یازده مقصد برتر دنیا برای دوست پیدا کردن در هنگام سفر

به گزارش دور زمین، شهرهایی در دنیا وجود دارند که مسافران آن‌ها حس بودن در خانه را دارند. این‌ها شهرهایی هستند که می‌توانید وارد یک کافی شاپ شوید و دوست پیدا کنید. جایی که ممکن است تصادفی به یک نفر برخورد کنید و در آخر با او دوست شوید. در این مطلب 11 تا از برترین شهرهای دنیا از نظر ارتباطات اجتماعی را به شما معرفی خواهیم کرد. شهرهایی که حتما باید به آن‌ها سر بزنید، اگر یکی از اهداف سفر کردنتان آشنا شدن با آدم‌های جدید و دوست پیدا کردن است.

یازده مقصد برتر دنیا برای دوست پیدا کردن در هنگام سفر

ملبورن، استرالیا

یکی از سرزنده‌ترین شهرهای دنیا و استرالیا، ملبورن است. مردم ملبورن اغلب و بدون توجه به این که مشغول چه کاری هستند، آرام و خوشحال هستند. جمعیت چند ملیتی ملبورن نیز در صحبت از پیشینه و تجربه‌هایشان بسیار راحت هستند. مردم ملبورن عاشق قهوه‌ هستند، برای همین کافی‌شاپ‌ها محل‌های خوبی برای شروع هستند.

نیوکاسل، انگلستان

رفتار دوستانه در شمال انگلیس موج می‌زند. ممکن است به خاطر لهجه‌ی غلیظ مردم این مناطق چیز زیادی از صحبت‌هایشان دستگیرتان نشود ولی نمی‌شود خونگرمی و میهمان‌نوازی‌شان را نادیده گرفت.

بوینس آیرس، آرژانتین

بوینس آیرس را می‌توان یکی از شادترین و صمیمی‌ترین شهرهای آمریکای جنوبی دانست. در بوینس‌آیرس فرهنگ اروپایی به وضوح قابل مشاهده است. بومیان این شهر فضای لازم برای لذت بردن توریست‌ها را فراهم می‌آورند. فرقی نمی‌کند مشغول چه کاری باشید، بوینس‌آیرس همیشه چیزی برای مسحور کردن شما دارد. کافی است کمی از خودتان بیرون بیایید و به راحتی رابطه‌ی دوستی برقرار کنید.

هالیفکس، نوا اسکوشیا، کانادا

کانادایی‌ها شهرت عجیبی در دوستانه و مهربان بودن دارند و این ویژگی در ساحل شرقی، جایی که محلی‌ها از هر فرصتی برای آغاز مکالمه با شما استفاده می‌کنند، بیشتر از همه جا صدق می‌کند. هالیفکس یک شهر دیدنی است که می‌توانید با قدم زدن در آن و بازدید از موزه‌هایی چون Maritime و گالری هنر نوا اسکوشیا تاریخ را به تماشا بنشینید. مهم نیست مشغول گشتن در چه نقطه‌ای از شهر هستید، هر جا که باشید تنها یک قدم با لیست بلند بالایی از رستوران‌های عالی که بهترین غذاهای دریایی نوا اسکوشا را سرو می‌کنند فاصله خواهید داشت. فرقی نمی‌کند که از کجا آمده باشید، هالیفکس با آغوش باز به شما خوش‌آمد می‌گوید.

سیم ریپ، کامبوج

این شهر که خانه‌ی معابد معروف انگکور وات است، از نظر تعداد گردشگر چیزی کم ندارد. بیشتر مناطق این شهر محیطی دوستانه دارند و گردشگران و محلی‌ها در کنار هم در بازارها، مغازه‌ها و جشن‌ها دیده می‌شوند. وجود تعداد زیادی رستوران و کافه، این شهر را برای گردشگران محبوب کرده است.

چیانگ مای، تایلند

اگر می‌خواهید تایلند واقعی را ببینید باید به چیانگ‌مای که دومین شهر بزرگ تایلند است، سفر کنید. چیانگ‌مای که در شمال سرزمین لبخندها (تایلند) واقع شده، جز مقاصد مورد علاقه‌ی مسافران و گردشگران تور تایلند است. در چیانگ مای می‌توان هم در مناطق شلوغ و پر هیجان شهر وقت گذراند و هم در مناطق ساکت و جنگل‌های عجیب و غریب گردش کرد.

فلوریدا کیز، فلوریدا

با کلی جزیره برای انتخاب کردن، این جا برای هر نوع مسافری چیزی برای دیدن وجود دارد. در ساحل Key Largo غواصی انجام دهید، در Big Pine Key یک غذای دریایی تازه بخورید و در ساحل استراحت کنید و از تجربه آرامش بخش زندگی شبانه Key West لذت ببرید. فرقی نمی‌کند کدام جزیره را برای گذراندن وقت انتخاب کنید، محلی‌ها و مشتری‌های ثابت کافه‌ها و رستوران‌ها به راحتی با شما ارتباط برقرار خواهند کرد.

آکلند، نیوزلند

آکلند که آن را به عنوان یکی از صمیمی‌ترین شهرهای دنیا می‌شناسند، پر از مکان‌های دیدنی و محلی‌هایی است که علاقه‌ی زیادی به نشان دادن آن‌ها به شما دارند. در آکلند می‌توان محیط زیبا، هوای تازه و اقتصاد در حال رشد را با هم در یک جا مشاهده کرد. اجازه دهید محلی‌ها مکان‌های مختلف را به شما نشان دهند و از برقراری رابطه‌ی دوستانه با آنها نترسید.

گالوی، ایرلند

اگر از اهالی سفر بخواهید که از شهرهای مهمان‌پذیر و صمیمی برایتان بگویند، حتما نام گالوی را خواهید شنید. خیابان کوئی مکانی بسیار مناسب برای استفاده از کافه‌ها، رستوران‌ها و پرسه در کوچه‌های قدیمی است. با این که از نظر ظاهری این شهر شباهت‌های زیادی به مادرید، موناکو یا لیزبون دارد، به راحتی می‌توان تاثیر محلی‌های گالوی را در شهر دید.

بارسلونا، اسپانیا

بارسلونا در سال‌های اخیر بسیار نزد مسافران و گردشگران محبوب شده است. در این شهر می‌توان انواع رستوران‌ها از تاپاس فروشی‌های کوچک و ناپیدا گرفته تا رستوران‌های درجه یک با غذاهای درجه اول را دید. این شهر اسپانیا به خاطر تیم فوتبال و سواحلش شهرت بسیاری دارد. کوله‌پشتی‌گردها، مسافران و مهاجران خارجی این شهر را به خاطر فرهنگ پر جنب و جوش آن به مادرید ترجیح می‌دهند. در قسمت‌های مختلف بارسلونا قدم بزنید و حتما با یک گردشگر باحال مثل خودتان، چند تا از آمیگوهای صمیمی یا حتی احتمالا با عشق زندگیتان برخورد خواهید کرد.

بوراکی، فیلیپین

مردم فیلیپین از شادترین مردم دنیا هستند و همین ویژگی از آنها انسان‌هایی صمیمی ساخته است. طبیعت خونسرد، راحت و به دور از هر گونه تفاخر مردم فیلیپین باعث شده است که هر کس به فیلیپین سفر کند از گرمای مردم آن بگوید. جزیره‌ی بوراکای هم از بسیاری از جهات مثل انواع غذاها و سواحل دست‌نخورده یک مقصد گردشگری مناسب است. به یک کارائوکه بروید، با محلی‌ها نوشیدنی بنوشید و چند تا آهنگ بخوانید و در آخر می‌بینید که وقتی این کشور را ترک می‌کنید چند دوست جدید پیدا کرده‌اید.

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3620

به "یازده مقصد برتر دنیا برای دوست پیدا کردن در هنگام سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یازده مقصد برتر دنیا برای دوست پیدا کردن در هنگام سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید