیز غروب‌ها و خیلی مکان‌های دیگر در ساموئی از این مکان شگفت‌انگیز قابل رویت هستند.

رفتن به تماشاگه کو مائه کو در پارک ملی آنگ تونگ

کو مائه کو (Koh Mae Koh) یکی از معدود جزیره‌هایی است که شما در تورهای یک روزه‌ی بازدید از پارک ملی دریایی آنگ تونگ با قایق‌های تندرو در آن توقف می‌کنید. از ساموئی تا این جزیره، حدود یک ساعت راه است. این جزیره که به زیبایی محافظت شده است دو منطقه تماشای منظره دارد. در بیشتر سفرهای یک روزه، شما می‌توانید به راحتی از اولی دیدن کنید چرا که یک صعود نسبتا راحت از روی پلکانی پهن شما را تنها در چند دقیقه به بالای قله می‌رساند. دومین منطقه تماشای منظره خیره‌کننده‌تر است ولی برای رفتن به آن 45 دقیقه زمان لازم دارید. در زمان گرفتن گشت‌های یک روزه پارک ملی در تور سامویی، اول بپرسید که آیا تورتان در کو مائه کو آن قدر توقف دارد که شما بتوانید به این تماشاگه بروید یا نه.

انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3776

به "6 مکان عالی برای تماشای منظره در تور سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 مکان عالی برای تماشای منظره در تور سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید