5 مکان رمانتیک برای گذراندن ماه عسل در آسیا

به گزارش دور زمین، بعد از این که هیجان، آماده‌سازی و برنامه‌ریزی‌های آن روز بزرگ آمد و رفت، شما به مکانی گرم، زیبا و رمانتیک نیاز خواهید داشت تا تمام آن استرسی که به شکل کنایه‌آمیزی، مراسم عروسی برایتان به وجود آورده را رفع کنید. مقاصد ماه عسل در آسیا، مناظری بسیار زیبا و تجربه‌ای به یاد ماندنی با قیمت‌هایی مقرون به صرفه ارائه می‌دهند. چه استراحت در سواحل آرام را ترجیح بدهید، چه ماجراجویی‌های فرهنگی را، شما و عشقتان در هیچ کدام از این 5 مقصد برتر ماه عسل در آسیا ناامید نخواهید شد.

5 مکان رمانتیک برای گذراندن ماه عسل در آسیا

بالی اندونزی

جای تعجب ندارد که بالی، توریستی‌ترین جزیره اندونزی، یکی از برترین مقصدها در تمام دنیا برای گذراندن ماه عسل باشد. تنها نام بردن از بالی باعث می‌شود انسان به یاد تصاویر آتشفشان‌ها و سواحل خصوصی بیافتد. با وجود این که این جزیره در ماه‌های تابستانی حسابی شلوغ می‌شود، اما شما می‌توانید با رفتن به ویلاهای ساحلی رمانتیک و اقامتگاه‌هایی طبیعی که با جنگل‌های سرسبز احاطه شده‌اند از جمعیت مسافران تور بالی دور شوید. ساحل محبوب Kuta همیشه صحنه جشن و شلوغی بوده و نمی‌توان لقب رمانتیک را به آن داد. در عوض به سراغ سواحل جنوب بالی مانند Sanur، سمینیاک یا Legian بروید. زمانی که به اندازه کافی از سواحل لذت بردید، می‌توانید به منطقه سرسبز، سرزنده و آرام Ubud، مرکز فرهنگی بالی بروید.

Bali

جزیره های تایلند

تایلند مجموعه‌ای از زیباترین و در دسترس‌ترین جزیره‌های دنیا را دارد. با داشتن بهترین زیرساخت‌های توریستی در جنوب شرق آسیا، لازم نیست نگران سفر در تایلند باشید. جزیره‌های تایلند، هم در دریای آندامان و هم در خلیج تایلند، مکان‌هایی رمانتیک و مناسب گذراندن ماه عسل هستند. اگر جزیره‌های کوچک را ترجیح می‌دهید، نگاهی به Koh Lipe کوچک در نزدیکی پوکت بیاندازید. Koh Lanta، ساموئی یا برخی از خلیج‌های خلوت شمال Koh Phangan نیز گزینه‌هایی عالی هستند. اگر همه چیز برایتان بیش از حد ساکت شد، هر وقت که خواستید می‌توانید یک قایق گرفته و خود را به ساحل Haad Rin برسانید و همراه با همسرتان تا طلوع آفتاب برقصید.

Thailand

بورنئو مالزی

با جمله دیگری نمی‌توان این را گفت: بورنئو بهشت طبیعت‌دوستان است. این جزیره یکی از دو مکان باقی مانده روی زمین است که می‌توان اورانگوتان‌های وحشی را در آن دید. در تور مالزی در بورنئو می‌توانید زمانتان را بین گشتن به دنبال حیوانات وحشی در جنگل‌های بارانی، دیدن آبشارها در پارک‌های ملی و آفتاب گرفتن در سواحل دست نخورده و تجهیز نشده تقسیم کنید. پروازهای کوالالامپور به بورنئو ارزان هستند، گاهی اوقات حتی تا لحظه پرواز. بورنئو مالزی به دو بخش تقسیم شده است: ساراواک و صباح. این دو ایالت به وسیله کشور برونئی از هم جدا شده‌اند. ساراواک ساکت‌تر، ارزان‌تر و خلوت‌تر از صباح است. شرق صباح موقعیتی عالی برای غواصی سطحی و جاذبه‌های طبیعی بسیاری دارد. در هر دوی این ایالت‌ها طبیعت وحشی زیبا و مردم محلی مهمان‌نواز بسیاری را خواهید دید.

Borneo

سری لانکا

اگر چه سری لانکا در ساحل جنوبی هند، به اندازه همسایه شمالی‌اش توجهات را جلب نمی‌کند اما جزیره‌های این کشور در میان بهترین مقصدها برای ماه عسل، در بالاترین جایگاه‌ها قرار دارند. خورش کاری تند، مردم دوست‌داشتنی، فرهنگی جذاب و حال و هوای آرامش‌بخش، هر سال باعث جذب تعداد بیشتری از مسافران تور آسیا می‌شود. ماه عسل در سری لانکا راهی منحصر به فرد و مقرون به صرفه برای شروع زندگی است.

Sri Lanka

مالدیو

مالدیو فاصله زیادی با هند ندارد و هم از نظر جمعیت و هم از نظر مساحت کوچکترین کشور قاره آسیا است. شاید زمینش کم باشد اما این کشور آن قدر جذابیت دارد که هر سال حدود 600 هزار توریست تور مالدیو را به سوی خود جذب کند؛ کسانی که به این جزایر می‌آیند تا از زیبایی بی حد و حصر محیط و فرصت غواصی در آب‌های فوق‌العاده شفاف نهایت بهره را ببرند. کلبه‌ها و هتل‌های قرار گرفته روی آبی‌ترین آب‌های روی زمین، کاری می‌کنند که شما و همراهتان بخواهید تا ابد در اینجا بمانید. ماله پایتخت مالدیو و بزرگترین شهر این کشور است. ورود به مالدیو معمولا از طریق این شهر انجام می‌شود. با این که زیبایی این جزایر نفس‌گیر هستند اما ماه عسل در مالدیو خیلی بیشتر از تایلند برایتان هزینه خواهد داشت.

Maldives

انتشار: 13 آبان 1400 بروزرسانی: 13 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2800

به "5 مکان رمانتیک برای گذراندن ماه عسل در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مکان رمانتیک برای گذراندن ماه عسل در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید