معرفی هتل 4 ستاره مریوت کلگری کانادا

به گزارش دور زمین، این هتل که در سال 1973 ساخته شده است، دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و همچنین 388 اتاق در 23 طبقه می باشد، برج کلگری و موزه گلنبو واقع در نزدیکی هتل قرار گرفته است. محل برگزاری سرگرمی Saddledome و Stampede Ground با 5 دقیقه رانندگی از هتل مریوت کلگری Calgary Marriott Hotel در دسترس است. باغ دوونین کمتر از 1 کیلومتر با هتل فاصله دارد. مهمانان می توانند از 3 رستوران این هتل استفاده نمایند. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل مریوت کلگری را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره مریوت کلگری کانادا

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل مریوت کلگری

امکانات برگزاری رویدادها و جلسات با 1022 متر فضای کنفرانس و 8 اتاق جلسه در این هتل 4 ستاره موجود می باشد. سایر امکانات و خدمات این هتل شامل خدمات تور و بلیط و پارکینگ نیز با پرداخت هزینه، ارائه صبحانه با هزینه اضافه در هر روز، دستگاه خودپرداز بانک، آسانسور و بالابر، خدمات عروسی و دسترسی به روزنامه ها در لابی به صورت رایگان می باشد. این هتل همچنین دارای خدمات خشکشویی، میز پذیرش 24 ساعته، مرکز تجاری 24 ساعته، خدمات ورزشی 24 ساعته، خدمات حمل و نقل داخل شهر و فرودگاه با هزینه اضافی، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات چک این سریع ، صندوق امانات و انبار چمدان است، مجهز به اینترنت وای فای رایگان، ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و فتوکپی می باشد. کارکنان چند زبانه که با زبان های آلمانی، فیلیپینی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می نمایند آماده خدمت هستند. یک کافی شاپ در هتل در دسترس است و یک کافه که در آن مهمانان می توانند با نوشیدنی هایش خود را مهمان نمایند. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل مریوت کلگری

این هتل 4 ستاره دارای امکانات تفریحی از قبیل استخر بچه ها و نوجوانان، استخر داخل سالن (تمام سال)، جکوزی داغ و مرکز تناسب اندام می باشد. امکانات بعضی ار ورزش ها از جمله اسب سواری، بولینگ، دوچرخه سواری، ماهیگیری، گلف در اختیار شما قرار می دهد و همچنین می توانید در فضای آرام و دلنشین کافه هتل نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و از لحظات اقامت خود را در این هتل اذت ببرید.

رستوران هتل

صبحانه بوفه در اختیارتان قرار می گیرد و هر روز صبح از ساعت 6:30 تا 10:00 صبح سرو می گردد.

رستوران وان ایتین امپایر One18 Empire: این رستوران صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهد. مهمانان می توانند از نوشیدنی در کافه لذت ببرند و روزانه باز است.

کافه استارباکس Starbucks: این کافی شاپ فقط نوشیدنی و خوراک های سبک را ارائه می دهد.

سرویس اتاق در محدوده زمانی تعیین انجام می پذیرد.

امکانات اتاق های هتل

همه اتاق های این هتل 4 ستاره دارای سیستم گرمایش، روزنامه رایگان، ملافه های ضد آلرژی، تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، میز مطالعه، سشوار، اتو و میز اتو، آشپزخانه، یخچال، قهوه و چای ساز، گاو صندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ و تلفن می باشد. وای فای نیز بصورت رایگان در دسترس است، نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق کینگ: این اتاق ها 25 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ با چشم انداز شهر: این اتاق ها 30 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ با چشم انداز اسکای لاین: این اتاق ها 36 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ دولوکس با چشم انداز اسکای لاین: این اتاق ها 30 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کلاب کینگ: این اتاق ها 25 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق دبل با دو تخت دبل: این اتاق ها 25 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف

  • مرکز دادگاه کالگری: این مکان تا شما تنها یک کیلومتر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا 13 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید 3 دقیقه طول می کشد. اتوبوس هم 7 دقیقه تا آن جا فاصله دارد.
  • برج کلگری: برای رسیدن به این برج که حدودا 100 متر با شما فاصله دارد و با پای پیاده حدودا یک دقیقه ای خواهید رسید.
  • سفارت ایالات متحده آمریکا: 400 متر از شما دورتر است که با تاکسی 4 دقیقه ای و پیاده 7 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید بین 6 تا 7 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • موزه ارتش کانادا: این موزه با شما 5 کیلومتر فاصله دارد. با پای پیاده تقریبا 86 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 27 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • باغ وحش کالگری: 9 کیلومتر با این هتل فاصله دارد که با اتوبوس 12 دقیقه ای و با تاکسی 8 دقیقه ای می رسید.
  • فرودگاه بین المللی کالگری: این فرودگاه از شما 3 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 21 دقیقه ای و با اتوبوس 41 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل مریوت کلگری

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، البرتا T2G 5A6، کالگری، خیابان شمال شرقی 9 110

110 9 Ave SE, Calgary, AB T2G 5A6, Canada

منبع: الی گشت
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1771

به "معرفی هتل 4 ستاره مریوت کلگری کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل 4 ستاره مریوت کلگری کانادا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره مریوت کلگری کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید