در تور چین در شانگهای کارهای مردم محلی را انجام دهید

به گزارش دور زمین، مطمئنا این جمله را شنیده‌اید: وقتی در رم هستید، مانند اهالی رم رفتار کنید. به همین ترتیب وقتی در تور چین به شانگهای رفتید سعی کنید این شهر را از نقطه نظر مردم این شهر تجربه کنید، مطمئن باشید ضرر نمی‌کنید. اگر چه بسیاری از توریستها در بازدید از این شهر نقاط توریستی معروف را انتخاب می‌کنند با این حال همیشه دیدن شهر از منظر مردم محلی تجربه‌ای لذت بخش برایتان خواهد بود. اولین قدم این است که دل از فروشگاه‌های با برندهای معروف و مجتمع‌های تجاری بزرگ بریده و آن قدر ادامه دهید که به چهره‌هایی برسید که از دیدن شما خوشحال می‌شوند. احتمالا با یک سلام به شما خوش‌آمد می‌گویند. حالا که در جمع آنها احساس راحتی کردید، قدم بعدی چه خواهد بود؟ با ما همراه باشید.

در تور چین در شانگهای کارهای مردم محلی را انجام دهید

در تور چین غذاهای خیابانی شانگهای را بخورید

در چین خوردن غذا در حال حرکت یا لذت بردن از یک خوراکی خوشمزه در خیابان، اولین قدم برای محلی شدن است. چه یک پنکیک تخم‌مرغی باشد، چه یک خمیر سرخ شده، یا یک فنجان شیر سویای گرم برای صبحانه یا یک کباب خوشمزه برای ناهار یا شام، لذت بردن از غذاهای خوشمزه محلی یک تجربه عالی در تور چین برایتان خواهد بود.

در تور چین در شانگهای اتوبوس سوار شوید

حالا که یک غذای گرم و خوشمزه نوش جان کردید، حالا وقت این است که حرکت کنید و تور خود در این شهر زیبا را شروع کنید. البته که مترو شانگهای به راحتی شما را از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل می‌کند با این حال برای این که واقعا تجربه یک محلی را داشته باشید و شهر را ببینید باید در تور چین در شانگهای، اتوبوس سوار شوید. با یک مبلغ ناچیز 2 یوانی شما می‌توانید همراه با محلی‌ها تمام شهر را بگردید.

در طول روز سعی کنید اتوبوس شماره 15 را از نزدیک استادیوم شانگهای در جاده Lingling سوار شده و در ایستگاه معبد Jing'an پیاده شوید تا از دیدنی‌ها و خوردن تنقلات نزدیک خط 2 مترو شانگهای لذت ببرید. برعکسش نیز یک گزینه است، شما می‌توانید در معبد Jing'an سوار اتوبوس شده و تا استادیوم شانگهای نزدیک خط 4 مترو بروید.

اتوبوس 49 شما را از استادیوم سرپوشیده شانگهای روبروی فروشگاه IKEA به سمت میدان مردم منتقل می‌کند. مزیت سوار شدن اتوبوس در تور چین این است که وقتی چیزی می‌بینید که توجهتان را جلب می‌کند می‌توانید در ایستگاه بعدی پیاده شده، در اطراف چرخیده و بعد از آن به راحتی سوار اتوبوس شده و به سفر هیجان‌انگیز خود ادامه دهید.

در بعد از ظهر بعد از دیدن برج مروارید شانگهای و The Bund، از خیابان Lujiazui غربی در طول اسکله نزدیک رودخانه سوار اتوبوس 958 شده و در این سواری هیجان‌انگیز، منظره شهر را از روی پل Nanpu ببینید. می‌توانید در Dapuqiao از اتوبوس پیاده شده و تا محله Tianzifang پیاده رفته و بعد از ظهر خارق‌العاده خود را در این بخش زیبای شهر به پایان برسانید.

در تور چین در شانگهای دوچرخه سوار شوید

برای افراد محلی، دوچرخه همچنان یک وسیله حمل و نقل سنتی حساب می‌شود. شما می‌توانید در تور چین دوچرخه کرایه کرده و وسایل دوچرخه‌سواری را تهیه کرده و خیابان‌های شهر را بگردید. ‌محل‌های کرایه دوچرخه تورهای گشت شهر را ارائه می‌دهند که می‌توانید در آنها شرکت کنید. همچنین می‌توانید خودتان با دوچرخه‌ای که کرایه کردید به هر جایی که دوست دارید سر بزنید. دوچرخه سواری نه تنها یک ورزش مفرح است بلکه حس هم محلی بودن با اهالی شانگهای را نیز به خوبی انتقال می‌دهد. کرایه دوچرخه 100 یوان در روز هزینه دارد و اگر روزهای بیشتری بخواهید قیمت‌ها پایین‌تر می‌آیند.

در تور چین در میادین شهر رقص سنتی انجام دهید

همانطور که غروب فرا می‌رسد، در هر گوشه شهر مردمی را می‌بینید که در میادین عمومی جمع شده‌اند و همراه با موسیقی در حال رقص سنتی چینی هستند. چه در یک میدان باشید یا در یکی از چندین پارک شانگهای، می‌توانید به جمعیت پیوسته و شما هم در تور چین این تجربه را داشته باشید. اگر صبح زود بیرون بروید می‌بینید که در همان محل‌ها مردم در حال تمرین تایچی هستند. مردم چین این ورزش را برای تقویت نیروی بدنی و ذهنی خود انجام می‌دهند. شما هم می‌توانید به آنها پیوسته و یک ورزش صبحگاهی سر حال کننده انجام دهید.

در تور چین و در شانگهای کارائوکه فراموش نشود

کارائوکه ممکن است در نقاط دیگر دنیا فعالیت محبوبی نباشد، ولی برای مردم کشورهای آسیایی این یکی از بهترین فعالیت‌ها است. در چین اتاق‌های کارائوکه محلی برای ملاقات‌های کاری و تفریحات دوستانه هستند. بسیاری از این اتاقها تجهیزات کاملی برای یک جشن جانانه دارند. این اتاق‌ها اندازه‌ها و قیمت‌های متفاوتی دارند و بر اساس تعداد مهمانان قابل انتخاب هستند. انواع و اقسام نوشیدنی و خوراکی در سالن این محل‌ها موجود است، شما همچنین می‌توانید غذا سفارش داده و به اتاقتان بیاورید. در Haoledi نزدیک Xintiandi (در گوشه جاده‌های Taicang و Shunchang) می‌توانید از آواز خواندن در کنار دوستان و خانواده خود لذت ببرید. کارائوکه هم برای مردم محلی و هم برای توریست‌های تور چین تفریحی سرگرم‌کننده است. اگر در شانگهای دوستی پیدا کردید حتما او را به یک از اتاق‌های کارائوکه دعوت کنید.

انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3587

به "در تور چین در شانگهای کارهای مردم محلی را انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در تور چین در شانگهای کارهای مردم محلی را انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید